Flashback

You Are My First !
Please Subscribe to read the full chapter

 

      

 

--Myungsoo's POV--

Kini,cuti sekolah akan bermula pada esok hari.Malam itu,Myungsoo tidak dapat tidur kerana asyik memikirkan Haewon.Pelbagai perkara yang dia fikirkan.Dia inginkan Haewon sangat ceria bersamanya,sepertimana dia bersama oppanya,Howon.Adakah cinta dia bersama wanita yang dia sayangi untuk kali kedua ini berterusan?tidak seperti cinta pertamanya..Ya!cinta pertamanya yang telah pergi lama..meninggalkannya.Eunmi..kenapa awak tinggalkan saya?kanapa? Sedikit demi sedikit,kenangan dia bersama Hwang Eumni mula bermain di fikirannya.

 

--Flashback--

1 tahun yang lalu.Myungsoo mencintai seorang wanita yang baik,sopan dan cantik bernama Hwang Eunmi.Dia amat menyayangi Eunmi dari dirinya sendiri.Mereka telah bercinta sejak berumur 15 tahun.Eunmi seorang gadis yang agak peramah,pandai dan juga mempunyai ramai kawan.begitu juga dengan Myungsoo.

Mereka berkawan baik sejak dari 13 tahun.Mereka berdua amat mencintai antara satu sama lain.Tetapi..tarikh yang paling tragis buat Myungsoo ialah pada 28/10..Hari yang paling sedih dalam hidupnya..Dia tidak ingin mengigati setusi itu tetapi,apakan daya?Otaknya masih ligat mengenangkan perkara itu.

Pada petang itu,Myungsoo menyuruh Eunmi untuk ke rumahnya kerana dia ingin memberinya kejutan sempana hari jadinya iaitu pada 28 Oktober.Myungsoo memerhati daripada jauh pergerakkan Eunmi untuk ke rumahnya.'gembiranya!' fikir Myungsoo lalu senyuman yang manis terukir di bibirnya.Tiba-tiba..

Senyuman manisnya berubah..sesuatu membutkan mata buntang.Dia kaku dan amat terkejut..Apa yang aku nampak ni?fikir Myungsoo.Tanpa membuang masa,dia bergegas ke tempat kejadian.Dia berharap dia hanya bermimpi ngeri.

Bunyi ambulan mula kedengaran.Ramai orang yang berkerumun di sekeliling Eunmi.Myungsoo seperti tidak percaya apa yang baru dilihatnya.

"Eunmi.." Myungsoo mendekati Eunmi..Air matanya terus meleleh.Dia tidak dapat menahan keperitan yang dia alami.Eunmi kehilangan banyak darah.badannya penuh dengan darah!

"Eunmi!!Jangan tinggalkan saya!Eunmi!!Eunmi!!" Myungsoo hanya mampu menjerit dan menangis pada waktu itu.Dia bagaikan tidak percaya apa yang berlaku.Semuanya musnah!Wanita yang paling dia sayang lebih dari dirinya meninggalkan dia begitu sahaja.

"Eunmi!Tolonglah!Jangan tinggalkan say

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Myungjiyounglo
finally this fic end T___T miss ya all

Comments

You must be logged in to comment
ZirAmirah
#1
Chapter 7: jkjk XD kwan aku yg suruh..cite ni best gilaaa!
ZirAmirah
#2
Chapter 7: no i dont like it .. boleh xjgn mention nama aku dh ?
ZirAmirah
#3
Chapter 4: fun bila baca cerita ni..kesian dkat haewon sbb asyik kna buli
Sharissa #4
Can i pengsan somewhere? Im so very excited nak baca ni
tasha_1102 #5
Chapter 4: Just read till here but I'm already loving it!
Just_meand_you #6
Chapter 62: Best story ever. Daebak~
Just_meand_you #7
Chapter 21: Chapter 20: sedih gila! Meleleh air mate
Kwon_Dongho #8
Chapter 4: Again // inoccent face // yes Im here and now i know my name at there hmmm
your story good and keep going
Yan_Yeol #9
Chapter 4: Biase jew..Sbb Saye Bru Bace Chap 4.. :)