Malay (2,618 malay fanfics)

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

Insignificant

Just one little lie is enough to throw perfection off its balance. Luhan knew it well...and he didn't care.

❛∂eℓight — Graphics❜ | Open

By wooya88 updated
Tags malay delight
With 4 chapters, 3 votes, 23 subscribers, 12 comments

profile

Absolute Graphics ¦ for malay fanfics ʕ•́ᴥ•̀ʔっ {closed-finishing request!}

By bibidip updated
Characters please disable readibility to view the layout.
With 7 chapters, 13 votes, 42 comments

ABSOLUTE GRAPHICS

Curangnya CINTA

By Lyna_shah updated
Characters Kim Shin Yeong,Xi Luhan,Sehun,Choi Hara,Exo member
With 11 chapters, 1 votes, 86 subscribers, 850 views, 21 comments
Status Subscribers Only

Seksanya shin apabila keluarga suaminya menjadikanya orang gaji....!!! yang lebih menyakitkan suaminya Sehun mencerai dan menghalaunya keluar dari rumah tanpa sebab yang diketahui olehnya...kemalangan yang meragut memorinya..dan Luhan sebagai penyelamat hidupnya...bagi mengembalikan ingatan Shin, Luhan telah membawa Shin ke London untuk pemeriksaan selanjutnya... apa yang akan terjadi dengan kehidupan Shin seterusnya. 

Mr. Virus Don't Go

By Kesyieka_Qimieka updated
Characters Chanyeol, Bora, Jiyeon, EXO, SISTAR
With 9 chapters, 4 votes, 88 subscribers, 1230 views, 21 comments
Status Completed, Subscribers Only

❀❀❀❀ Sharing is Caring, Caring is Loving, Loving is Amazing

Luahan isi hati naaanat

By naaanat updated
Tags malay
Characters Orang yang ada di dunia
With 11 chapters, 6 votes, 28 subscribers, 300 views, 43 comments
Status Subscribers Only

Hey hey!Maaf sebab saya tempat ni bukan ff bias awak semua gagaga.Saya akan cakap apa yang saya tak suka dan mungkin ada benda lain lagi.Anda juga boleh luahkan isi hati anda di sini.Campak je luahan pasal apa apa saya tak kesah tapi saya tetap baca yeay.Atas nasihat kak Fazz,saya buat subscriber only.Rilek rilek

BTS In Fairytale Land

By Army1705 updated
Characters BTS
With 7 subscribers, 50 views, 3 comments
Status Subscribers Only

Tinkerbell , Peter Pan , Cinderella & pelbagai lagi .  Mitos mengarut itu hari hari diulang oleh si golden maknae, Jeon Jungkook yang sememangnya gemar akan cerita dongeng . Hyung hyung nya di dorm sering menegur & menyuruhnya berhenti menonton mahupun membaca buku dongeng sehingga lewat malam . 

Evanesce

By rillakuma9 updated
Characters Byun Baekhyun, Kim Taehyung, OC
With 13 chapters, 1 votes, 42 subscribers, 570 views, 26 comments
Status Subscribers Only

EVANESCE  To disappear gradually; vanish; fade away     Setelah pemergian Taehyung, segala-galanya berubah buat Baekhyun. Melupakan segala kejadian yang berlaku antara dia dan adiknya tidak semudah yang disangka. Perasaan bersalah yang menghimpit akhirnya memakan dir

Stay Or Leave

By angelicstar updated
Tags angst malay
Characters Luhan • OC/Hana • OC/Youngie • Sehun •EXO (cameo)
With 4 chapters, 2 votes, 10 subscribers, 190 views, 6 comments

Hana merupakan seorang anak yatim piatu yang dibesarkan oleh keluarga angkatnya, dia diambil menjadi sebagai anak angkat oleh Encik Kim, pemilik Kim Corporation sejurus selepas dia dilahirkan. Hana tidak pernah mengenali siapa ibu bapa kandungnya dan dia juga tidak pernah menemui kebahagiaan dalam kehidupannya meskipun keluarga angkatnya merupakan keluarga yang berada. Satu sahaja yang Hana inginkan, kasih sayang daripada seseorang yang tulus menyayanginya.

Blind Love

By NurlisaSmiley updated
Characters Lee Shin (Oc) , Jung Daehyun (B.A.P) , Kim Joon Myeon ( Suho EXO ) , Luhan (EXO)
With 9 chapters, 6 votes, 18 comments

Kehidupan sebagai gadis yang buta amat menyusahkan hidup gadis bernama Lee Shin. Janji yang dia mungkiri sentiasa menghantui dirinya. Wajah Daehyun sering muncul di dalam mindanya umpama mimpi ngeri.   Namun, semuanya bertukar menjadi lebih baik setelah dia berjumpa dengan jejaka bernama Luhan. Luhan... Secara automatik, bibir Shin akan terangkat sendiri apabila dia bersua muka dengan Luhan.   Sungguh, dia jatuh cinta buat kali k

BESTIE

By BIHA_216 updated
Characters TG-Park Shin Hye , Jung Eun Ji , Son Na Eun
With 1 chapters, 1 votes, 2 subscribers, 60 views, 1 comments

TG adalah merupakan sebuah kumpulan yang dianggotai oleh 3 orang pelajar perempuan yang berumur 17 tahun.Mereka semua menghidapi satu penyakit yang tidak sesuai untuk umur mereka iaitu KKR yang membawa maksud Kanak-kanak Riang. hahaha :P Sebab tu lah, mereka digelar TG atau The Gediks oleh rakan-rakan yang lain. Bukan itu sahaja, mereka juga sering menggelar satu sama lain 'gedik' .Sikit-sikit gedik, sikit-sikit gedik. Perkataan tu m

Our Destiny

By angelicstar updated
Characters Taehyung,Dahee(OC)
With 27 chapters, 9 votes, 111 subscribers, 3530 views, 103 comments

     "Apa?Kahwin dengan dia?Dahee tak nak kahwin dengan sesiapa!!Kenapa semua orang buat hidup Dahee merana??"         "Kau tak akan dapat walau sedikit pun tempat di dalam hati aku,perempuan kotor"       Takdir menemukan mereka,tanpa persetujuan mereka,Taehyung dan Dahee dijodohkan oleh ibu bapa mereka untuk kepentingan masing-masing.Mampukah perkahwinan yang tercipta di atas rasa simpati ini berkekalan?Mampukah Dahee mengharungi hidup

When DESTINY did not belong to us..

By iemacute updated
Characters Kyungsoo | Chanyeol | Baekhyun || Jimin | Jungkook | suzy
With 16 chapters, 6 votes, 66 subscribers, 850 views, 28 comments
Status Subscribers Only

    2 Zaman, 1 Persahabatan,

Azalea's Moments Review Shop [ 2nd Batch - Open ]

By scarlett_azalea updated
Tags malay review
Characters Stories.
With 26 chapters, 15 votes, 57 comments
Status Subscribers Only

  Reviews, writing tips, rants and more! Open especially for Malay readers and writers but we offer English reviews too.               Poster and background credit :

SHE's,My Secret Crush?!!

By KimJiKook updated
Characters Ana(you),Jungkook,ahli² BTS
With 5 chapters, 1 votes, 18 subscribers, 260 views, 5 comments
Status Subscribers Only

Jungkook,maknae di dalam geng BTS,geng paling digeruni di Shiwa Highschool dan diminati oleh setiap yeoja di sekolahnya.Mempunyai paras rupa yang diidamkan oleh setiap perempuan di luar sana,cerdik,kaya..tapi,satu je masalahnya.'KAKI BULI SEKOLAH'.Dia menyukai seorang pelajar baru sekolahnya,Ana,seseorang yang amat membencinya.Ana seorang yeoja yang juga sangat cantik dan mempunyai wajah natural beauty.Setelah berlaku beberapa insiden diantara mereka,Ana dipaksa untuk menjadi pembantu kepada

Pedas Itu Kenyataan/ Tips menjadi penulis Top

By Amandaalia updated
Tags malay
With 8 chapters, 12 votes, 73 subscribers, 640 views, 31 comments
Status Subscribers Only

Hello!Hello!Hello! Para pembaca yang baik hati. Patik ingin mengucapkan terima kasih kerana telah menekan tajuk ini. Patik ingin memberi ceramah dahulu mengenai tajuk ini. Tujuan patik ingin membuat benda ini adalah untuk meluahkan perasaan patik sebagai seorang pembaca dan seorang reviewer terhadap Malay author .... Sebelum awak semua nak tersedak, panas, atau nak maki hamun patik sediakan dulu air dan ais.  Mana tahu sejuk hati para pe

Love Affection

By sarangie_army updated
Characters Jungkook Taehyung O/C
With 9 chapters, 2 votes, 21 comments
Status Subscribers Only

Kim Rian diarahkan omma appanya untuk berkahwin . Diberi pilihan untuk memilih calonnya sendiri . Taehyung, si sepupu yang gila-gila terlebih gilakan dia menanti pilihannya sementara Jeon Jungkook , si sombong dan bongkak dikejar-kejar si gadis yang kesuntukan masa untuk memilih . "KAHWIN DENGAN AKU !!" Taehyung memandang Rian yang masih buntu memandangnya dan Jungkook . Lelaki disebelahnya si cookie masih menayangkan wajah selambanya . Rian memegang mawar di tangannya .Mawar

◯ Made in 'L'◯ Graphic Shop | OPEN

By -BlueSky updated
Characters YOU | POSTER | INFINITE
With 13 chapters, 26 votes, 101 comments

▒ 1004 ᴍᴀʟᴀʏ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ▒▓ MOH SERBU REPI ANGEL NI. ABEI GONGCHAN AKAN BG WARM HUGS / OPEN & ACCEPTING! :D / MORE NAMJA JSY!

By _cheonsa updated
Characters You & us!
With 5 chapters, 61 votes, 601 comments
Status Subscribers Only

  Home

Read Boys Mind

By AiSyah98 updated
Characters Kai Of EXO and You
With 13 chapters, 8 votes, 141 subscribers, 1390 views, 52 comments
Status Subscribers Only

      Bersama Host Anda

Wolf: War in Love

By KoJhinhun updated
Characters Xiumin, Kai, Erina, Linda
With 14 chapters, 13 subscribers, 830 views, 7 comments
Status Completed

Cinta serigala jadian banyak halangannya

Million Star Recommend Malay Fanfic

By AiSyah98 updated
Characters Fanfic/Author/Reader
With 5 chapters, 9 votes, 117 subscribers, 1130 views, 5 comments
Status Subscribers Only

Tak tahu cerita mana yang seronok untuk dibaca? Terutamanya Malay punya?

>> Searching

By mimiechan updated
Characters Minji (you), Myungsoo, Sunggyu & others
With 12 chapters, 2 votes, 12 comments
Status Subscribers Only

"Jangan.. Pergi.." ..Rayuan itu hanya diendahkan

Ợḥ Ṃỵ Ḡợḍ..! She Got My Heart

By Kesyieka_Qimieka updated
Characters Jackson(Got7), Song Ga Yeon, Jin(BTS), Irene(Red Velvet), Sehun(EXO)
With 1 comments
Status Subscribers Only

Ku tanam sayang, tapi di sakiti,, Ku tanam cinta, tapi di khianati,, Ku tanam rindu, tapi tak dihargai,, Akhirnya ku tanam ''BOM'' biar semua mati..   "Kau ingat aku lagi tak" "Saya kenal kamu mehhhh???" "Dia boleh buat tak kenal pulakkk.." "Saya memang be

Disebalik Mekap Si Badut

By AiSyah98 updated
Characters OC/Sehun/Chanyeol/Suho/Naeun/Namjoo/Other
With 5 chapters, 9 votes, 88 subscribers, 780 views, 20 comments
Status Subscribers Only

Im Jia,Oh Sehun,mereka berdua punya perangai sama,sekepala bagi menyakat dan menyusahkan orang.Namun dalam keserasian ada perbezaan yang mendalam dalam diri mereka yang melibatkan kisah hidup mereka sebagai insan yang bergelar anak.Mereka tidak kenal erti erti kasih sayang terhadap suami  isteri dan ibu bapa kepada anak.Mungkin itu penyebabnya. Mereka berdua sama,pe

Cinta Yang Ku Pendam

By Yuusei updated
Characters Myungsoo (L) dan OC
With 1 comments

Orang kata, Aku ni pembawa malang. Orang kata, Aku ni tidak siuman. Orang kata, Aku ni menyakitkan hati. Orang kata, Aku ni hanya berangan angan. Salah ke jika seorang gadis yang berumur 20 tahun mencintai jejaka yang berumur 23 tahun? Salah ke aku mencinta dan dicintai? Mengapa aku sering dipandang rendah? Mengapa dunia ini tidak adil? Cinta yang ku pendam selama 5 tahun tidak menunjukkan hasil yang