o21

The Unspoken Words (Malay Version)
Please Subscribe to read the full chapter

“Korang  semua bodoh! Bodoh! Aku tak percaya yang kau boleh gagal!” Sunmi menengkin beberapa orang lelaki. Mereka semua menundukkan kepala sambil menyiku orang disebelah. “Ianya kerja yang senang! Oh gosh!” Sunmi menyerabutkan(?) rambutnya yang panjang dalam kebengangan.

 

“SEKALI” Sunmi menunjukkan jari telunjuknya. “Aku akan berikan kamu semua hanya SEKALI. Peluang. Terakhir. Kau patut lakukannya dengan baik atau tidak.” Dia ketawa besar. “Kamu semua akan merana.”

 

Kesemua lelaki tersebut hanya menganggukkan kepala perlahan-lahan. Sunmi tersenyum sinis, puas hati. Dia berpaling , baru sahaja ingin meninggalkan tempat itu apabila dia ternampak sebuah figura merenungnya tajam . Dia bersandar di dinding sejuk itu di  lorong tersebut dengan tangannya yang disilangkan didada.

 

“L-L-Lu-“ terketar-ketar Sunmi memanggil.  

 

Luhan memandang lelaki –lelaki yang ada disitu dan mereka cepat-cepat melarikan diri. Dan sekarang yang tinggal hanyalah Sunmi.

 

“Jelaskan?” ujarnya dengan perlahan.

 

Bibir Sunmi menggigil bagaikan ikan, cuba mencari alasan. “Takpe, biar aku bantu kau.” Luhan melangkah setapak kehadapan, mendekati Sunmi. “Kau” dia melangkah lagi.

 

Sunmi melangkah ke belakang tiap kali Luhan menghampirinya, sehinggalah badan belakangnya di dinding yang sejuk itu, dengan tangan Luhan yang memerangkapnya. “A-aku boleh jelaskan!”

 

Luhan mendengus lalu mendekatkan mukanya ke muka Sunmi. “Mestilah kau boleh.” Dia mengambil beberapa helai rambut Sunmi dan menyelitkannya di telinganya. “Kau sangat cantik, kau tahu itu kan?”

 

Luhan mendongakkan muka Sunmi dengan ibu jarinya, “mestilah kau tahu, kerana ianya salah satu sebab kenapa aku jatuh cinta pada kau.” Dia tertawa. “Tapi aku tak tahu yang kau sangatlah berperangai seperti .” Luhan melepaskan ketawa sinis lagi.

 

Riak muka Sunmi jatuh. Dia cuba untuk melarikan diri tetapi Luhan menghentakkan(?) tangannya di dinding tersebut yang membuatkan dia terlompat akibat terkejut.

 

“Kaulah yang suruh dorang rogol dia betul tak?” Luhan memandang tepat kearah anak mata Sunmi. “A-apa yang kau maksudkan? A-aku tak faham!” Sunmi berpura-pura ketawa.

 

“Aku kecewa.” Luhan mengusap lembut pipi Sunmi sambil bibirnya menguntum sebuah senyuman sinis. Perlahan-lahan tangannya mendarat di leher Sunmi. “Buat lagi sekali. Dan aku bersumpah, aku akan balas dengan tangan. AKU. Sendiri.”

 

Luhan tersen

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Hundotlove
banyaknya typo T^T

Comments

You must be logged in to comment
sol-ians
#1
Chapter 23: i swear jongdae the cutest dalam cerita ni lmao ?
intanshahirah #2
Chapter 37: cutenya perangai chen;p
intanshahirah #3
Chapter 1: Memang daebak ah
teentop_angeljoe04 #4
Chapter 37: daebakkk!!!!
minlee123 #5
Chapter 36: best lah cerita awak
minlee123 #6
Chapter 25: saya cinta kan awak
wo hen ai ni tu ape masuk dia
minlee123 #7
Chapter 7: best lah time luhan tu
fazreen #8
Chapter 35: Update soon