Malay (5,123 malay fanfics)

Please log in to enable more search filters and sort options
Promoted - Advertise

Beauty with a Sword (Sehun X OC)

A sword in her hand Hair held with a band From sweet tinkling of her anklet To deep oceans of her eyes Oh! That sly enchantress’ Captivated the King with her guise

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
One Shots
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count

Show stories only
Show non-rated stories only

Penipu!

By parkhyojin99 Updated
Tags  malay   sad   you   ooc   jungkook   taehyung 
With 10 views, 9 words

Cerita sebenar tapi nama adalah rekaan.hope korang enjoy

I Heart' U

By clevergirl Updated
Tags  malay      yoonmin   mpreg 
Characters Yoongi | Jimin | Lain2
With 7 chapters, 4 votes, 1920 views, 41 comments, 5125 words

  Jimin sedang menyusun atur hadiah-hadiah yang diberi sempena hari perkahwinannya pada hari itu. Dia terlalu penat untuk membuka hadiah yang tak terkira banyaknya, oleh itu dia hanya menyusunnya di rak dan berniat untuk membukanya esok.   "Aku tidur kat luar." ucap Yoongi yang baru mema

Hey, Princess !

By Jelly_Warrior Updated
Tags  family   malay   romcom   malayfanfic   seventeen   scoups 
Characters Seungcheol (Seventeen), Jeonghan (Seventeen) and OC
With 16 chapters, 13 votes, 75 subscribers, 3830 views, 88 comments, 47789 words
Status Subscribers Only

Satu perkataan yang melambangkan Rara bagi Seungcheol : MENYUSAHKAN ! Satu perkataan yang melambangkan Seungcheol bagi Rara:

TRAPPED

By svtcarat_jun Updated
Tags  malay   dreamcatcher 
Characters Dreamcatcher Sua Jiu Siyeon Handong Dami Gahyeon Yeohyeon
With 2 chapters, 1 subscribers, 30 views, 238 words

Mengisahkan Siyeon yang kehilangan 6 rakannya secara misteri. 

Camouflage Studio 🍒

By SparkleRose Updated
Tags  graphic   malay   poster   request   graphicshop   portfolio   featured 
Characters NCT 127's CHERRY BOMB
With 9 chapters, 56 votes, 222 subscribers, 10840 views, 271 comments, 4503 words
Status Subscribers Only

STATUS: OPEN UNTIL 19TH NOVEMBER 2017

░┈ ϟϟ Galaxies Malay Roleplay ϟϟ [[ OPEN & ACCEPTING ! ]] EVENT BAKAL DI ADAKAN

By galaxiesmrp Updated
Tags  malay   malayrp   facebookbasedrp 
Characters Creaturessssss
With 15 chapters, 2 votes, 150 subscribers, 7210 views, 157 comments, 24205 words
Status Subscribers Only

Ada Cinta

By clevergirl Updated
Tags  arrangedmarriage   malay      mpreg   95line   vmin 
Characters Taehyung | Jimin
With 4 chapters, 3 votes, 1000 views, 17 comments, 3269 words

  Mereka dikahwinkan atas aturan keluarga. Mereka tidak saling membenci, atau saling menyukai kerana masing-masing belum kenal antara satu sama lain. Mereka hanya bertemu sewaktu makan malam yang diaturkan sehari sebelum perkahwinan mereka.  

I (Actually) Love You

By Eli_Shane Updated
Tags  comedy   malay   romance   topbigbang   ioi   sejeong 
Characters Kim Sejeong, Choi Seunghyun, Cho Soojung dan lain-lain.
With 7 chapters, 2 votes, 191 subscribers, 2170 views, 18 comments, 18810 words
Status [M], Subscribers Only, Comment Bonus

Collision | Malay |

By SeKaiStalker Updated
Tags  angst   drama   malay   sekai   baekyeol   sestal   chankai 
Characters Kim Jongin, Oh Sehun, Park Chanyeol, Oh Haewon, Krystal Jung, Byun Baekhee
With 6 chapters, 2 votes, 8 comments, 9288 words
Status Subscribers Only, Comment Bonus

  col·li·sion kəˈliZHən/ noun noun: collision

Kurogane Art Studio ♠ Graphic Shop + Portfolio ♠ Semi-hiatus

By kurogane Updated
Tags  graphics   malay   poster   request   posters   postershop   graphicshop   portfolio   art   posterrequest 
Characters Owl, You and I
With 28 chapters, 63 votes, 312 subscribers, 12760 views, 346 comments, 15205 words
Status Subscribers Only

 

The Weirdos Next Door!

By vjinerds Updated
Tags  malay   romcom   sliceoflife   you   bts   bangtanboys 
Characters You and the great bangtandumbs
With 15 chapters, 19 votes, 172 subscribers, 2840 views, 59 comments, 58254 words
Status Subscribers Only

Apa akan berlaku kepada hidup kamu yang dulunya tenang tanpa jiran rumah sebelah - hampir selama setahun setengah sejak kamu berpindah dan tiba-tiba didatangi oleh jiran baru yang terdiri daripada beberapa orang jejaka - yang sangat-sangat unik?

Kenapa

By girly_ Updated
Tags  angst   malay   romance   ongseongwoo   ong   wannaone   produce101s2   kenapa 
Characters Oc , Ong Seongwoo , Wanna One
With 1 votes, 2 subscribers, 40 views, 1 comments, 328 words
Status Subscribers Only

"Kenapa awak layan saya macam ni? Saya ada buat salah dengan awak ke?" "Ya." "Dah tu.. kenapa tak bagitau? Apa salah saya?" "Entah.."         Kalau korang baca ni dan tanya kenapa? Jawapannya, saya sendiri pun tak tahu. Jadi, terpaksalah korang baca kisah saya kalau nak tahu. Jangan lupa subscribe tau!    

I'm Imperfect

By SparkleRose Updated
Tags  infinite   krystal   malay   myungsoo   myungeun   naeun 
Characters Myungsoo Naeun Sungyeol Krystal Hoya DongWoo Sunggyu Sungjong
With 10 chapters, 3 votes, 126 subscribers, 3280 views, 6 comments, 14171 words
Status Completed, Subscribers Only, Comment Bonus

 

H O P E

By nanadjiyongie_01 Updated
Tags  malay   bts   blackpinkjisoo 
Characters Kim Jisoo • Jeon Jungkook
With 7 chapters, 4 votes, 19 subscribers, 870 views, 8 comments, 13210 words
Status Comment Bonus

'HOPE'   "Masihkah ada harapan untuk aku berjaya dalam cinta?" "Setelah banyak kali d

Secret Rules.

By jatiyellowpink Updated
Tags  malay   fluffy   kai   owncharacter   darkromance 
With 3 subscribers, 30 views, 1 comments, 115 words
Status Subscribers Only

" Rules were created to be broke, " Rahsia. Perjanjian. Peraturan. Tiga benda yang hanya dua orang itu tahu. Tempoh yang pendek untuk menyelesaikan misi mereka sendiri, yang mementingkan diri. Kai cuma nak buat Jia cemburu dan balik semula pada dia. Dalam masa yang sama, Sojin cuma hendak mengambil ke

The Ghost and Her Lover

By taenovella Updated
Tags  christmas   fantasy   ghost   malay   romance   sad   originalcharacter   exo   love   baekhyun   angsty 
Characters Baekhyun x OC
With 2 chapters, 1 votes, 3 subscribers, 60 views, 1 comments, 4261 words

Sejak kecil lagi Byun Baekhyun telah dianugerahkan dengan suatu kebolehan luar biasa yang membolehkan dia untuk melihat roh-roh yang masih berkeliaran di muka bumi ini.  Namun seluruh dunianya bagaikan terhenti apabila Baekhyun berjumpa dengan roh teman wanitanya, Do Jihee. 

When I Grow Up

By baramgaebi_1609 Updated
Tags  malay   seungkwan 
Characters Boo Seungkwan
With 3 chapters, 30 views, 1081 words

     "Noona..Don't leave me" -Boo Seungkwan   "You don't understand it...I had to..U will understand once u grow up" -Kim Haneul

You're My Property

By KissYourAss Updated
Tags  malay   romance      fluffy   exo   kaisoo 
Characters Kim Jongin a.k.a Kai Do Kyungsoo
With 47 chapters, 14 votes, 208 subscribers, 8040 views, 166 comments, 63210 words
Status Completed, Subscribers Only

  Tujuan Do Kyungsoo ke Kim Enterprise untuk interview kerja dan dia bernasib baik kerana telah diterima. Tapi , baru hanya 2 hari bekerja di Kim Enterprise , dia telah dilamar oleh CEO of Kim Enterprise iaitu Kim Jongin a.k.a Kai. Apakah tujuan dan reasons Kai melamar Kyungsoo ?

The Gap Love.

By budakhijau08 Updated
Tags  malay   kai   ahri 
Characters Kai / Ahri
With 10 views, 219 words
Status Subscribers Only

budakhijau08presentsThe Gap Love" Aku akhirnya nampak cahaya waktu aku betul - betul dalam kegelapan. " " Kebetulan kali kedua, tiga dan empat tu bukannya kebetulan. Itu namany