Register

Malay (4,673 malay fanfics)

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

Asianfanfics Town Hall

This is an info center in which users can see information and check out advice and tips!

Being Kim Namjoon's wife

By EvaXOXO Updated
Characters rapmonster namjoon oc bts
With 5 chapters, 1 votes, 19 subscribers, 250 views, 3 comments
Status Subscribers Only

Ape beza awak dengan maxis? Tak tahu. Apa bezanya? Takde bezanya. Dua2 lembap. -_-

Ice Cream's Story Recommendation :)

By IceCream95 Updated
Characters Story | Author | Readers
With 25 chapters, 4 votes, 1700 views, 29 comments

Selamat Datang ke Ruangan 'Fanfic Recommendation' !     Hello guys !

BTS DIARY

By 5days_fin Updated
Characters RAPMON, JIN, SUGA, JHOPE, JIMIN, V, JONGKOOK
With 41 chapters, 2 votes, 890 views, 29 comments

Apabila abangtan kita dah ada diary, mulalah mereka merepek macam kerepek lemau.  agak-agak ye apalah abangtan kita tulis dalam diary tu ye?    RAKSASA RAP, RAMLAH ETC PINKY JIN, PRINCESS JIN ETC SWAG SUGA, APEK GULA ETC

Clash of Egos (Re-editing)

By Rainerchor Updated
Characters Byun Baekhyun | Kwon Jihae (OC)
With 3 chapters, 5 votes, 81 subscribers, 1240 views, 15 comments
Status Subscribers Only

  Kwon Jihae. Si ego yang banyak menyimpan kata-kata demi kepentingan ibu bapanya. Dia lebih suka memerhati daripada bertutur. Bersikap tidak peduli deng

❝ airborne graphics ; open

By njhmnrh Updated
With 8 chapters, 2 votes, 19 subscribers, 920 views, 16 comments
Status Subscribers Only

Antara Cheesecake dan Tiramisu

By polaristar Updated
Characters Bomi, Baekhyun, Junmyeon, Naeun, Chorong, Hayoung, Chanyeol, Luhan
With 12 chapters, 2 votes, 54 subscribers, 1050 views, 8 comments

Bomi gemarkan cheesecake sehinggakan dia sanggup berlapar semata-mata mahu makan sepotong cheesecake. Baekhyun pula hari-hari makan tiramisu tapi tak pula dia rasa muak. Pertelagahan kecil mereka membuatkan mereka menjadi lebih rapat. Apabila ibu Baekhyun sudah tidak sabar mahu menimang cucu, Baekhyun diberi pilihan untuk berkahwin dengan pilihan ibunya kalau dia masih single dalam masa sebulan ini. Mana boleh! Zaman sekarang ni m

Kurogane Art Studio ♠ Graphic Shop + Portfolio ♠

By kurogane Updated
Characters You and I with Alice in Wonderland Theme
With 35 chapters, 13 votes, 81 subscribers, 2100 views, 74 comments
Status Subscribers Only

           

Friends?

By JunAra Updated
Characters Bang YongGuk|Kim HimChan|Jung DaeHyun|Yoo YoungJae|Moon JongUp|Zelo| OC|
With 16 chapters, 4 votes, 16 subscribers, 430 views, 4 comments
Status Completed

15 Januari 2214 (SELASA)     -Masuk hari ni dah 15 hari tahun baru, banyak kemajuan yang telah dicapai dunia. Korea telah diiktiraf sebagai negara termaju di belakang Jepun. Bukan saja dari segi kemajuan malahan dari dari segi sukan, pembangunan, hiburan, kemanusiaan dan sosial, Korea Selatan sentiasa berada di barisan hadapan antara negara-negara lain. Dalam hidup yang penuh moden kini, kisah mistik dan hantu kian dilupai dan dianggap mitos. Sesiapa yang mempercayainya mesti di

Babysit a Doll

By Baby_Choc Updated
Characters OC, Doll
With 3 chapters, 2 votes, 24 subscribers, 380 views, 7 comments
Status Subscribers Only

  Annie ditawar menjadi pengasuh oleh sepasang suami isteri tua yang kaya. Dia fikir untuk mendapat duit bagitu senang. Senangkah?    Semuanya bagaikan mimpi ngeri. Bukankah pengasuh tugasnya, menjaga KANAK-KANAK? Bukan PATUNG, kan? 

Doctor In Need

By Overdose_Kpopers Updated
Characters Na Chanhee (fic/oc) and Kim Himchan (B.A.P)
With 2 chapters, 110 views, 1 comments

"Kau tu dah la sakit! So duduk diam diam and jangan banyak bergerak"   "Buang masa je la ada doctor yang jaga ni. Pshhhh"  

Dancing with The Stars

By iemacute Updated
Characters Taehyung bts | OC | Jungkook bts | Red velvet joy | BtoB sungjae
With 9 chapters, 4 votes, 44 subscribers, 660 views, 22 comments
Status Subscribers Only

Apabila kamu melihat hujan, carilah pelangi disebaliknya. Dan apabila malam menjelma, carilah bintang yang akan bersinar dalam kegelapan.

Beautiful Revenge

By fiqahhh Updated
Characters Kim Jongin Lee Haeun Lee Donghae
With 9 chapters, 1 votes, 39 subscribers, 710 views, 31 comments
Status Subscribers Only

    "Kau lelaki tak guna!! Kau nak apa ah setan?? Aku tak kenal siapa kau, kenapa kau nak buat macam ni kat aku, hah? Kalau kau tak puas hati dengan aku kau boleh cakap, tapi jangan buat aku macam ni, setan!!"     "Shhh. Dont cry babe. Aku dah cakap kan, kawan kau dah jual kau kat aku. Now

She's A Flirt

By mieyhyun Updated
Characters Nam Woohyun (Infinite) Han Gaeul (OC)
With 1 chapters, 2 subscribers, 90 views, 1 comments
Status Completed

"She's a flirt, why don't you know? She has so many guys, why are you the only one who don't know? From head to her toe, she is all lies. Oh baby, please come back to your sense." - Lovelyz's She's A Flirt

This Heart is Beating for You

By goGETaLIFE_ Updated
Characters Jang Aerin, Gu Junhoe
With 4 chapters, 3 votes, 47 subscribers, 640 views, 10 comments
Status Subscribers Only

Mengisahkan Jang Aerin yang menjadi secretary 3 bulan kepada ex-crush a.k.a firstlove nya yang sentiasa membahannya dan mengungkit kisah lamanya. Dia yang berjanji tidak akan jatuh cinta dengan Gu Junhoe lagi tetapi lelaki itu seakan menggodanya! Aerin akhirnya mengalah. Dia dan Junhoe akhirnya bercinta. Aerin hanyut dalam kemanisan palsu ciptaan Junhoe dan akhirnya dia mendapat tahu Junhoe sekadar mahu membalas dendam. Apakah reaksi Aerin? Adakah Junhoe menyesal?

    ROOMMATE RP. (✿ ◡‿◡) OPEN | mari join ugaiisss

By vaguememory Updated
Characters best view in blue aff
With 4 chapters, 85 votes, 801 comments
Status Subscribers Only

credits to basics

In The Mood For Love; The Most Beautiful Moment In Life

By LUTADIAS_xx Updated
Tags malay
Characters Random Idols
With 3 chapters, 1 votes, 7 subscribers, 250 views, 5 comments
Status Completed

In The Mood For Love menyediakan fanfic bertemakan cinta dari pelbagai kisah dan latar belakang yang berbeza-beza. Ikuti kisah mereka dan nikmati keindahan percintaan dari sisi yang berlainan melalui beberapa orang idol.   Apa itu suka, sayang, dan cinta?  

Apa salahku?

By choitaejun_96 Updated
Characters Yong Xiaofei | EXO | B.A.P | BTS | f(x)
With 50 views

Jantung masih lagi berdegup. Hembusan nafas masih lagi lancar. Darah masih lagi mengalir di dalam tubuh.     Dia manusia biasa...     ...tetapi...     ...dia...                       ...hantu?         *******  

Daehyun, Baekhyun, Taehyung

By Nakamoto_Yusuki Updated
Characters Im Ahreum, Kim Daehyun, Byun Baekhyun, Kim Taehyung, Other characters
With 1 chapters, 2 subscribers, 40 views
Status Subscribers Only

  Antara Daehyun, Baekhyun dan Taehyung.. Siapakah yang dapat memiliki hati Im Ahreum?    

Mr. Doughnut (Re-editing)

By Rainerchor Updated
Characters Kyungsoo, OC , Hakyeon (N), Yuna (The Ark), Kai and others.
With 4 chapters, 3 votes, 72 subscribers, 1630 views, 43 comments
Status Members Only

  MR. DOUGHNUT ►►

Our Little Rooftop

By AubreyFairy Updated
Characters Jackson Youngji GOT7 Jimin Seulgi Lauren
With 3 chapters, 2 votes, 43 subscribers, 740 views, 4 comments
Status Subscribers Only

Sebuah rumah yang dimiliki seorang Pakcik yang sudah berumur dan mempunyai seorang cucu perempuan yang bijak. Satu hari dia ingin menyewakan tingkat atas rumahnya dimana pemandangan yang cantik dapat dilihat dari rooftop rumahn. Lalu datanglah dua orang yang berlainan jantina d

Suami Palsu

By Nakamoto_Yusuki Updated
Characters Lee Ronie | Park Chanyeol | Other characters
With 1 chapters, 16 subscribers, 210 views, 2 comments
Status Subscribers Only

Ah! Perangai mereka kembali semula. Menjerit sampai kering tekak. Saya tak fahamlah apa yang best sangat tentang video yang diorang tengok. Lagu Monster dari kumpulan EXO. Mereka dah ulang lagu ni sebanyak sepuluh kali! Tak puas lagi. Ia agak menjengkelkan. Kpoppers memang pelik. Apa yang lagi pelik ialah mereka tak berhenti-henti sebut nama 'Chanyeol'. Yah, siapa dia ni? Mereka berdua tak pernah tunjuk siap

Resepi Berkasih

By sayanorie Updated
Characters sitinordiana
With 10 chapters, 2 votes, 9 subscribers, 360 views, 6 comments

"Tiada istilah sisa atau bekas orang dalam hal ni.." "Apa yang perlu aku panggil dia? Abang? Awak? Takkan adik kot?" "Apa yang perlu aku buat untuk dia faham, aku sanggup buat lebih dari apa yang dia nak, asalkan dia belajar untuk terima a

EMELLY'S MALAY REVIEW SHOP [ OPEN ]

By Yana_xoxo Updated
With 6 chapters, 16 votes, 85 subscribers, 3460 views, 70 comments
Status Members Only, Subscribers Only

Cinta Selamanya

By juliahanum Updated
Tags malay
Characters PARK CHANYEOL,JUNG EUNJI,OH SEHUN,KIM SAE RON
With 1 subscribers, 20 views
Status Subscribers Only

        PROLOGUE Dalam kesesatan keheningan malam,dia dihantar ke masa silam untuk menyelami hati seorang gadis yang tidak pernah dikenalinya.Dia menyesal kerana tidak mengikut arahan tuannya untuk tidak mengambil tahu tentang masa silam. Bagi Park Chanyeol,tidak ada yang salah untuk dia mengenali gadis itu.Cuma,mungkin apabila hu

Dear My Tinkerbell

By arabella12 Updated
Characters Exo XiuminxOC
With 7 chapters, 4 subscribers, 430 views, 1 comments

Xiumin seorang idol yang menjadi pujaan setiap gadis di seluruh dunia. Ramai yang berharap agar dapat menjadi kekasih hati Xiumin. Namun tiada sesiapa yang tahu hati Xiumin sebenarnya sudah dimiliki oleh seseorang gadis misteri yang di gelar sebagai Tinkerbell oleh Xiumin. Sayangnya si Tinkerbell kini telah pergi meninggalkan Neverland dan tak pernah kembali semula.Namun bergitu, Xiumin yakin suatu hari nanti Tinkerbellnya itu pasti akan kembali...