One Wish Dimension

Description

Hwiyoung mendapati dia menjadi 'dirinya' yang lain di dimensi lain selepas mati di dunia asalnya. Terjebak didunia mafia, mengetahui keluarga sendiri yang benci dirinya sendiri dan merupakan hacker terkenal di Underworld di South Korean. 

Foreword

~POV HWIYOUNG~

"Kau....," aku melihat orang dihadapanku yang memiliki wajah serupa dengan aku. Aku tidak dapat nak mengatakan kata yang aku cuba katakan pada dia. Sibuk untuk cuba buat satu ayat. 

Orang dihadapan aku terus memotong fikiranku, "Aku pun Hwiyoung, dari dimensi lain. Dan...aku pun sebenarnya dah mati macam kau," jawabnya.

"Ehhhh?!," 

 

---------™---------

 

A/N : Yolo!!! New author kat sini. Sebenarnya, saya pernah ade dekat aff fandom beberapa tahun lepas, saye into sangat dengan genre horror dengan romance. Lol. Tak pernah buat fanfic dekat sini dan juga maaf kalau ade kesalahan bahasa ataupun anda semua tertrigger dengan kesalahan penulisan saye dalam format fanfic ni. Tiada pengalaman menulis tapi saye betul-betul nak sampaikan cerita ni. Ni bukan cerita yang anda semua boleh expect tapi ada sesuatu saye nak sampaikan dalam fanfic ni. Love, Hate, Family dan Yourself. Also, kebelakangan ni saye into SF9, so that why this fanfic happen. 

 

WhiteRunes
Cliffhanger

Comments

You must be logged in to comment
minsikyeoja
#1
Chapter 1: so, mereka bertukar tempat la ke demensi lain hahaa menarik~~