014

The Unspoken Words (Malay Version)
Please Subscribe to read the full chapter

 

Eunji perlahan-lahan membuka matanya apabila matahari bersinar melalui tingkap biliknya.

 

 

Mata Eunji mendarat ke arah Luhan yang tertidur di sebelahnya, tangan kanannya berada dibawah kepala Eunji, Ia membolehkan Eunji menggunakannya sebagai bantal. Sedang leka Eunji merenung wajah Luhan, pipi Eunji perlahan-lahan bertukar merona kemerahan apabila teringat apa yang berlaku semalam.

 

 

Tidak,ia tidak berlaku. Tiada apa yang berlaku sebenarnya.

 

 

Kecuali mereka berdua berciuman sepanjang malam sehingga dia tertidur.

 

 

Eunji menyedari ada sedikit luka kecil di sudut bibir Luhan, mungkin dari pergaduhan semalam. Eunji berhenti apabila ibu jarinya yang makin hampir dengan bibir Luhan, Eunji teragak-agak sama ada untuk menyentuh atau tidak.

 

 

“Menikmati pandangan ke?” Kata Luhan dengan mata yang masih tertutup, suara Luhan di pagi hari menyebabkan pipi Eunji merona kemerahan lagi sekali.

 

 

Luhan membukan matanya perlahan-lahan dan ketawa setelah melihat wajah Eunji. “Kau nak pergi mana?” Luhan menarik tangan Eunji apabila Eunji meninggalkan katil. Sekolah lah apa lagi.

 

 

“Tak payah, Hari ni kita ponteng”

 

 

Tapi-

 

 

“Tak payah nak cari alasan. Lagipun kau pasti kau nak pergi sekolah dengan, um..” Luhan menggosok belakang lehernya, “Pergi tengok sendiri. Aku nak sambung tidur aku.” Luhan menguap malas sebelum menarik kain selimut menyelimuti seluruh badanya di atas katil Eunji.

 

 

Eunji mengelipkan matanya sebelum melangkah ke tandas. Selepas mengikat rambutnya menjadi sanggul kemas, Eunji terkejut melihat refleksi drinya pada cermin. Baju longgar yang dipakainya mendedahkan lehernya.

 

 

Eunji mendapat lebih banyak hickeys di lehernya. Ini pasti Luhan yang lakukan. Jerk. Eunji menampar dirinya secara mental manakala tangannya menggosok lehenrya agak kesan itu hilang.

 

 

Hentikan,hentikan,hentikan! Eunji menempuk kepalahnya sendiri apabila memikirnya kejadian semalam yang muncul kembali diikuti dengan degupan jantungnya yang pantas.

 

 

Eunji menghentak-hentak kakinya dan kembali ke bilinya. Sejurus selepas Eunji tiba, dia menghempuk Luhan dengan bantalnya.

 

 

Apa ni?! Eunji menunjukkan lehernya kepada Luhan dengan pipinya yang merona merah. “Apa? Kau menikmatinyakan.” Luhan menyilang tanganya dengan bulu keningnya yang ternaik-naik.

 

 

Mulut Eunji melompong tidak percaya dengan alasan yang diberi Luhan dan meluru ke arah Luhan lalu menghadiahkan tumbukan padan dada Luhan dan menolak Luhan. Luhan yang hilang imbangan jatuh di atas katil Eunhi. “Yah!” Luhan berhenti apabila idea muncul di dalam otaknya.

 

 

“Kau mahukan aku kan?”

 

 

What the hell?

 

 

“Kau nak teruskan apa yang kita lakukan semalam ke” Luhan menjilat bibir bawahnya sambil merenung Eunji.

 

 

…ert!!

 

 

Eunji dengan cepat keluar dari biliknya dan menghempas pintu dengan kuat. Eunji boleh mendengar suara gelakan Luhan yang sedang ketawa. Jerk!! Eunji mengusutkan rambutnya geram akan Luhan.

 

-

 

Hujan turun lagi.

 

 

Eunji duduk di tepi tingkap sambil merenung ke luar dengan pandangan yang kosong. Semenjak kejadia yang hampir meragut daranya, Eunji mula gementar apabila hujan jatuh mencurah ke bumi.

 

 

Eun

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Hundotlove
banyaknya typo T^T

Comments

You must be logged in to comment
sol-ians
#1
Chapter 23: i swear jongdae the cutest dalam cerita ni lmao ?
intanshahirah #2
Chapter 37: cutenya perangai chen;p
intanshahirah #3
Chapter 1: Memang daebak ah
teentop_angeljoe04 #4
Chapter 37: daebakkk!!!!
minlee123 #5
Chapter 36: best lah cerita awak
minlee123 #6
Chapter 25: saya cinta kan awak
wo hen ai ni tu ape masuk dia
minlee123 #7
Chapter 7: best lah time luhan tu
fazreen #8
Chapter 35: Update soon