Malay (5,014 malay fanfics)

Please log in to enable more search filters and sort options
Promoted - Advertise

The Runaway Boys [DaeJae] [B.A.P]

Daehyun and Youngjae start off as two little boys with nothing but courage and hope of a better future. Their everyday struggles evolve from adventure to reality, but they will always have each other.

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
One Shots
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count

Show stories only Show non-rated stories only

camouflage studio;

By SparkleRose Updated
Tags  graphic   graphics   malay   poster   request   graphicshop 
Characters Chanyeol and You
With 22 chapters, 39 votes, 161 subscribers, 7080 views, 177 comments
Status Subscribers Only

status; open !

Masih mencintaimu

By nshahirah293 Updated
Tags  malay   romance   sad   exo   chanyeol   kyungsoo 
Characters Park Chanyeol | Jung Soo Yeon | Do Kyung Soo | Lee Hye Ri
With 4 chapters, 2 votes, 7 subscribers, 260 views, 5 comments
Status Subscribers Only

 Kalaulah masa boleh diundur,takkan ada kesilapan dalam dunia ni,kan?           Sungguh Park Chanyeol menyesal!Dia menyesal kerana telah membuang seorang gadis yang begitu tulus mencintainya.Andai mampu dia undur waktu,pasti dia akan cuba berubah untuk Jung Soo Yeon.Dan akhirnya,dia hidup dengan penuh penyesalan.   Namun,mereka dipertemukan seka

Misi Curi Hati Abang Kantin

By --bwoyaaaa Updated
Tags  comedy   malay   romantic   originalcharacter   exo   kai 
Characters Kai & OC (watak-watak kameo akan muncul secara rambang!)
With 6 chapters, 3 votes, 7 comments

Dalam dunia ni, bukan semua orang suka lelaki yang berpangkat tinggi, anak orang kaya dan handsome semata-semata. Macam aku. Walaupun dia bukanny

Devil's

By tripleH Updated
Characters OC, Sehun & Kai
With 11 chapters, 12 votes, 368 subscribers, 5590 views, 50 comments
Status [M], [TW], Members Only, Subscribers Only

My Boys (Exo Version)

By Lysa3Kyu Updated
Tags  comedy   malay   you   exo   familylife 
Characters Exo-K,Exo-M,you
With 41 chapters, 6 votes, 45 comments

  Seorang remaja perempuan yang berusia 20 tahun hidup merempat,diburu oleh pemiutang disebabkan bapanya dan tidak mahu mempunyai keluarga.Sehingga satu hari,ketika dia dikejar pemiutang,ada seorang lelaki yang berusia menyelamatkan dia dengan melangsaikan hutangnya.Tapi ada satu syarat,dia kena kahwin dengan lelaki itu kerana lelaki itu ada masa sebulan untuk hidup.Setelah se

ღ Caramel Review Malay Shop ღ

By Yana_xoxo Updated
Tags  malay   review   shop   reviewshop   storyreview 
With 9 chapters, 17 votes, 92 subscribers, 4520 views, 75 comments
Status Members Only, Subscribers Only

Selamat datang  Ke 

Love Child [malay]

By aien_lahh Updated
Tags  malay   kai   luhan   reader   sehun 
Characters Sehun Kai OC
With 16 chapters, 2 votes, 43 subscribers, 1410 views, 11 comments
Status Subscribers Only

Everything happens for a reason

Pinjamkan Aku Satu Bintang

By Yana_xoxo Updated
Tags  action   angst   fantasy   ljoe   malay   taecyeon   baekhyun 
Characters Ana (OC) || Baekhyun (EXO) || Taecyeon (2pm) || L.Joe (Teentop) || Etc
With 78 chapters, 13 votes, 5080 views, 67 comments
Status Subscribers Only

    "Pinjamkan aku satu bintang supaya aku boleh menyimpan segala memori indahku di dalamnya."        

Rumah Kanak-kanak Haji Suho

By Unicorn_Zhangyixing Updated
Tags  comedy   friendship   malay   exo   bts   seventeen   orphanage 
Characters Seventeen, EXO, BTS (cameos)
With 6 chapters, 3 votes, 42 subscribers, 830 views, 6 comments
Status Subscribers Only

Mengisahkan tentang kehidupan 13 orang anak-anak yatim dengan pekerja-pekerja rumah itu yang boleh dikatakan agak bertanggungjawab.   "Ok Vernon, mulai sekarang kau tinggal kat sini." Kata Rap Monster, jiran sebelah rumah Vernon. Sebenarnya Vernon sudah seminggu kehilangan ibu bapa yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Sebagai jiran yg bertanggungjawab dan mengamalkan prinsip rukun tetangga, Rapmon menghantar budak itu ke rumah anak yatim yang agak mewah itu

❥ Story Recommendation ❥

By Yana_xoxo Updated
Tags  malay   story   recommendation 
Characters Author || Story || Recommendation ||
With 53 chapters, 17 votes, 7290 views, 79 comments
Status Completed, Subscribers Only

  ❥  Story recommendation 

I'm,I Will

By ftn_azmi Updated
Tags  angst   fantasy   malay   oneshot   you   exo 
With 1 chapters, 7 subscribers, 70 views, 2 comments
Status Completed, Subscribers Only

I am a stupid girl, I will be your happiness, I am in love with you, I will take care of your hearts, I am suffering, I will create your laugh.    'I'm your love and don't worry I will be the one for you' Jatuh cinta adalah lumrah sebuah kehidupan.Namun siapa yang sangka disebabkan cinta manusia diperbodohkan.Menilai cinta biar berjuta kali agar hati tidak terluka.Justeru

I'm The Killer

By k-hope Updated
Tags  malay   psycho   exo   killer   bts   seventeen   twice 
Characters BTS,Twice,Gfriend,Exo,Seventeen
With 4 chapters, 3 votes, 24 subscribers, 630 views, 6 comments
Status Subscribers Only

Semakin banyak pembunuhan berlaku di kalangan pelajar Junghwa Highschool. Itu menimbulkan persoalan buat mereka semua dan sedikit demi sedikit misteri kematian seorang pelajar di sekolah itu terungkai selepas sekian lama dirahsiakan. Dan dari situ timbul lah salah faham antara mereka dan saling menuduh satu sama lain. Tapi masalahnya sekarang, siapakah pembunuhnya?  

Lakaran Déjà Vu

By Rainerchor Updated
Tags  angst   malay   romance   originalcharacter   luhan   xiumin 
Characters Lu Han | Mei (OC) | Xiumin | Lay | Jia | Minghao | U-kwon
With 11 chapters, 5 votes, 34 subscribers, 1470 views, 35 comments
Status Subscribers Only

( Tajuk asal : Calling the Past )   Lebih dari 60 tahun sebelumnya, mereka telah ditemukan dalam sebuah ikatan perkahwinan. Perkahw

Mirror [horror]

By Overdose_Kpopers Updated
Tags  horror   malay   jin   yoongi   bts   bangtanboys   bangtan   suga   minyoongi   seokjin   kimseokjin   pyscho 
Characters Kim Seokjin
With 1 chapters, 3 subscribers, 50 views, 1 comments
Status Subscribers Only

Semuanya berlaku tatkala dia melangkah masuk ke dalam rumah itu "Jin ah, haritu aku nampak kau..." "Tu bukan aku"  

Trust Me

By YugKook97 Updated
Tags  malay    
With 1 chapters, 50 views, 1 comments

Jimin seorang yang peramah. Tak kiralah orang itu baru mengenalinya sehari tetapi dia tetap melayan seperti sudah lama kenal. Dengan sikapnya yang terlalu peramah itu boleh membuatkan orang lain tersalah anggap dengannya. Tetapi ada dia kisah?? Baginya berkawan biarlah ramai..

My House Husband

By Jelly_Warrior Updated
Tags  fluff   malay   romance   love   malayfanfic   seventeen   jeonghan 
Characters Jeonghan (Seventeen), OC, Joshua (Seventeen), Daehyun (B.A.P) and others
With 9 chapters, 3 votes, 430 views, 28 comments

Dua orang manusia dipertemukan dan dikahwinkan tanpa cinta. Lalu, mereka cuba untuk bercinta. Cliché bukan? Ya, cliché ! Tapi tunggu dulu!

BTS STORY COMPILATION [MALAY]

By ChimChimKpopers Updated
Tags  malay 
Characters KimSeokJin,MinYoongi,KimNamjoon,JungHoseok,ParkJimin,KimTaehyung,JeonJungkook,BTS !! AND OOC
With 1 chapters, 1 votes, 2 subscribers, 20 views

                   Tittle : BTS STORY COMPILATION Author : NisaKpopers Rate : T ? K ? M? Genre : Romance,Comedy ?,And other Sinopsis : Hanya sebuah buku bekisarkan tentang BTS dalam kehidupan seharian mer

Butterflies Posters {CLOSED}

By TatieyEXO Updated
Tags  graphics   malay   request   posters   graphicshop   graphicrequest 
Characters My Arts and You
With 5 chapters, 2 votes, 8 subscribers, 930 views, 10 comments

[CONTENTID1] WELCOME TO BUTTERFLIES POSTERS! THIS SHOP WAS REVAMPED AND IMPROVED!