SHOT THIRTY TWO

Bad Boy. Good Girl.

Ingatkan Jiyong dah balik terus tapi rupa-rupanya masih berada di tempat letak kereta kawasan perumahan tempat TOP diam. Dia dah agak pasti TOP akan keluar dan jangkaannya betul. Sebaik saja melihat TOP memandu keluar dari kawasan perumahan itu, Jiyong terus mengikutinya secara senyap-senyap.

 

TOP dah menyanyi sendiri sambil memandu tatkala perasan ada sebuah kereta seperti mengekorinya. Dia lalu cuba mengamati jenis kereta itu dan dia terus tersenyum sendiri. Dia capai telefonnya dan tap untuk texting.

 

Tabi : Baby, I’ll be late a bit.

Tabibaby : Ok

 

TOP pun menukar laluannya. Dia tap lagi skrin telefon bimbitnya dan kali ini dia berharap satu balasan secepat text yang pertama tadi dapat diterima olehnya.

 

Tabi : Baby, can you come out now? Kejap je.

G : Oh, Oppa. Wae? Can!

Tabi : Tak payah ke playground. I’m going to your dorm. Give me 4 minutes.

G: Deh Oppa..

 

Fuh! Nasib baik Gyuri masih belum tidur... TOP mengeluh lega. Fikirannya lantas kembali kepada Jiyong. So, kau dah tahu aku ada rahsia.. kau nak siasat? Hm... ok, let’s play this game together. Jiyong pula terlopong saja bila melihat kereta TOP memecut menuju kea rah dorm KARA. Eh? Nak jumpa Gyuri? Jiyong terus mengekori. Dia fikir TOP akan ke playground saja tapi fikirannya salah bila dia melihat kereta itu terus dipandu ke perkarangan dorm KARA dan dari jauh, Jiyong dapat melihat Gyuri sudah menunggu di pintu utama bangunan itu dengan senyuman yang sangat bahagia.

 

“Mwo? Hyung terus ke dorm KARA? Dia nak buat apa? Dia nak buat apa dengan Gyuri?” Jiyong membentak sendirian di dalam keretanya. TOP memarkir keretanya baik-baik, then keluar dari kereta dan Gyuri terus menyambut kedatangannya. Mereka berpelukan seketika dan Jiyong sudah mengepal penumbuknya ketika itu terasa kalah bila melihat TOP memaut mesra pinggang Gyuri dan mereka masuk bersama ke dalam bangunan itu. Terasa lemah dan kalah..itu pasti. Yang tak pastinya, lemah? Wae?

 

 

A/n : miane..short update. written form Galaxy Note colleauge saya!~

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
autumnX
bbgg- saya double update!!come come read!

Comments

You must be logged in to comment
AyumuChan #1
Chapter 58: Bestnyaa...Good jod author...Keep trying...So sweet.haha
namsaehee #2
Chapter 4: syok sendiri baca crite nie , btw , nice!! , tapi , lain kali , buat yg lebih romantik lagi ye ??
trexemo92
#3
Chapter 3: rasa mcm tgk cerita tp alih bahasa. hahaha. anyway, tk sangka kt sini ada jugak fics dlm BM. Kyaaaaaaaaa~~~i love it so much!!!!!!
MaryReeds
#4
Chapter 58: Nice story!!! Touching :'(
MaryReeds
#5
Chapter 42: Triple X? Ape tu?
MaryReeds
#6
Chapter 31: SERIOUSLY AKU TAK PAHAM BETOL DENGAN TOP NI! *CONTINUE READING*
MaryReeds
#7
Chapter 19: "Tanahair" haha !
-Yuan-
#8
Chapter 1: I love the couple sadly I can't malay
But it looked awesom if you ever decide to make a english fanfiction about them noth would be awesome
sndrprk
#9
Chapter 59: part 2? WAAAAA~~! suka suka
Catalina390 #10
Chapter 59: what sequel? OMG!