Hyosin Life & Home

You Are My First !
Please Subscribe to read the full chapter

-Kembali ke masa rahsia Hyosin terbongkar-

"Haish orang tua ni! Kenapalah dia tahu rahsia aku cepat sangat! Tak dapat aku "merasa" anak teruna dia!" bentak Hyosin sambil berjalan ke rumah seseorang. Seseorang yang telah menghamilkan dia. Entah, dia sendiri turut lupa bagaimana semua ini terjadi sehingga mereka boleh terlanjur. Mungkin kerana dia sering mabuk malam? 

Knok! Knok!!! "Hey! Open this door!" bentak Hyosin dari luar. Hari ini dia terasa mahu maki hamun semua orang yang dia jumpa sahaja! Lelaki itu keluar dengan seorang perempuan berpaut dipinggangnnya. "WHAT THE HELL IS THIS?" bagaikan mahu terkeluar biji mata Hyosin melihat lelaki dihadapannya separuh berbogel berpelukkan dengan perempuan lain! 

"What? She accompany me these night" balas lelaki itu seakan mabuk. "NO! Leave her and please be responsible with what you did to me!" sudahlah tadi marah dengan Mrs Kim, kini ditambah minyak dengan adegan ini pula! "Both of us do it after you agreed. Why do i need to resposible it." terhuyung hayang badan dua manusia dihadapan Hyosin. Api kemarahannya semakin memuncak, lalu dia menolak dengan kuat perempuan disebelah lelaki itu. "Woo, don't be harsh with my girl. You're nothing to me now!" perempuan itu bersembunyi dibelakang lelaki itu. 

"James! I'm begging to you! Please take me with you. I don't have anyone right now, in London." rayu Hyosin apabila dia dapat lihat lelaki yang bernama James lebih mementingkan wanita yang disembunyikannya itu. "Okay, be my slave or the right word, ." lelaki itu berkata dengan sinis. Hyosin tersentak. Sungguh dia tidak mahu menjadi hamba seks untuk lelaki ini. Namun, apakan daya dia.. Mahu gugurkan kandungan ini? Tak akan kerana sudah 5 bulan. Mujur dia pandai sembunyikannya. Nak balik Korea? No! Nanti parents tahu, habis elaun ditarik.Mahu tidak mahu, dia mengangguk lemah. "Good then" dia menolak wanita yang bersembunyi dibelakangnnya keluar rumah. "See you next time!" jerit lelaki itu sebelum menarik Hyosin masuk dan mengunci rumah. 

Baju Hyosin satu persatu dikoyakkan oleh lelaki itu. Entah mengapa, Hyosin bagaikan mahu berundur 1 saat dimana dia tidak akan bersetuju perkara ini. Air mata menyesalnya mula menitis. 

-5 bulan selepas itu-

Kandungan yang dihamilkan oleh Hyosin 5 bulan lepas keguguran akibat kekasaran demi kekasaran yang diberikan lelaki itu terhadap dirinya. Dari tika itu sehingga sekarang di terasa keji dengan dirinya. Semakin hari Hyosin makin lemah kerana dia kurang makan dan asyik murung.Semua duit dan kemewahan yang dibawa masuk oleh Hyosin pada awalnya habis dijoli oleh lelaki itu.

Suatu hari, dia terdengar perbualan lelaki yang mengurungkannya dari dunia luar, "Yes, I want to sell her as soon as I can. She being useless to me lately." Degup jantungnnya menjadi liar. Dia melurut rambut yang sudah serabut. Dia harus keluar dari rumah ini. Cukuplah dia menjadi hamba selama ini. Jika dia sampai terjual, maka dia tidak dapat sesekali keluar dari "nereka" ini. 

3 hari Hyosin merancang dan menanti tika untuk melarikan diri. Akhir saat itu tiba juga apabila lelaki itu pergi berjumpa "penjual" yang mahu membelinya. Dia menyanggulkan rambutnya agar tampak kemas. Beg tangan yang terdampar dihujung bilik di ambil. Dia memecahkan tingkap lalu meloncat turun. Nasib baik rumah ini hanya 1 tingkat. Walau kakinya terasa sedikit sakit kerana tiada kasut di kakinya, dia terus berjalan. 

Perlahan-lahan dia meninggalkan kawasan itu tanpa membuat sebarang bunyi. Namun, apabila dia mahu berjalan ke arah kiri, lelaki itu sudah balik bersama penjualnya. Dia terus menukar arah dan berlari ke arah bertentangan dengan awalnya. Sayup-sayup kedengaran jeritan memanggil namanya. 

Dalam hati Hyosin, berdoa berkali-kali agar dia dapat lolos dari lelaki itu. Namun dia terhenti apabila dihadapannya terdapat sekumpulan besar kanak-kanak sedang berjalan. "Tidak boleh mencelah!" Hyosin merungut. Sesekali dia menoleh kebelakang. Mereka berdua semakin hampir dengannya. Tanpa berfikir panjang, Hyosin memeluk beg tangannya dan melintas jalan secepat mungkin.

Pada sebelah jalan, dia selamat. Namun, disebelah lagi. "Strrrrrrrreeeeeeeeet" kereta itu berhenti depan-depan Hyosin. Namun kerana terkejut, cemas, takut menjadi satu, dia jatuh pitam disitu. Pemandu kereta tersebut terburu-buru keluar meminta tolong untuk memasukan Hyosin ke dalam kereta kerana Hyosin kaku disitu. Dua lelaki yang berada di seberang jalan memaki hamun Hyosin kerana terlepas dari mereka. Tidak sesekali mereka melintas kerana kereta sekarang begitu laju!

"Miss? Miiss~" panggil wanita itu sambil matanya sesekali memerhati Hyosin dibelakang. Risau sekirannya ada orang mati kerananya. Suasana sejuk dan nyaman didalam kereta membuatkan Hyosin tersedar. Pendingin hawa yang menyejukan suasana amat menenangkan jiwanya. Namun, apabila dia tersedar dia baru lepas kemalangan, dia mencari luka. Namun tidak kelihatan teruk "Aku dah mati ka?" soalnya perlahan. 

"What?" suara dihadapannya membuatkan Hyosin mengangkat wajahnya. "Who are you? Where am i?" Hyosin menyoal sambil melihat sekeliling. "We're going to hospital, are you okay? I'm sorry because I knocked you!" suara wanita berkulit putih itu membuatkan Hyosin teringat bahawa dia sudah terlepas dari dua lelaki yang seperti binatang itu! 

"Hospital? Why? I didn't hurt" jawab Hyosin sambil menepuk debu dibadannya. "I'm sorry" ujarnya kerana keterlanjuran mengotorkan kereta orang. "It's okay. Are you sure you didn't hurt?" soal wanita itu untuk kepastian. Dia melihat Hyosin dibelakang melalui cermin. "Yes, I'm very sure." buat pertama kali Hyosin tersenyum ikhlas. "Ok. tell me your house. I need to aplogize with your parents." ujarnya sambil menanti lampu merah untuk menjadi hijau. 

"Err, I'm homeless. My parents in Korea." jawapan Hyosin membuatkan wanita itu mengerutkan dahinya. "Oh I see. Well do you wanna go to my house?" ajak wanita itu. Hyosin mengangguk kerana di juga tidak tahu mahu pergi kemana. Lagi pula wanita itu tampak baik sahaja. 

"Here, come in!" perlahan-lahan Hyosin berjalan dibelakang wanita itu. Rumahnya begitu besar namun tidaklah sebesar rumah keluarga Kim. "Come sit over here" wanita itu melabuhkan punggungnya di sofa yang empuk. Menanti kehadiran Hyosin disebelahnya. "Thanks for helping me" ujar Hyosin. Dia sememangnya amat bersyukur. Walaupun dia mati tika itu, pastinya dia tidak mati ditangan lelaki durjana itu.

"I supposed to say sorry. But, why did you ran away like that? Mind to share with me?" Wanita itu bangun sambil berjalan ke suatu arah. "I'll take some drinks for us! Take your time" jerit wanita itu sebelum menghilangkan diri ke dapurnya. Mata Hyosin menjamah setiap inci rumah itu. Sungguh berstyle. Corak dan hiasan rumah ini seakan-akan penghuni rumahnya seorang fashionista. 

"Here you go. Just a plain fresh orange and some cookies" ujarnya sambil meletakkan di atas meja. Television langsung tidak dibuka. Mahu menumpu sepenuhnya pada gadis disebelahnya. "Wanna share it with me,huh?" soal wanita itu. "Err," Hyosin hilang kata. "Well, if you're not ready yet. It's ok." Wanita itu menyilangkan kakinya sambil mahu menekan butang "switch on" Namun terhenti apabila Hyosin bersuara. "For almost 5 months, I've being a slave for one man after I done a BIG mistake in my life ever." secara ringkas Hyosin bercerita. 

"What the hell! Who's that man? Is he the one who chase you just now?" bagaikan mahu tersedak wanita itu terdengar."Ah Yes!" dengan suara lemah Hyosin membalasnya.Dia mahu teruskan ceritanya namun kepalanya berpinar-pinar. Dipicit perlahan-lahan dahinya sekaligus matanya turut perlahan-lahan semakin kuyu dan terpejam. Sejak akhir-akhir ini Hyosin sering muntah-muntah dan pening kepala.

Adakah aku terkena penyakit yang berbahaya atau.. aku mengandung anak lelaki tak guna itu lagi? , fikir Hyosin saat sebe;um matany tertutup rapat merehat tubuhnya yang sering terseksa jiwa dan raga. Tidak pernah dia termimpi untuk dapat lena sebegini rupa selepas dia "menyerah"kan dirinya pada lelaki tak guna itu.

"Miss wake up! It's dinner time~ I"ve bought some medicines for you that I think it going to help you to recover your shockness that you got" sayup-sayup suara lembut wanita itu masuk dicuping telinga milik Hyosin. Perlahan-lahan kelopak matanya terbuka. Sinar lampu yang terlalu kuat pada wajahnya menyebabkan Hyosin menyepetkan matanya.

Wanita itu membantu Hyosin untuk duduk bersandar pada sofa itu."Here you go, It just a simple dinner that I made" riak wanita itu benar-benar prihatin dan kasihkan Hyosin. "It's okay, thanks but I lost my appetite" secara sopan Hyosin menolak. "But you need to eat this so that you can eat all those meds that I bought" selepas dipujuk Hyosin beberapa kali, akhirnya Hyosin mengala

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Myungjiyounglo
finally this fic end T___T miss ya all

Comments

You must be logged in to comment
ZirAmirah
#1
Chapter 7: jkjk XD kwan aku yg suruh..cite ni best gilaaa!
ZirAmirah
#2
Chapter 7: no i dont like it .. boleh xjgn mention nama aku dh ?
ZirAmirah
#3
Chapter 4: fun bila baca cerita ni..kesian dkat haewon sbb asyik kna buli
Sharissa #4
Can i pengsan somewhere? Im so very excited nak baca ni
tasha_1102 #5
Chapter 4: Just read till here but I'm already loving it!
Just_meand_you #6
Chapter 62: Best story ever. Daebak~
Just_meand_you #7
Chapter 21: Chapter 20: sedih gila! Meleleh air mate
Kwon_Dongho #8
Chapter 4: Again // inoccent face // yes Im here and now i know my name at there hmmm
your story good and keep going
Yan_Yeol #9
Chapter 4: Biase jew..Sbb Saye Bru Bace Chap 4.. :)