Register

Malay (4,711 malay fanfics)

Please log in to enable more search filters and options

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

悪魔 THE MORTAL INSTRUMENTS FACEBOOK ROLEPLAY {FB Based RP- AU \\ 60+ Active Members \\ NEED MORE BOYS}

The Institute is inviting you to join a school for creatures like you are: Shadowhunters, Faeries, Vampires, Werewolves & Warlocks Are you ready to join the school and go through action, lust, adventure and even love?

Time Travel

By little_me96 Updated
With 2 chapters, 3 subscribers, 40 views, 1 comments

Su Min gadis 19 tahun yang selalu gagal dalam setiap perkara. Baik mata pelajaran ataupun sukan. Di sekolah dia selalu dibuli oleh rakan sekelasnya. Dalam 6 tahun dia bersekolah dia hanya  ada seorang rakan baik iaitu Hyemin. Su Min bersyukur ada Hyemin sebagai kawan baik kerana berkat dia Su Min selalu dibela apabila di buli. Namun, alangkah malang bagi Su Min sebab HyeMin seoarang yang cantik dan baik. Lain pulak bagi Su Min seorang yang bodoh lagi

Shimm & Min: MALAY FANFIC, DO VS. DON'T

By Min_Arisu Updated
With 12 chapters, 8 votes, 29 comments
Status Subscribers Only

  Selamat datang ke ruangan Shimm & Min. Thread ini diwujudkan dan diselenggara oleh Min_Arisu dan Shimm_Ahmad bagi me

musuhku cintaku

By BELLAXANDER Updated
Characters main cast Vkook,Exo,Got7,Bts and the other rojak artist kpop..
With 1 chapters, 10 subscribers, 80 views, 3 comments
Status Subscribers Only

Kisah budak Sekolah Menengah Quartz.Sebenarnya kisah dua orang makhluk yang berlainan jantina.Dua orang makhluk ni selalu saja bergaduh tak kira dimana,di kantin,di kelas,di tandas..ops...mana ada di  tandas.Hehehe.Nak tau sapa..meh aku kenalkan   Kim Tae Hyung

From CAT to HUMAN

By Overdose_Kpopers Updated
Characters Kim Shinjin (fictional) || Kim Seokjin (BTS) || Jeon Jungkook (BTS) || Kim Taehyung (BTS)
With 11 chapters, 1 votes, 6 subscribers, 430 views, 10 comments

"Walaupun kucing sekalipun, diorang tetap ada perasaan macam manusia cuma diorang tak mampu nak tunjuk je"  

Abandoned - Malay

By Latte94 Updated
With 12 chapters, 3 votes, 61 subscribers, 1190 views, 11 comments
Status Subscribers Only

Kematian rakan baiknya Kim Taehyung dan Kim Hyuna merupakan  satu titik hitam dalam hidup kumpulan  BTS(Kim Namjoon,Park Jimin,Min Yoongi,Jeon Jungkook, Jung Hoseok dan Kim Sojin.Selepas kematian Kim Tae

Chewing Gum

By -airataeyeonie- Updated
Tags malay
Characters Jaemin (NCT) , Haera (OC)
With 2 subscribers, 10 views, 1 comments
Status Subscribers Only

"Emm.. Hai.. Nama saya Jae.. Jaemin.. Emm.. noona?"    Jaemin tersenyum kelat menahan malu. Merah padam mukanya.   "Pfftt.. Ahahaha!"   Jisung dan Mark tergelak. Pecah perut mereka. Comel betul Jaemin ni!   Muka Jaemin yang merah padam tadi makin menyala. Kali ini bukan malu tetapi marah. Sakit hati. Kawan gelak kot..   "Dah puas gelak?"    "Ahaha.. Sorry Jae.." Jisung memegang bahu Jaemin lalu mengusap manja.

Cinta Paling Agung

By JunAra Updated
Characters DaeHyun B.A.P|| EunJi APink
With 2 chapters, 40 views, 2 comments
Status Completed

DaeHyun dan EunJi sudah lama berkenalan sejak di bangku sekolah lagi. Mereka juga menyambung pelajaran di akademi yang sama, ketika itulah mereka menyedari keserasian antara mereka yang akhirnya membulatkan tekad mereka untuk bercinta. Kini EunJi telah berjaya menjadi pelakon, walaupun baru debut EunJi agak popular dan busy. Sementara DaeHyun pula masih di akademi dan menunggu peluang debut sebagai seorang penyanyi. Ikuti kisah percintaan agung mereka yang tragik, konflik, dra

SAVE ME

By iamqueenie Updated
Characters ioi nct
With 1 chapters, 40 views, 1 comments

KYUL  - Seorang baik hati  - Selalu kena buli  - Anak yatim tapi ada bapa tiri - Takda kawan 

If i Stay

By deadleaves_72 Updated
Tags malay
Characters V bts, Seulgi Rv, SongJihyo
With 1 subscribers, 10 views

Flashback  Jihyo memandang Taehyung yg duduk dihadapanya.Hatinya sentiasa gembira dan bahagia melihat lelaki yg selalu mengetarkan hatinya. Namun...Taehyung ada Seulgi.   Taehyung selalu memandang gadis yg duduk di sebelahnya tanpa pengatahuan gadis itu.  Kenapa awak perlu sakit hati Jihyo-ah? Taehyung tak tahu perasaan awak. Taehyung cuma pandang Seulgi... Airmata Jihyo jatuh. Cepat-cepat dia mengesat airmatanya. 

I'm Just Another Girl [Malay Fanfiction]

By ailacute9704 Updated
Characters Yujin (You), Luhan, Kris, Chanyeol, EXO, BTS, Jongsuk, Shin Hye, Jiwon, Jin Goo, Woobin, Changmin (TVXQ) and more
With 3 chapters, 1 votes

  Hidup aku, Yujin yang dahulunya tenang tanpa masalah di sekolah kini bertukar 360° selepas hari-hariku kini ditemani seorang stalker tegar yang merupakan pelajar baru di sekolahku. Si stalker itu juga memanggilku

Mr Wolf and Miss Lamb

By Heartz_Ilayda Updated
Characters Irene(Red Velvet) , Lay , Sehun , Chen and D.o
With 1 chapters, 14 subscribers, 320 views
Status Subscribers Only

Berpindah ke tempat baru menjadi suatu perkara yang mengembirakan jantung serta hati Irene. TETAPI, menghadirkan diri di sekolah itu umpama malapetaka buat Irene di situ. Keadaan sekolah yang pelik serta pelajar sebelah mejanya yang mempunyai Aura membunuh tidak menghalang Irene mencari gali maklumat tentang satu ayat sambut masuk buat pelajar baru sepertinya di Lexus High School.  Tanpa dia seda

Being Kim Namjoon's wife

By EvaXOXO Updated
Characters rapmonster namjoon oc bts
With 7 chapters, 2 votes, 31 subscribers, 560 views, 9 comments
Status Subscribers Only

Ape beza awak dengan maxis? Tak tahu. Apa bezanya? Takde bezanya. Dua2 lembap. -_-

DAMBAAN KASIH

By nshahirah293 Updated
With 6 chapters, 25 subscribers, 580 views, 6 comments

Apabila Chorong terpaksa berkahwin pada usia muda dengan jejaka pilihan  ibubapanya iaitu crushnya disekolah,apakah yang akan berlaku??Mampukah Chorong memiliki cinta crushnya dengan perkahwinan yang berdasarkan keterpaksaan itu?Ditambah dengan kehadiran Lee Hae Na Dan Luhan yang mewujudkan cinta bersegi-segi antara mereka...Mampukah mereka mengecapi kebahagiaan??         WATAK-WATAK UTAMA...      

Mon Chérie

By Rainerchor Updated
With 1 chapters, 1 votes, 6 subscribers, 90 views, 3 comments
Status Members Only

  Mon Chérie [ Kim Seokjin x Bae Irene x Kim Jongin ]

Hold Me Tight

By Aqilah7 Updated
Characters Yoon Taemi/You (OC),Kim Taehyung,Park Jimin
With 1 chapters, 1 subscribers, 140 views

"Should we break up?" He stared straight into my eyes.  

Hikayat Agung Running Man : NO MORE DREAM (2)

By Unicorn_Zhangyixing Updated
Characters Running Man, BTS, and OCs (Encik Mimpi dan Ilhee)
With 2 chapters, 12 subscribers, 310 views, 1 comments

Tersebutlah kisah tentang 7 orang hulubalang yang gagah perkasa, arif lagi bijaksana, adil dan saksama. Mereka ialah............. RUNNING MAN!   Ikuti pengembaraan hulubalang Running M

Aku dan Dia

By ShimmAhmad Updated
Characters BTS Taehyung | BAP Jongup
With 4 chapters, 5 votes, 1170 views, 16 comments
Status Subscribers Only

  ❝A k u  &  

Mate

By hongvixx99 Updated
Characters Baekhyun , Hyura ( Taeyeon [SNSD] )
With 11 chapters, 5 votes, 107 subscribers, 2020 views, 34 comments
Status Subscribers Only

M A T E Park Hyura. Seorang gadis bakal tunangan Dongwoon. Byun Baekhyun pula bakal suami kepada Krystal. Tetapi Dongwoon dan Krystal curang di belaka

Kurogane Art Studio ♠ Graphic Shop + Portfolio ♠

By kurogane Updated
Characters You and I with Alice in Wonderland Theme
With 44 chapters, 15 votes, 94 subscribers, 2690 views, 88 comments
Status Subscribers Only

           

❝ airborne graphics ; slow - open

By njhmnrh Updated
With 19 chapters, 4 votes, 58 subscribers, 1790 views, 36 comments
Status Subscribers Only