Malay (5,318 malay fanfics)

Please log in to enable more search filters and sort options
Promoted - Advertise

Black & White

In the aftermath of the King & Queen's assassination, Crown Prince Luhan, heir to the throne of the White Kingdom, learns the truth: the World is not just Black & White.

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
One Shots
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count

Show stories only
Show non-rated stories only

Helper

By zierana Updated
Tags  malay   romance   bahasa   taesoo   bts   btsv   eunwoo   astro   blackpink   blackpinkjisoo   blackpinkbts   vsoo 
Characters Taehyung (BTS), Jisoo (BLACKPINK) and Eun woo (ASTRO)
With 9 chapters, 1 votes, 6 subscribers, 510 views, 7 comments, 6794 words

  “Saya perlukan seorang pembantu rumah perempuan yang boleh mengemas dan memasak di rumah saya. Ingat, saya nak pembantu rumah perempuan SAHAJA” KIM JISOO “Mak aiii ini rumah atau reban ayam? Aku rasa r

Kekasih Upahan Cik Cinderella

By SeKaiStalker Updated
Characters Jongin | Sehun | Baekhee | Chanyeol
With 6 chapters, 2 votes, 83 subscribers, 2790 views, 12 comments, 9823 words
Status [M], Subscribers Only

Pengganti Cintaku

By mochanim Updated
Tags  angst   malay   romance   kai   baekhyun 
With 1 comments, 16 words

Apa yang diharapkan oleh Ahreum untuk datang kembali kepadanya adalah kekasihnya. Tetapi orang lain yang datang.

Cik Manager 관리자

By Yana_xoxo Updated
Tags  malay   romcom   fanfiction   kpopidols   romancecomedy   occharacter   may   bts   malayfanfic   hansol   malayfic   seventeen   jungkook   lisa   vernon   carat   blackpink 
Characters May (oc) , Vernon , Seventeen, Jungkook
With 62 chapters, 1 votes, 11 subscribers, 260 views, 1 comments, 128942 words
Status Subscribers Only

Dari sebuah kampung di Busan ke Seoul bukan satu perkara yang mudah untuk May menyesuaikan dirinya dengan baik.    Segalanya berubah dan perubahan itu sedikit sebanyak menggangu emosi May sebagai seorang gadis yang naif. Malah sebelum May mendapat kerja

G-Lust

By rinKyung Updated
Characters idolxyou
With 2 chapters, 2 votes, 21 subscribers, 180 views, 2100 words
Status [M], Subscribers Only

BTS DIARY

By 5days_fin Updated
Tags  comedy   diary   malay   crack   bts 
Characters RAPMON, JIN, SUGA, JHOPE, JIMIN, V, JONGKOOK
With 91 chapters, 3 votes, 5380 views, 145 comments, 12169 words
Status Completed

Apabila abangtan kita dah ada diary, mulalah mereka merepek macam kerepek lemau.  agak-agak ye apalah abangtan kita tulis dalam diary tu ye?    RAKSASA RAP, RAMLAH ETC PINKY JIN, PRINCESS JIN ETC SWAG SUGA, APEK GULA ETC

The Living Ghost

By jimiekhyun Updated
Tags  fantasy   malay   sadistic   ghostau   bts   vbts   taehyungbts   ot7bangtan 
Characters bangtan sonyeondan
With 1 chapters, 20 views, 589 words
Status Subscribers Only

Typing... Typing... Typing... Typing... Hi. Typing... Nama aku Kim Taehyung.. Typing... Dan aku seorang hantu. 00:00 Message delivered ✔

Ardere sicut drámatis

By Blackonblack02 Updated
Tags  comedy   malay   romance      romcomdrama   winkun   yusol   nctu   nct127   dongsicheng   nctdream   renle   huangrenjun   qiankun   zhongchenle   nct2018   wayv 
Characters Winwin x Kun
With 23 chapters, 1 votes, 22 subscribers, 630 views, 20 comments, 35285 words
Status [M], Subscribers Only

Parodi Lyrics BTS

By vixxobang Updated
Tags  malay   parody   jin   crack   yoongi   jimin   bts   parodycomedy   jhope   jungkook   suga   taehyung   namjoon   hoseok   seokjin   rmbts 
Characters Senang cakap semua member BTS terlibat
With 12 chapters, 6 votes, 13 subscribers, 1590 views, 28 comments, 6095 words
Status Members Only

• Kenapa Jin nampak macam bawak sesuatu yang berat dan Tae nampak seronok je tu? • Hoseok dapat gred  *tuuut*  dalam bisnes?! • Yoongi ternampak 'benda'?!! • Jungkook cabar sorang stranger ni untuk berlumba lari dengannya?  • Jimin ada baju raya baru dan Namjoon nak balik kampung dia?      Haiyoo bermacam-macam ragam yang dapat dilihat dalam group kpop yang bernama BTS ni. Ada saja yang tak kena haih.. Pernah tak anda terfikir at