POLAROID

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Hari yang sepatutnya bahagia, bertukar suram sekelip mata. Dia tidak menyangka bahawa kepulangannya itu, akan disambut dingin oleh suaminya. Entah apa yang merasuki si suami sehingga sanggup menuduhnya curang.

 

"Sanggup awak tuduh saya curang. Saya cintakan awak sorang je. Takder yang lain." dia merapati si suami dengan niat untuk memujuk, namun dijauhi. "Saya sayang awak sorang jer. Kenapa awak curigai saya?" suaranya kedengaran sebak.

 

"Sayang??" Juyeon yang sedari tadi membelakangi Hyunjae, membalikkan tubuhnya menghadap Hyunjae. Kemudian, dia melemparkan beberapa keping polaroid ke muka Hyunjae sehingga Hyunjae tersentak dengan perbuatannya itu. "Kalau macam ni la namanya sayang, lebih baik tak payah." Juyeon menyindir. Dia terluka apabila dikhianati begitu.

 

Hyunjae mengutip gambar-gambar tersebut, dan dia begitu terkejut melihatnya. Patutlah Juyeon begitu marah padanya, dan kalau dia ditempat Juyeon, dia juga akan marah seperti itu. Namun, itu bukanlah seperti yang Juyeon sangkakan. Semua ini salah faham.

 

Foreword

 

Teruskan membaca untuk selanjutnya ^^

 

Comments

You must be logged in to comment
Funny95
#1
Chapter 1: wow bbngric la.. saya baru dalam deobi so tak berapa tau shipper mereka. tpi sejak tgk kat TT tntang bbangric saya suka...
dan utk cerita nie..kenapa begitu mudh jae memaafkan juy? kalo saya la..mungkin sukar utk memaafkan..apa2 best citer nie..
mpreggoland
#2
Chapter 1: wow tak sangka BbangRic, tapi ok la hehe
mudahnya Jae maafkan Juy..patutnya majuk lama sikit, padan muka Juy hahaha
btw, love this story ^^