SHOT FORTY FIVE

Bad Boy. Good Girl.
A/n : Yorobun...chinggu..double update.. Shot 44 & 45 saya jayakan dgn galaxy s3 & galaxy note! Hihikkk...kat kdai hp...try hp...nk bli hp...konon2 testdrive lah ni...marah tauke kat saya..test lama sgt.kikiki!! Ok..komen eh...nak sajes pun boleh tp pm saya..sikret sikret ne.kiki...wah mana satu hp aku nk bli ni?????

========================================

 

“Bora…” kedengaran satu suara serak-serak basah…dari sofa di sebelah.  “Yahhhhhh!!!!!!!!!!” Bora terkejut lalu melompat ke pintu utama rumahnya dan turn on suis lampu. Sebaik saja dia melihat siapa empunya suara itu, barulah dia berasa lega. Sambil mengeluh dia menanggalkan jaketnya dan melontarnya kepada empunya suara itu.

 

 

“TOP ssi!!! Lain kali jangan kejutkan saya macam ni! Nasib baik saya tak sakit jantung..atau..atau dekat dengan kayu ke penyapu ke..kalau tak dah kena awak tadi!!!” suara Bora lantang bergema di seluruh ruang tamu itu. TOP tersenyum saja. Jaket Bora di tangannya, diciumnya…membuat Bora kembali menjadi tidak keruan.

 

 

“TOP ssi… bukan ke awak kat tempat Gyuri unnie?” tanya Bora, tukar topic secepat mungkin. Tapi matanya masih tepat memandang ke arah jaketnya yang masih di tangan TOP. “Ya..tapi tak baik tidur di sana. Di sini tak apa…,” TOP tersenyum nakal. Aishhh..Bora mengeluh dalam hati. “Tidur sini…? Awak tak pernah tidur sini. Pergi balik! Nanti omonim (aunty) cari!” Bora lalu merapatinya dan menolak tubuh sasa itu kea rah pintu.

 

 

“OK..sorry mengganggu. Lain kali jangan letak kunci spare tu kat tempat yang senang nak jumpa,” TOP tersengih, melangkah perlahan ke pintu, membiarkan Bora terus menolak tubuhnya. “Saya patut tidur je dengan Gyuri tadi kan… lagipun dia girlfriend saya sekarang. Baiklah, selamat malam Bora,” TOP bersuara cool dan mencapai tombol pintu. Bora pula apabila terdengar kata-katanya, cepat-cepat dia melompat ke pintu rumahnya dan menepis tangan TOP. Bibir TOP lalu mengukir satu senyuman penuh makna…. Pada Bora itu senyuman nakal TOP yang paling bahaya…

 

 

==

 

 

Gyuri duduk di buaiannya. Tak dapat tidur. TOP juga tak dapat tidur tadi. Dia tahu TOP pasti akan rasa bersalah kepada seseorang. Dia tak berhak menahan lelaki itu berada di sampingnya. Jadi TOP pulang setelah hampir sejam berbaring memandang siling bersama Gyuri. Mereka berbual tentang banyak perkara dalam sejam itu dan Gyuri pasti TOP adalah seorang pencinta yang setia.

 

 

“Jiyong…” Gyuri mula membuai dirinya sambil teringatkan Jiyong. “Jiyong-ahhh…,” Gyuri terus memanggilnya sambil buaiannya semakin laju. Gyuri mengeluh lemah dan menutup rapat matanya… “G-Dragon… Kwon Jiyong… Daddy….,” Gyuri berbisik… “Saranghae…”

 

 

==

 

 

Dara terlopong! Segera dia tutup mulutnya dengan kedua tangannya. Beberapa minit yang lalu TOP menelefonnya.. menyuruh dia menemani Gyuri di taman permainan jika dia belum tidur. Dara sememangnya belum dan tak dapat tidur. Tambahan pula Youngbae tidak menjawab call dan sms daripadanya langsung. Mana taknya Youngbae masih busy dengan Seungri baby. Kekeke.

 

 

Gyuri turut terlopong bila melihat Dara sudah berdiri agak dekat di hadapannya. “Gyuri….. Jiyong? Sarang?????” Dara tanya sambil matanya dikelipkan berkali-kali. Aishhhh….. Gyuri gigit bibirnya serta-merta.. “Unnie…”

 

 

“Tapi… Seunghyun? Dia tahu ke? Dia tak tahu kan? Gyuri, are you cheating on him??? Are you playing with my dongsaengs????” Dara berlari ke arah Gyuri dan menghentikan buaiannya yang sedang berbuai laju itu tadi. Hampir saja Gyuri terjatuh ke belakang gara-gara Dara. “Unnie..” Gyuri cuba explain tapi Dara seakan tak mahu mendengar penjelasannya.

 

 

“I won’t let you play with them!!!” Dara lalu berjalan laju meninggalkan Gyuri yang virtually terkapai-kapai sendiri.

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
autumnX
bbgg- saya double update!!come come read!

Comments

You must be logged in to comment
AyumuChan #1
Chapter 58: Bestnyaa...Good jod author...Keep trying...So sweet.haha
namsaehee #2
Chapter 4: syok sendiri baca crite nie , btw , nice!! , tapi , lain kali , buat yg lebih romantik lagi ye ??
trexemo92
#3
Chapter 3: rasa mcm tgk cerita tp alih bahasa. hahaha. anyway, tk sangka kt sini ada jugak fics dlm BM. Kyaaaaaaaaa~~~i love it so much!!!!!!
MaryReeds
#4
Chapter 58: Nice story!!! Touching :'(
MaryReeds
#5
Chapter 42: Triple X? Ape tu?
MaryReeds
#6
Chapter 31: SERIOUSLY AKU TAK PAHAM BETOL DENGAN TOP NI! *CONTINUE READING*
MaryReeds
#7
Chapter 19: "Tanahair" haha !
-Yuan-
#8
Chapter 1: I love the couple sadly I can't malay
But it looked awesom if you ever decide to make a english fanfiction about them noth would be awesome
sndrprk
#9
Chapter 59: part 2? WAAAAA~~! suka suka
Catalina390 #10
Chapter 59: what sequel? OMG!