You Are My Miracle

Description

Cerita ini mengisahkan tentang Kim Ahra yang baru berpindah ke Korea kerana syarikat ayahnya yang berada di sana mengalami sedikit masalah. Di sana dia bertemu dengan rakan-rakan yang baik serta memahami diri nya seperti Kim Myung Soo, Jang Dong Woo, Lee Sung Gyeol, Lee Ho Won, Nam Woo Hyun dan Lee Sung Joong. Segala rintangan dihadapi bersama, Kenangan pahit dan manis dikongsi bersama. Tetapi segala-galanya bertambah menarik apabila salah seorang (mungkin lebih) telah jatuh cinta kepada Kim Ahra

Foreword

Characters~ ^^

 

 

                                                                                    

                Kim Ah Ra

Seorang gadis yang baru berpindah dari California dan berperwatakan ceria. Anak kepada orang kaya. Ahli baru kumpulan Phoenix. Wajahnya senang kemerah-merahan apabila malu. Mempunyai masa lampau yang hitam. Mempunyai kemahiran yang tinggi dalam seni mempertahankan diri. Lemah Matematik dan bagus melukis.

 

                The 7 Phoenix~ <3

      

              Kim Myung Soo

Ahli kumpulan Phoenix yang paling kaya. Seorang yang berperwatakan dingin dan sombong tetapi berubah apabila bertemu Ahra. Sering berubah perangai menyebabkan ramai orang tidak memahami dirinya. Cucu kepada President Korea. Mahir dalam matematik. Mencintai Ahra secara senyap.

 

              Nam Woo Hyun

Ketua kumpulan Phoenix. Anak kepada pengetua sekolah. Mencintai Ahra sejak kali pertama bertemu. Baik dan peramah kepada Ahra. Sering berjalan kaki ke sekolah bersama Ahra. Cemburu apabila melihat Ahra bersama Myungsoo. Seorang yang bertanggungjawab dan sukakan budak-budak

 

            Lee Ho Won (Ho ya)

Ahli terbijak Phoenix. Sukakan coklat. Bijak dalam matapelajaran yang melibatkan pengiraan seperti Matematik, Kimia, Biologi dan Sains. Ayahnya mempunyai beberapa hospital yang termaju di korea. Tidak dapat menerima sesuatu kenyataan jika tidak berasaskan logik dan sains. Tidak akan percayakan kewujudan hantu sehingga dia bertemu sendiri dengannya.

 

 

            Lee Sung Gyeol

Seorang yang pemalu apabila bersama perempuan. Wajahnya sering berubah kemerah-merahan apabila bersama Ahra. Ahli yang paling tinggi di dalam kumpulan Phoenix. Bersifat kebudak-budakkan dan suka menyakat. Oleh kerana dia seorang yang tinggi, Agak susah untuk ahli-ahli lain membulinya.

 

 

             Kim Sung Gyu

Ahli kumpulan Phoenix yang digelar hamster kerana matanya yang sepet. Sering disakat oleh Sungyeol. Seorang yang berperwatakkan kasar dan panas baran. Dia dipanggil Hyung oleh ahli-ahli kerana lahir paling awal berbanding yang lain. Walaupun mempunyai sikap panas baran yang sukar dikawal, Dia sering melindungi ahli-ahli yang lain dan seorang yang bertanggungjawab.

 

 

  

            Jang Dong Woo

Seorang yang ceria, berfikiran positif dan suka ketawa. Di dalam kumpulan Phoenix dia yang ketawa paling kuat. Sukakan biskut chocolatechip yang dibuat oleh Ahra.  Jika dia ingin menyakat seseorang, Gengnya adalah Sungyeol. Seorang yang kuat bersukan tetapi takutkan hantu dan cerita-cerita seram.

 

 

             Lee Sung Joong

Ahli yang memiliki wajah seorang perempuan. Sifatnya adalah lembut dan comel. Walaupun begitu, Dia tidak takutkan hantu dan sukakan cerita hantu. Seorang yang menakutkan apabila marah. Sering membalas dendam kepada dongwoo apabila dia disakat dengan cara menakutkan-nakutkannya dengan berpakaian seperti hantu.

 

 

                  

             Lee Yeong Ja

Rakan wanita pertama Ahra di Seol International High School. Badannya sedikit berisi tetapi comel. Selalu bersama Ahra tidak kira dimana. Ahli kelab Judo. Makan banyak. Ibu bapanya memiliki sebuah kedai ramyeon yang terkenal. Kekurangan keyakinan diri kerana gemuk, Tetapi semakin yakin apabila Ahra memberi perangsang dan sokongan.

 

 

           Teachers Over Flowers~ <3 

 

                     Park Jung Min

Guru kelas 4 Ace. Mengajar mata pelajaran Bahasa Inggeris, Korea dan merupakan Kaunselor sekolah. Guru yang amat sporting dan memahami perasaan murid-muridnya. Sukakan mee segera dan buah apple hijau. Paling tidak suka apabila disergah terutama sekali di tempat yang gelap dan sunyi.

 

 

                                                 No Min Woo

Merupakan guru mata pelajaran Pendidikan Seni, Guru yang sangat tenang apabila menyelesaikan masalah serta tidak bergantung pada orang lain. Paling tidak suka membebankan orang lain terutama sekali rakan-rakan dan ahli keluarga. Mahir di dalam seni mempertahankan diri tapi tidak menunjukkan bakat. Anak murid ibu Ahra.

 

 

   

               Song Joong Ki

Guru yang amat sukakan murid perempuan. Sifatnya akan bertukar baik sebaik sahaja melakukan perkara yang melibatkan perempuan. Sukakan kecantikkan Ahra tetapi tidak mempunyai tujuan jahat. Bersifat pandai mengambil hati dan menuturkan kata-kata manis. Mengajar matapelajaran Sejarah dan Sivik.

 

               Kim Yun Ho

Seorang cikgu yang dihormati oleh Hoya. Mengajar mata pelajaran Sains, Biologi, Kimia dan mathematic. Merupakan seorang doktor di sekolah. Anak murid kepada ayah Hoya. Guru yang paling banyak meluangkan waktu untuk mengajar Ahra kerana Ahra lemah mata pelajaran matematik. Dia sukakannya.

 

 

             Kang Dae Sung

Guru yang paling bersemangat di antara semua guru. Mengajar matapelajaran Pendidikan Kesihatan dan juga Pendidikan Jasmani. Hobinya ialah bersenam selain daripada menarik cuping telinga cikgu Joongki. Berharap agar Ahra masuk ke kelab Judonya kerana Ahra mahir dalam seni mempertahankan diri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hope you guys will like my story :) Please subscribe,like and leave comment ok?? \(^_^)/

SPECIAL THANKS TO

Kaira97
Chap 32 is here baby~ Do you guys think this will be the end? Just keep reading and please subscribe and leave your comment jsy~

Comments

You must be logged in to comment
princea2899 #1
Chapter 33: Author nim. .. jebal palli update. .. I can't wait. .. what will happend to Ahra? ?? Did Ahra accept Myungsoo? ?? ♡♥♡♥
Update soon. .. please update. .. ♡♥♡♥
scyaheeda
#2
Chapter 32: suspen betol citer ni.. author nim awk mmg hebat la blh buat citer yg mendebarkan..jjang~~
erasyazana_kookie
#3
Chapter 28: oh cara ni lmbt lg diorang nk couple,hhh ni suspen bru,relex2..tnggu update bru, :-D
Ai_ena
#4
Chapter 28: ooyeeahhh...xsbr nk tungu Ahra n L couple..mestii sweet bagaiiXD
jillin
#5
Alamak, asal bukak2 gmbr myungsoo xkluar eh,, myungsoo ni L ye...sbb dlm byk2 watak xde muke dia pon...
Kaira97
#6
Mianhae to my readers and subscribers cause making u guys waiting~ Maklumlah SPM xD but im back now~ :3 Beta akan sambung chap dengan pantas so please keep reading jusaeyeoo~ (Sorry utk ayat beta xD)
woohyun98
#7
Chapter 25: update soon :)
EXOXOXOSEHUNIE12 #8
Chapter 25: Update soon!
Your story was toooooooo much Daebak
Kaira97
#9
Hehe chosueomnidaa~ Maklumlah busy sikit~ Line pun prob~ Akan update dlm waktu yg terdekat~