030

The Unspoken Words (Malay Version)
Please Subscribe to read the full chapter

“Bagaimana dengan majlis tari menari?” Toleh Luhan. Tangan kanannya memegang payung manakala tangan kirinya pula di dalam poketnya.

 

Eunji hanya menjawab dengan mengangguk dan tersenyum. “Adakah kau mahu ke sini?” Luhan menawarkan tangannya sambi tersenyum.

 

Tapi Sehun-

 

“Sekejap sahaja. Aku janji.” Kata Luhan. Eunji berfikir sejenak sebelum mengangguk dan berjalan ke tingkat bawah.

 

Luhan dengan segera melindungi Eunji dengan payung dari hujan yang turung dengan renyai-renyai sebaik sahaja Eunji tiba ke situ. Mereka kini berdua di bawah payung yang sama. Walaupun ianya agak gelap di luar tetapi Eunji masih boleh melihat wajah Luhan dengan jelas.

 

Aku ingatkan kau sudah pulang ke rumah?

 

“Yeah, tapi aku lari ke sini balik. Wajah kau tidak boleh berhenti menghantui minda aku dan ianya menganggu.” Luhan menjulingkan matanya main-main.

 

Kurang asam! Eunji menolak Luhan pergi dan Luhan berpura-pura pergi. Sebuah jeritan lembut terlepas dari mulut Eunji apabila Luhan menarik dia sehingga belakangnya berlanggar dengan dada Luhan.

 

Sambil tangan kanannya masih lagi memegang payung. Tangan kirinya kini membaluti bahu Eunji dan dagunya kini di atas kepala Eunji. “Aku tak boleh berhenti memikirkan tentang kau.” Bisik Luhan dengan perlahan.

 

Eunji baru sahaja ingin memusingkan kepalanya untuk berhadapan dengan Luhan tapi Luhan menghentikan Eunji, “ Jangan tengok aku. Ianya memalukan.” Tawa Luhan pada dirinya sendiri. Eunji juga tersenyum kecil.

 

“Hei.” Luhan akhirnya memanggil Eunji setelah saat janggal berlepas. “Sebenarnya aku datang ke sini semula untuk memberitahu sesuatu.” Gelak Luhan, “Aku mendapat biasiswa bersama dengan Lay dan Kris.”

 

Eunji pantas memalingkan kepalanya setelah mendengar apa yang dikatakan oleh Luhan. Biasiswa sekolah perubatan? Betul ni? Wow! Anak mata Eunji bagaikan bersinar seperti anak kecil dan Luhan tertawa kecil melihat reaksi Eunji.

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Hundotlove
banyaknya typo T^T

Comments

You must be logged in to comment
sol-ians
#1
Chapter 23: i swear jongdae the cutest dalam cerita ni lmao ?
intanshahirah #2
Chapter 37: cutenya perangai chen;p
intanshahirah #3
Chapter 1: Memang daebak ah
teentop_angeljoe04 #4
Chapter 37: daebakkk!!!!
minlee123 #5
Chapter 36: best lah cerita awak
minlee123 #6
Chapter 25: saya cinta kan awak
wo hen ai ni tu ape masuk dia
minlee123 #7
Chapter 7: best lah time luhan tu
fazreen #8
Chapter 35: Update soon