013

The Unspoken Words (Malay Version)
Please Subscribe to read the full chapter

 

Eunji mengurut bahunya sendiri sambil berjalan di bawah titisan hujan kecil dengan kadar yang laju. Dia tidak membawa payungnya dan dia harus pulang ke rumah secepat yang mungkin untuk menyediakan makan malam.

 

Eunji terasa asing apabila dia terdengar bunyi  beberapa tapak kaki berjalan dalam rentak yang sama dengannya. Eunji melirik ke belakang dan melihat beberapa orang lelaki berjalan di belakangnya. Cara mereka merenungnya membuatkan bulu romanya menaik. Fikiran yang negatif menghantui mindanya sementara dia mencepatkan langkahnya.

 

Mereka tidak mengekori aku, kan?? Eunji menggigit bahagian bawah bibirnya dengan cemas.

 

Eunji mula berlari setelah dia melepasi orang ramai. Matanya terbeliak luas dalam ketakutan apabila dia melihat mereka mengerjanya. Siapakah mereka??

 

Eunji pelari yang laju tetapi bukan pelari yang baik. Dia tersandung dan terjatuh ke tanah yang betul-betul berada di lorong sunyi yang tiada seorang pun di situ.

 

Cuma apabila dia cuba untuk berdiri, salah seorang daripada mereka menarik pergelangan tangannya dan mengangkatnya dengan kasar. Eunji meronta-ronta sementara menjerit dalam hati, berharap agar seseorang akan datang menyelamatkannya. Dia diheret ke dalam lorong yang senyap dan gelap dan dalam sekelip mata, dia telah dihimpit di antara lelaki itu dan dinding yang dingin.

 

“Mana kau ingat kau nak pergi, muffin?” Lelaki yang menghimpitnya itu berbisik serak sementara matanya mendarat ke atas dadanya.

 

Eunji tercunggap-cunggap apabila dia melihat dadanya sendiri. Hujan telah membuatkan uniformnya basah dan dia boleh melihat bra merah jambunya jelas dari luar.  Dia bergelut sekuat yang boleh apabila lelaki itu menghempaskan bibirnya ke bibir Eunji. Sementara kawan-kawannya meraba pehanya, bahagian belakangnya, perutnya, setiap inci kulitnya.

 

“Apa h-kau bisu ke??” dia menekan lidahnya dalam kegusaran, “Malangnya, aku betul-betul nak dengar suara kau daripada bibir yang cantik ni.” Dia menggosok bibir Eunji dengan ibu jarinya. “Nah, tak apalah. Kau masih nampak sedap.” Katanya sebelum dia mendera Eunji di sekitar leher dan dagunya.

 

Setelah puas dengan lehernya, dia kini telah dihimpit ke permukaan tanah bersama lelaki itu di atasnya. Eunji telah terlalu lemah untuk meronta, tambahan pula itu empat lawan saya. Sesiapa tolong selamatkan aku! Pintanya.

 

Lelaki itu mengoyak bahagian atas pakaian Eunji sekali gus mendedahnya kulitnya. Eunji menangis dengan kuat apabila tangannya menyentuh payudaranya.

 

Luhan!!

 

Eunji menjerit namanya di dalam fikirannya.

 

Cuma apabila Eunji fikir yang inilah adalah penamat hidupnya, dia terasa beban yang berada dia atasnya hilang. Seorang lelaki muncul,menendang, menumbuk dan mencampak keempat-empat lelaki itu dengan marah.

 

Eunji memeluk dirinya sendiri apabila badannya mula menggigil dengan teruknya. Dia menggosok lehernya dalam menjijikkan. Dia menangis sambil menyeka bibirnya yang bengkak. Apabila sepasang tangan menyentuh bahunya, Eunji terkejut.

 

“Bertenang, ini aku!”

 

Eunji mengangkat wajahnya dan menjumpai Luhan betul-betul berada di hadapannya.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Hundotlove
banyaknya typo T^T

Comments

You must be logged in to comment
sol-ians
#1
Chapter 23: i swear jongdae the cutest dalam cerita ni lmao ?
intanshahirah #2
Chapter 37: cutenya perangai chen;p
intanshahirah #3
Chapter 1: Memang daebak ah
teentop_angeljoe04 #4
Chapter 37: daebakkk!!!!
minlee123 #5
Chapter 36: best lah cerita awak
minlee123 #6
Chapter 25: saya cinta kan awak
wo hen ai ni tu ape masuk dia
minlee123 #7
Chapter 7: best lah time luhan tu
fazreen #8
Chapter 35: Update soon