Malay (5,349 malay fanfics)

Please log in to enable more search filters and sort options
Promoted - Advertise

The Roadtrip Project

What will happen if the fresh graduate and the new COO team up for the company’s newest project? Meet LuHan the newest member of the finance department and Oh Sehun the youngest boss in the company, together they are given a task to go on a road trip for

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
One Shots
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count

Show stories only
Show non-rated stories only

Step By Step : How To Be A Friend

By girly_ Updated
Tags  comedy   malay   romance   bts   kimtaehyung   stepbystep 
Characters Kim Taehyung , OC
With 1 chapters, 20 views, 942 words
Status Subscribers Only

"Aku tak suka senyum."   "Ha? Apalah awak ni.. senang je.. biar saya ajar awak!"          

My Cute 'PRINCE'

By LixingYifan Updated
Tags  crush   drama   genderbender   malay   schoollife   comedyromance   astro   nct   moonbinastro   lucasxjungwoo 
Characters Jungwoo,Lucas NCT,Moon Bin,Rocky ASTRO,Yuta,Ten,Taeyong,Doyoung,NCT,ASTRO
With 7 chapters, 6 subscribers, 150 views, 7 comments, 15938 words
Status Subscribers Only, Comment Bonus

Jungwoo,seorang gadis tomboy tinggal di sebuah pulau yang agak jauh dari Seoul.teknologi disitu tak sehebat di Seoul.Jungwoo tak dibesarkan dengan gajet terkini.dia selalu berasa bosan dan hanya berkawan dan bermain dengan budak lelaki sahaja.suatu hari,dia telah bertemu dengan seorang budak lelaki dari Seoul.budak lelaki itu telah mengajarnya bermain bola sepak.sejak itu,Jungwoo berminat dengan sukan tersebut dan mula menaruh hati kepada budak Seoul tersebut.adakah,mereka berdua akan bertemu

Feeling To You

By nana_kwon Updated
Tags  malay   romance   exo   love   maidandmaster   gugudan 
Characters Hana , Sehun , Joohyun , Yuju , Xiumin
With 8 chapters, 1 comments, 12460 words
Status Comment Bonus

  -''Apabila dua hati bertemu dalam dunia kemanisan cinta''-      

THE WHITE PRINCE

By -Scarletly021- Updated
Tags  friendship   malay   romcom   schoollife   you   love   mingyu   hyuk   jaehyun   vixx   bts   seventeen   jungkook   got7   yugyeom   nct 
Characters jungkook | oc
With 2 chapters, 2 subscribers, 40 views, 1613 words
Status Subscribers Only

Hitam melambangkan kekuatan, Putih melambangkan kelemahan, Dua warna yang berbeza,   Dia tahu, dia bukanlah ‘black prince’ yang semua orang harapkan, Tapi apa yang dia tahu, warna putih dalam dirinya kian mencorak apabila dia bertemu seseorang.     “Lawak kan…masalah orang lain aku boleh selesai, masalah se

Love Shot

By tripleH Updated
Tags  fluff   mafia   malay   romance   exo   kai 
Characters Kai & OC
With 1 votes, 3 subscribers, 30 views, 1 comments, 94 words
Status Subscribers Only

  Anna ingat kerja sebagai cikgu sekolah rendah sesuatu yang mudah.   "Mama Anna, Mama Anna nak tak jadi omma saya?" - Kim Taeoh

Loving Mr.Kim

By taenovella Updated
Tags  lies   malay   romance   rich   dangerous   scandal   originalcharacter   love   bts   jungkook   taehyung   richandpoor 
Characters Taehyung | Soah
With 8 chapters, 1 votes, 530 views, 2 comments, 7377 words
Status [M], Subscribers Only, Comment Bonus

Open Scar

By Ah-Ree Updated
Tags  angst   horror   malay   mina   thriller   chanyeol   jennie   tzuyu 
Characters Jennie (BLACKPINK) + Chanyeol (EXO) | Mina (TWICE) | Tzuyu (TWICE)
With 2 chapters, 4 subscribers, 60 views, 4 comments, 3177 words
Status Subscribers Only

Jennie tidak mempunyai kawan di sekolah. Sikapnya iaitu pemalu dan pendiam menyebabkan pelajar-pelajar di sekolahnya sering membuli terhadap Jennie. Suatu hari, dia tidak mampu menghadapi situasi ini dan bertekad untuk membunuh diri. Namun, ada seseorang yang mirip dengannya, ingin membantu Jennie untuk menghilangkan rasa kesedihan yang dialaminya.

WITNESS [kaisoo]

By KimShinYeong88 Updated
Characters Dokyungsoo`Kimjongin`Byunbaekhyun`Parkchanyeol
With 18 chapters, 4 votes, 218 subscribers, 4370 views, 20 comments, 10652 words
Status [M], [TW], Members Only, Subscribers Only

H O P E

By nanadjiyongie_01 Updated
Tags  malay   bts   jungkook   blackpinkjisoo 
Characters Kim Jisoo • Jeon Jungkook
With 9 chapters, 5 votes, 20 subscribers, 3160 views, 11 comments, 17008 words
Status Comment Bonus

'HOPE'   "Masihkah ada harapan untuk aku berjaya dalam cinta?" "Setelah banyak kali d

JE T'AIME TELLEMENT..KIM YEWON

By LixingYifan Updated
Tags  comedy   malay   english   childhoodfriends   france   fiancee   gfriend   umji   pentagon   rowoon   sf9   jinhopentagon 
Characters Umji [GFRIEND],Rowoon [SF9],Jinho [PENTAGON],Hyejeong [AOA],Seungjun [KNK],Subin [DAL SHABET],Youngbin [SF9],Sowon [GFRIEND],Baek Jiyoung,Yuto,Yanan [Pentagon],Taeyang,Chan [SF9],Johnny [NCT 127]
With 15 chapters, 10 subscribers, 470 views, 5 comments, 49222 words
Status Subscribers Only, Comment Bonus

Orang kata.. Cinta itu buta Tapi,benar ke?

The Rise of The Guardian

By Blackonblack02 Updated
Tags  comedy   fantasy   magic   malay   supernatural      2tae   demon   mpreg   human   guardian   grimreaper   leetaeyong   marklee   kimjungwoo   leejeno   winkun   moontaeil   dongsicheng   nctdream   renle   huangrenjun   qiankun   luwoo   zhongchenle   lucaswongyukhei   pitch   xiaodejun 
Characters Huang Renjun x Zhong Chenle
With 9 chapters, 2 votes, 19 subscribers, 500 views, 5 comments, 15319 words
Status Subscribers Only, Comment Bonus

Huang Renjun tidak pernah mengetahui bagaimana dia boleh mati. Apa yang dia tahu, dia dilahirkan semula sebagai guardian.  Dia ditugaskan oleh ketua guardian untuk menjaga seorang lelaki.  Mulanya dia tidak tahu siapakah yang harus dijaganya hingga dia sendiri muncul didepan lelaki itu.  "Kau siapa? "-Zhong Chenle "Macam mana aku ada kat sini? Kau tiup lilin tu ke? "-Huang Renjun ~ "Kenapa kau datang  ke Kolej aku? Kau belajar sini ke? "-Zhong Chenl

Memoir Semalam

By RyViolet Updated
Tags  malay   memories   romance   schoollife   baekhyun   slightangst 
Characters Baekhyun | Sooyi & Haeri
With 11 chapters, 4 votes, 1090 views, 23 comments, 20106 words
Status Subscribers Only

Jika ada yang tanya Baekhyun, apa yang paling dia mahukan dalam dunia ini, pasti dia akan jawab, dia mahu melindungi sekeping hati beku itu dari terus dikejar rakus oleh masa lalu. Tapi, lain pula jawab Sooyi. Apa yang dia mahu cuma mematahkan semangat si mamat dungu itu. Sebab apa yang dia tahu, ini bukanlah kisah dongeng. Dan, hidup ini lebih banyak pahit dari manisnya. 

Never let you go

By Blackonblack02 Updated
Characters Renjun x Chenle
With 28 chapters, 3 votes, 30 subscribers, 870 views, 48 comments, 36846 words
Status Completed, Subscribers Only

Semuanya bermula dari profile picture Chenle,kecoh satu Neo Highschool disebabkan profile pic Chenle.Profile pic Chenle ialah pic troublemaker Neo Highschool iaitu Huang Renjun.Chenle merasakan dirinya masuk ke dalam kandang singa kerana Huang Renjun merupakan troublemaker yang paling popular di sekolah itu. Huang Renjun merupakan Ahli Dreamie Boys iaitu kumpulan troublemaker mereka.Dreamie Boys sangat terkenal dengan kenakalan mereka. "jadi kau yang letak gambar aku sebagai profi