012

The Unspoken Words (Malay Version)
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

Dari: Chanyeol Makan tengah hari? :)

 

 

Kepada: Chanyeol Bagus juga. Di mana kita bertemu?

 

 

Dari: Chanyeol Saya akan menjemput anda di sekolah. Hantar alamatnya.

 

 

 

Eunji telah menghantar mesej dengan Chanyeol secara rahsia sejak pelajaran lepas, Sejarah bermula. Eunji mula menyalin nota dibukunya selama beberapa saat, hampir terlupa alamat sekolahnya sendiri.

 

 

Kemudian ibu jari Eunji menari di atas skrin telefonnya, menaip alamat sekolah dia dan hantar kepada Chanyeol.

 

 

Sementara menunggu jawapannya, Eunji menyalin apa yang Teacher Jung tulis di papan putih. Fokus Eunji hilang sebaik sahaja telefonnya bergetar

 

 

 

Dari: Chanyeol Hebat, saya akan menunggu untuk anda. Jumpa lagi si cantik :)

 

 

Bibir Eunji mengukir senyuman selepas membaca teks yang dihantar oleh Chanyeol. Eunji meletakkan telefonnya di bawah meja dan kembali memberikan tumpuan kepada pembelajaran.

 

 

Mood Eunji semakian ceria apabila loceng terakhir akhirnya berdering. Eunji dengan cepat memasukkan bukunya ke dalam beg sebelum digantungkan di atas bahunya

 

 

Sedang Eunji berjalan melalui dewan sekolah, Dia merasakan sesuatu yang terlanggar dengan kasutnya dari belakang. Eunji berpaling dan apabila dia melihat ke bawah, Dia dapati bola keranjang betul-betul di hadapannya.

 

Eunji mencangkung ke bawah untuk mengambil bola dan melihat sekeliling untuk mencari pemiliknya. “Aku punya” Satu suara muncul.

 

 

Eunji mengalihkan pandangannya ke arah suara itu datang dari. Seorang lelaki tinggi dengan pakaian seragamnyan yang longgar, rambut perang, dan mata yang menawan berdiri tidak jauh dari Eunji.

 

 

Eunji membaling bola itu kepadanya dan ditangkap mahir oleh dia. Apabila Eunji kira-kira untuk meninggalkan, dia memanggil Eunji.

 

 

"Eunji."

 

 

Eunji memberikan padangan kepada lelaki itu

 

 

"Terima kasih kerana melakukan tugas aku, Aku terhutang budi. "Dia menggosok belakang kepalanya dengan tangan dia. Eunji mengangguk kepalanya.

 

 

"Uh .." Sehun menyemak semua poket dia, "Aku hanya mempunyai ini dengan aku sekarang." Dia mengambil tangan Eunji dan meletakkan gula-gula di atas tapak tangan.

 

 

"... Jangan ketawa." Dia memberi amaran apabila melihat wajah Eunji. "Alamak, aku kena pergi sekarang!" Dia berlari ke belakang apabila mendengar kawan-kawannya memanggilnya.

 

 

Terima kasih! 

 

 

Sehun memberi anda senyuman sebelum dia pergi ke arah kawan-kawannya.

 

 

Aku tidak fikir yang aku akan makan benda comel ni. Eunji meletakkan gula-gula pada poket seragamnya. Eunji sentiasa suka akan benda-benda yang comel.

 

 

Beberapa minit kemudian, Eunji sampai ke pintu pagar sekolah. Eunji melihat Chanyeol yang menyandarkan belakangnya ke pokok berhampiran pintu pagar dengan payung.

 

 

Eunji perlahan-lahan cara anda untuk kembali dan menepuk bahunya. "Awak di sini!" Chanyeol tersengih.

 

 

Eunji menaip sesuatu pada telefonnya. Chanyeol menunggu dengan sabar sehingga Eunji menunjukkan kepadanya apa yang Eunji mahu katakan. Apakah dengan payung? O_O

 

 

"Oh .." Dia ketawa kecil, "Ramalan kaji cuaca mengatakan hujan akan turun dalam masa- " Sebelum Chanyeol selesai dengan kata-katanya, hujan mula turun dengan renyai-renyai. Ini semua berlaku seperti magik.

 

 

Mereka berdua ketawa pada kebetulan. "Marilah ke sini." Chanyeol menarik Eunji agar lebih dekat untuk melindungi Eunji dengan payung dia.

 

 

"Jadi, awak akan bekerja selepas makan tengah hari?" Chanyeol bertanya Eunji di sepanjang jalan, memulakan perbualan agar t

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Hundotlove
banyaknya typo T^T

Comments

You must be logged in to comment
sol-ians
#1
Chapter 23: i swear jongdae the cutest dalam cerita ni lmao ?
intanshahirah #2
Chapter 37: cutenya perangai chen;p
intanshahirah #3
Chapter 1: Memang daebak ah
teentop_angeljoe04 #4
Chapter 37: daebakkk!!!!
minlee123 #5
Chapter 36: best lah cerita awak
minlee123 #6
Chapter 25: saya cinta kan awak
wo hen ai ni tu ape masuk dia
minlee123 #7
Chapter 7: best lah time luhan tu
fazreen #8
Chapter 35: Update soon