Malay (5,368 malay stories)

Promoted - Advertise

❝ 𝓒𝓪𝓴𝓮 𝓞'𝓬𝓵𝓸𝓬𝓴 ✯✦ ˚── Fᵣₑₛₕₗy bₐₖₑd!

We just did massive cleaning! Many famous faceclaims are available!❞ → fb-based → non-au → straight → asia-based artists only! join us!

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
One Shots
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count

Show stories only
Show non-rated stories only

Little Sister [MALAY]

By littlecupid_ Updated
Tags  drama   malay   romance   txt   beomgyu 
Characters OC, Beomgyu, Minhyun, dll
With 3 chapters, 80 views, 5686 words

Ji Yua akhirnya kembali ke negara asalnya, South Korea untuk memulakan hidup baharu dan berusaha untuk melupakan kisah silamnya. Kedatangannya merupakan hari yang dinanti-nantikan oleh abangnya, Ji Ren yang terpisah hampir 9 tahun lepas.  Hubungan mereka lebih akrab namun Ren dapat merasak

Between the two world (Malay)

By Ivy_fifi131 Updated
Tags  angst   comedy   drama   fantasy   fluff   malay   oneshot   romance   supernatural   you   originalcharacter   bts   jungkook 
Characters Jungkook
With 1 chapters, 2 subscribers, 120 views, 6550 words
Status Subscribers Only

Kisah antara dua makhluk di dunia berbeza mencari cinta. Jungkook merupakan seorang lelaki bandar yang pulang ke rumah pusaka keluarga di Haenam, manakala Ella (Ae-Ra Moon) pula datang dari alam Bunian. 

Cinta Monyet

By angelily95 Updated
Tags  malay   marriedlife   romcom   exo   baekhyun   yoobi 
Characters Byun Baekhyun | Lee Yoobi | EXO
With 31 chapters, 181 votes, 1269 subscribers, 36160 views, 657 comments, 47756 words
Status Completed, Subscribers Only

Selamat datang! Dalam cerita ini, kau akan saksikan macam mana aku boleh kenal Byun Baekhyun dan segala perangai masuk airnya. Kau tanya aku siapa Byun Baekhyun? Kalau kau nak tahu kau kena baca cerita aku ni sampai habis. Untuk mukadimah, biar aku perkenalkan si Baekhyun ni secara ringkas.    Dia cheesy

POLOS

By izziey_98 Updated
Characters Taehyung x Saera (OC)
With 7 chapters, 4613 words
Status [M], Subscribers Only

MR. BADUT CRUSH! 花ツぜ

By AQFXQX Updated
Tags  malay   romcom   exo   chanyeol   othercameos   itzy   hwangyeji 
Characters parkchanyeol | hwangyeji [oc]
With 5 chapters, 1 votes, 12 subscribers, 420 views, 5 comments, 4743 words
Status Members Only, Subscribers Only

Kau masih ingat tentang kisah si badut bisu itu? Dia masih hidup lagi, semestinya kehidupannya sentiasa bahagia! Namun, satu masalah dia perlu hadapi! Dia sudah jatuh cinta! Siapa gadis bertuah itu? Benarkah bertuah? Atau malang?      Badut itu tersenyum apabila gadis itu menghulurkan tangan, 

The Pretty Boy

By ierashahira Updated
Tags  comedy   malay   romance   romcom   jungkook   gfriend 
Characters Eunha, Jungkook, J-Hope, Sana, DK dan Jun
With 5 chapters, 2 votes, 81 subscribers, 2600 views, 5 comments, 5413 words
Status Subscribers Only

'Cantik?' 'Mana ada lelaki cantik. Pelik!' 'Dia perempuan atau lelaki?!'  Mengisahkan seorang perempuan bernama Jung Eunha terpaksa menjadi seorang lelaki kerana

Al-Kisah Si 'Sado' Duyung

By Wonsik_Sai Updated
Characters NUEST Baekho, OT5 dan si pembaca, YOUUUUUU~
With 3 chapters, 170 views, 7984 words
Status Subscribers Only

Tersebutlah al kisah seekor jejaka yang 'tamvan dan mantav' dari sebuah kepulauan di dalam laut yang nawaitunya ingin mencari ibunya di daratan tetapi dia sangat 'mantol' sebab tak tahu apa-apa pasal dunia manusia... Bertemu pula dengan seorang gadis yang kaya lagi berjaya walaupun hidup terumbang-ambing sebab keluarganya umpama anak kera disusukan, anak sendiri kau campak dalam Sungai Lui. Kehidupan apakah yang bakal ditempuhi oleh Kang Dongho A.K.A

BBS SHOW ! (Q&A dibuka!)

By bigbangtanboys Updated
Tags  blockb   comedy   malay   fire   bts   seventeen 
Characters BTS, BLOCK B DAN SEVENTEEN
With 19 chapters, 9 votes, 105 subscribers, 2870 views, 27 comments, 4675 words
Status Subscribers Only

Sebuah rancangan comedy yang di-hostkan oleh BBS iaitu (B)TS, (B)lock B dan (S)eventeen. Watak-watak: BTS

I hate U,Mr.PLAYBOY

By LixingYifan Updated
Tags  genderbender   jinyoung   malay   adult   jin   english   romancecomedy   youngjae   shoollife   bts   jungkook   taehyung   got7   twice   jeongyeon   changbin   straykids   leeknow 
Characters Jungkook,V,Jimin,Jin [BTS],Lee Know,Changbin [STRAY KIDS],Jeongyeon [TWICE]
With 14 chapters, 62 subscribers, 980 views, 6 comments, 38038 words
Status [M], Subscribers Only

JE T'AIME TELLEMENT..KIM YEWON

By LixingYifan Updated
Tags  comedy   malay   johnny   english   childhoodfriends   france   hyejeongaoa   fiancee   gfriend   umji   pentagon   rowoon   sf9   lucasnct   jinhopentagon 
Characters Umji [GFRIEND],Rowoon [SF9],Jinho [PENTAGON],Hyejeong [AOA],Seungjun [KNK],Subin [DAL SHABET],Youngbin [SF9],Sowon [GFRIEND],Baek Jiyoung,Yuto,Yanan [Pentagon],Taeyang,Chan [SF9],Johnny [NCT 127],Lucas [WayV]
With 25 chapters, 22 subscribers, 1310 views, 7 comments, 71113 words
Status Completed, Subscribers Only

Orang kata.. Cinta itu buta Tapi,benar ke?

K A P S U L

By Iefa_San Updated
Tags  malay   sad   sliceoflife   exo   bittersweet 
Characters Soo Ae (OC) | Byun Baekhyun | Park Chanyeol | Kim Jongdae | Bae Joohyun
With 3 chapters, 1 votes, 3 subscribers, 490 views, 3 comments, 3467 words

  "Kalau kata mesin masa tu wujud, agaknya waktu bila kau nak kembali?" tanya lelaki tinggi lampai itu pada Soo Ae. Soo Ae tersenyum dengan pertanyaan polos lelaki itu. "Hmmm... Aku nak balik pada zaman aku kecik-

Masih mencintaimu

By starlightkim_ Updated
Tags  malay   romance   sad   exo   chanyeol   kyungsoo 
Characters Park Chanyeol | Jung Soo Yeon | Do Kyung Soo | Lee Hye Ri
With 7 chapters, 3 votes, 14 subscribers, 820 views, 7 comments, 7425 words
Status Subscribers Only

 Kalaulah masa boleh diundur,takkan ada kesilapan dalam dunia ni,kan?           Sungguh Park Chanyeol menyesal!Dia menyesal kerana telah membuang seorang gadis yang begitu tulus mencintainya.Andai mampu dia undur waktu,pasti dia akan cuba berubah untuk Jung Soo Yeon.Dan akhirnya,dia hidup dengan penuh penyesalan.   Namun,mereka dipertemukan seka

My Otome Prince

By chacannie Updated
Tags  fantasy   jpop   malay   romance   bts   otome 
Characters MC, KPOP (BTS/etc), JPOP (Random)
With 1 chapters, 100 views, 1667 words

    Korang tahu tak Otome Game? Pernah install kat play store? Pernah main tak?? Kalau pernah, hmm...watak mana yang korang dah jatuh hati?   S

Wasilah Antara Kita

By fiqahhh Updated
Tags  malay      mpreg   chanyeol   kyungsoo   baekyeol   kaisoo   chanbaek 
Characters Park Chanyeol | Byun Baekhyun | Do Kyungsoo | Jung Daehyun | Kim Jongin
With 10 chapters, 6 votes, 55 subscribers, 1360 views, 18 comments, 17515 words
Status Subscribers Only

  Byun Baekhyun. Umurnya 31 tahun dan masih belum berkahwin. Bukan tidak mahu atau takut dengan komitmen namun, masih belum menemui pasangan yang tepat. Bercinta? Tidak pernah sekali pun sepanjang 31 tahun dia hidup di muka bumi ini. Belajar dan membaca. Dia membesar dengan melakukan dua perkara itu. Bosan? Ya, hidupnya memang bosan. Malah, lebih membosankan jika mahu dibandingkan dengan subjek kegemarannya, Sejarah.   Namun, tid

Freak Me Out

By AiSyah98 Updated
Tags  comedy   malay   romantic 
Characters OC / Sehun
With 2 subscribers, 40 views, 288 words
Status [M], Subscribers Only

Weirdos Family: Born To Sengal (BTS)

By k-hope Updated
Tags  malay   bts 
Characters BTS
With 1 chapters, 2 votes, 12 subscribers, 1190 views, 3 comments, 1150 words
Status Members Only, Subscribers Only

Weirdos family. Panggilan yang paling sesuai untuk mereka. Siapakah mereka? Tak lain dan tak bukan Jin and The Geng a.k.a BTS. Hahaha. Dengan perangai yang pelik mereka,kadang-kadang menyusahkan orang lain.   "OMG! Taehyung! Yang kau pergi