CHAP 021

Apabila Kahwin Tangkap Muat { COMPLETE }

Tae Hyung pantas menyalam tangan ibunya yang sedang duduk diatas kerusi didalam sebuah kafe . Tidak lama kemudian,Sana kembali dengan reaksi yang tidak dapat ditafsir. Gadis itu terus sahaja duduk di sebelah Puan Kim tanpa sebarang kata. 

Dia bagaikan sedang mengelamun tentang sesuatu . Puan Kim tersenyum lebar memandang anaknya yang kebetulan pula.boleh berada di situ. Memang perjumpaan yang tidak dapat dijangka.

   "Sana,when will your parents come?"soal Puan Kim lembut kepada anak gadis di sebelahnya. 

Sana diam membisu. Dia masih dalam alam lamunanya sendiri. Soalan Puan kim itu hanya samar samar didengarinya. Puan Kim mengerut dahi. Dipegangnya peha gadis itu ,cuba mengejutkan gadis itu.

   "Sana"

  "Ah ya,"akhirnya Sana berpaling kearah Puan Kim yang sedang membuat reaksi risau kearahnya.

Puan Kim tersenyum lembut. "When will your parents come?"sekali lagi Puan Kim mengajukan soalan tersebut.

   "Oh, later I think.. she just call me just now.."beritahu Sana sambil cuba mengukir senyuman. 

Puan Kim mengangguk puas hati. Berdebar pula dia ingin berjumpa dengan kedua orang berpengaruh tersebut. Walaupun ini bukan perjumpaam pertamanya tetapi rasa gugupnya masih belum boleh dibuang. Tae Hyung yang dari tadi duduk diam hanya memandang kosong kearah gadis di hadapannya. 

Dalam fikirannya sekarang lebih sibuk memikirkan tentang So mi. Bagaimana keadaan gadis itu sekarang?.

 

 

 

 

Secawan jus tembikai dihulurkan Jung kook kepada So Mi yang sedang duduk diatas bangku . Kemudian dia terus melabuhkan punggung di sebelah gadis itu. Minumannya yang sama perisa dengan gadis itu dihirupnya laju. 

Lega sungguh tekaknya sekarang. Dia memandang So mi yang juga kelihatan sedang menikmati minuman yang dibelinya. "Maaf tentang hal tadi..aku emo pula"tutur Jung kook seraya melarikan pandangannya kearah sepasang kekasih yang sedang membeli belah dengan gembira.

So Mi berhenti menghirup,dia tersenyum tipis seraya menggeleng. "Tak apa.. aku dah biasa..." balas So mi selamba . 

   "Apa!?..Biasa..Yah!,kau nak cakap aku memang selalu tengking ke?"

   "Aku tak cakap kau tengking,aku cakap kau tinggikan suara"

    "Itu sama sahajalah!"

    "Tak ,ianya berbeza..perkataanya berbeza"

    "Mana aku tinggikan suara!!"

    "Tceh..tengoklah siapa yang bercakap. ."

Jung kook hilang kata. Dia hanya mampu mengamam geram. So Mi tersenyum senget memandang Jung Kook yang sedang menahan bengang. 

Pantas dia bangun . "Dahlah,dari kita dok bergaduh,baik kita berjalan..maybe some movie or shopping?"cadang So Mi sambil bercekak pinggang. Menunggu persetujuab rasmi lelaki itu.

    "Kool~,kau belanja"

   "Ceh,tak gentle"

 

 

 

Tuan Lee dan Puan Lee melangkah masuk kedalam kafe mewah tersebut dengan langkah seiringan. Mereka berdua menguntum senyuman tipis kearah Puan kim dan Tae hyung. 

   "Sorry for you long await.."kesal Puan Lee seraya melabuhkan punggungnya diatas kerusi.

    "No,it's okay.."balas Puan kim mesra. 

Tuan Lee hanya mendiamkan diri. Dia mengerling kearah seorang jejaka kacak  yang duduk menghadap anak gadisnya. "So this is your boy,Yoo A?"soal Tuan Lee kepada Puan Kim yang sedang sibuk berbual dengan Puan Lee.

   "Ah yes.."aku Puan kim laju. 

   "This is my first time meet him and I must say that your boy is quiet good looking.. haha,now I know why Sana always talk about how good looking he is.."tutur Tuan Lee dengan suara garaunya. 

Terus terselah keramahannya berdasarkan dari gayanya ketawa. Sana yang mendengar sudah tertunduk malu. Tae Hyung hanya mendengar tanpa reaksi. Dia berterusan memandang Sana dengan pandangan kosongnya. 

   "Omo,thank you. Hahaha.. TaeHyung, greet"arah Puan Kim kekok apabila anaknya itu langsung tidak memberi hormat kepada lelaki berpengaruh itu. 

   "Thanks for yhe compliment..but sorry to say, your daughter are totally not interesting .."

 

 

Beberapa helai gaun dicampak Somi tepat kewajah Jung Kook bagai lelaki itu adalah rak penyangkut baju. Hampir penuh tangan lelkai itu memegang kesemua baju yang diambilnya secara rambang. 

   "Yah!kau nak borong semua ke?"Jung Kook akhirnya melepaskan segala baju dari tangannya dengan selamba. 

So Mi berpaling menghadap suaminya itu sambil menyilangkan tangan ke dada. Dia tersenyum geram. 

    "Uhum..sebab semua aku telah hilang secara semulajadi ..jadi,kau tak fikir ke aku kena dapatkan yang baru.."tutur So Mi dengan suara yang mengerikan.

Jung Kook menelan air liur gugup. Perlahan dia mengundur ke belakang . Tangannya memegang perut serta merta. "Ah,yeke..jadi pilihlah..ark,aku rasa aku kena pergi tandas..happy shop--"

Supppp!!!

Jung Kook mencicit melarikan diri dari gadis yang tengah menyinga itu. Bukan boleh percaya sangat So mi ni,depan orang pun dia boleh bantai orang. 

   "Yah!!kau nak lari mana!!??"

 

 

Jung Kook memandang papan tanda kedai di hadapannya dengan mata yang mengecil. Dia mengerkearah So Mi di sebelahnya. "Kenapa kita kat butik lelaki?"soal Jung Kook pelik.

Diingat dia ingin diheret ke butik perempuan bagi memborong gaun -gaun tadi tetapi sebaliknya pula. Dia kini diheret ke butik lelaki. Ya,butik lelaki yang hanya menjual pelbagain pakaian lelaki. Khas untuk lelaki.

   "Ah!.. hadiah untuk Tae hyung ke?"soal Jung Kook sedikit hampa.Kalau nak belikan lelaki itu,baik tak payah bawa dia. Tak ada fungsi pun.

   "Yah!.. kau ingat aku ada sorang lelaki ke dalam hidup aku ni..ramailah!..atuk,appa, hoseok,jimin,jin oppa ,yoongi..ramailah!" lenting So Mi tidak fasal -fasal. 

Mereka berdua terus terdiam . Masing -masing seperti cuba menenangkan semula keadaan. Jung Kook menghela lemah . 

  "Yelah..tapi serius,aku tak perlu kan bajulah..aku dah ada banyak.."tolak Jung Kook yang sebenarnya malu dengan pelawaan gadis itu.

Hei,mestilah malu . Kena belanja dengan perempuan,apa ni!. Tak macho .So Mi memandang Jung Kook yang masih berdolak dalik dengannya. Pakaian yang dipakai lelaki itu dipandangnya lama sebrlum menggeleng lemah. 

    "Yeah,yeah.. banyaklah sangat.. t-shirt hijau,hitam,putih..kemje merah,hitam ,jeans hitam,biru.. Yah!ini kau kata banyak.. aku hampir dapat ingat semua baju yang kau pakai setiap hari tahu.. Ah,perluke aku senaraikan kau punya seluar dalam.. aku boleh,me--"mulut So Mi yang lancang suara bersuara itu pantas ditekup Jung Kook.

Wajah lelaki itu sufah kemerahan akibat malu yang teramat sangat. Gadis ini apa?. ert!.

   "Kau selongkar pakaian aku ke? ert!"

So Mi menolak Jung Kook dari terus menakup mulutnya. Dia berpeluk tubuh memandang Jung Kook yang sedang membuat reaksi cuak tak tentu fasal.

    "  ert?. Haha,omoya.. Yah!siapa yang tinggal bersepah -sepah seluar dalamnya kat dalam bilik hah!.. dia yang tak tahu malu!"brntak So Mi . 

Melepaskan geramnya yang sudah lama tersemat. Jung Kook terkedu. Dia ke?. Dia letak bersepah -sepah?. Serius.

Melihatkan Jung Kook yang dalam dilema sendiri,So Mi pantas mengatur langkah masuk kedalam butik pakaian lelaki  itu  dengan selamba.

 

Selepas beberapa minit menunggu Jung Kook membeli -belah sendiri,Jung Kook akhirnya kembali dengan beberapa helai pakaian . Ditayangnya pakaian -pakaian tersebut di hadapan So Mi yang sedang duduk diatas bangku kedai. 

Kebanyakkan baju yang dipilih semuanya dari corak  yang sama cuma berlainan warna . So Mi memandang baju -baju tersebut dengan pandangan tidak puas hati. Dia menyilangkan tangannya ke dada sambil menggeleng laju. 

Tidak setuju dengan semua pilihan lelaki itu,dia sendiri yang mencari baju untuk Jung Kook. Sehelai t-shirt putih dipadan bersama jaket jeans biru hitam diberikan kepada Jung Kook. Ditolak lelaki itu masuk kedalam bilik persalinan bagi mencuba pakaian pilihannya itu. 

Tidak sampai berapa minit,Jung Kook akhirnya keluar dengan penampilan barunya itu. Muka tanpa reaksinya memandang kearah So Mi. So Mi tergamam seketika. Tergamam dengan penampilan Jung Kook ketika itu. Lelaki itu sudah tidak nampak selekeh seperti selalu,sekarang lebih bergaya!. 

   "Macam mana?"tanya Jung Kook tidak berperasaan. 

   "Kacak! Kacak gila!"puji so Mi teruja. Sedikit kagum dengan bakatnya dalam memadankan pakaian. 

Dia kembali memilih pakaian lain untuk memilih. Jung Kook pula tiba -tiba terkedu sendirian apabila mendengar pujian pendek daripada mulut gadi itu. Dia memandang dirinya pada pantulan cermin. 

Kacak ?. Betulke ni?. Direnungnya lama wajahnya sendiri sebelum menguntum senyuman gembira..

 

Pakaian -pakaian baharu Jung Kook dibayar So Mi tanpa sebarang kata. Mereka berdua keluar daripada butik tersebut dengan beg pakaian masing -masing. Ya,So Mi juga telah membeli sedikit pakaian untuk Myung Soo,sepupu angkatnya itu. 

   "Terima kasih"tutur Jung Kook terhutang budi. 

So Mi menoleh kearah lelaki itu dengan wajah pelik sebelum tertawa sendirian. "Haih,terima kasih je?. Apa barang~"gurau So Mi seraya menyiku badan lelaki itu . Ketawanya masih lagi bersisa. 

Namun ,jelas sekali ketawa So Mi itu langsung tidak berjangkit kepada Jung Kook yang masih memasang wajah serius. Mata Jung Kook tepat merenung kearah wajah gembira gadis itu. Jantungnya tiba -tiba berdegup tidak stabil bagai sedang memberitahunya sesuatu. 

Chu~~

Ketawa So Mi serta merta terhenti apabila pipinya tiba -tiba dikucup Jung Kook . Matanya terbeliak luas memandang Jung Kook yang masih memandangnya dengan pandangan yang tidak dapat ditafsir. 

Masa bagai terhenti seketika apabila Jung Kook berterusan memandangnya tanpa berkedip. So Mi berdehem kecil sebelum menyambung semula tawanya dengan nada yang lebih kekok. 

 Pantas dia mengalihkan pandangannya daripada Jung Kook. "Jo..jom balik.."ajak So Mi cuba melarikan diri dari suasana yang kekok itu. Dia yang ingin melangkah pergi ditahan oleh  Jung Kook .

Tangan lelaki itu memegang erat lengannya . Matanya masih berfokus kearah So Mi. "Aku su--"  

Kringggg!!!

Telefon So Mi tiba -tiba berdering kuat menandakan ada panggilan masuk. Tangan Jung Kook terus melepaskan gadis itu. 

   "Hello~"

   "So Mi,awak okay?"suara Tae Hyung menjengah gegendang telinga So Mi. Lelaki itu kedengaran  resah semacam. 

   "Tae Hyung?. AH, sa..saya okay je.."mata So Mi semat mengerling kearah Jung kook yang masih berada di sisinya. 

Tutt..panggilan terus dimatikan sebaik jawapan tersebut diberikan. So Mi terkedu sendirian. Apasal mamat ni?. Matikan tetiba. 

   "Jo..Jom balik"akhirnya Jung Kook bersuara perlahan. 

Dia berjalan pergi terlebih dahulu, meninggalkan So Mi termanggu -manggu seorang diri.

 

 

Wajah dibilas So Mi berkali -kali. Pipinya ditepuk -tepuk kuat sehingga merah. Pipi kananya yang dikucup Jung Kook petang tadi masih lagi terasa. Walaupun tidak sampai 5 saat namun ia sudah cukup memberi kejutan kepadanya. 

  "Arghh!! Apa masalah mamat ni?.. sekejap normal ,sekejap gila!! Ahh!!"So Mi meroyan sendirian di dalam bilik air. 

Otaknya masih tidak dapat menerima dengan apa yang telah berlaku . Tak,ini mimpi..mimpi je.. TAk pun cuma angin sejuk je tadi.. Arghhh!!

Kalau difikirkan lagi,mungkin dia akan dihantar ke hospital sakit jiwa akibat otak banyak berfikir. Tenang So Mi. Teang.. Rilekslah,jantung kau tak berdebar pun masa itu. Betul itu. Ini cuma perkara biasa...

So Mi perlahan keluar dari bilik air sebelum matanya terarah kearah Jung Kook yang sedang terbaring diatas lantai bersimen tanpa sebarang alas kepala. Lah, tak amik bantal ke. 

Disebabkan baik hati malam itu,So Mi mengambil bantal dari atas katil lalu dengan perlahan mendekati suaminya itu. So Mi mengigit bibirnya lalu dengan berhati -hati kepala Jung Kook diangkatnya sedikit bagi menyelitkan bantal. 

Tidak sampai 45 darjah pun mengangkat ,mata Jung Kook tiba -tiba terbuka terbuka membuatkan So Mi terkejut lalu terjatuh ke badan lelaki itu. Wajah mereka bertentangan hanya untuk beberapa sentimeter sahaja. 

Mata Jung Kook tidak berkedip memandang so Mi yang kini berada betul -betul di hadapannya. Siapa tak terkejut kalau tiba -tiba bangun ,ada orang depan mata. 

   "Op..maaf,maaf..aku nak kasik ban---"

Jung Kook tanpa sebarang kata tiba -tiba melantarkan So Mi di sebelahnya membuatkan isterinya itu tergamam . Lengan So Mi yang terdepa ke lantai dijadikan alas kepalanya. Dengan selamba dia baring beralaskan lengan gadis itu.

Matanya kemudian ditutup rapat,cuba menyambung semula tidurnya.   

   "Ju--"

    "Malam ni,kau jadi bantal aku..diam,aku nak tidur"tegas Jung Kook membuatkan So Mi hilang kata. 

Mereka berdua saling berpandangan namun mata Jung Kook kali ini tertutup rapat. Barangkali sudah lena. So Mi yang tidak mampu bergerak hanya kaku di tempatnya. Sudahlah lengannya dijadikan bantal,wajah Jung kook pula menghadapnya. Memang tidak boleh tidurlah dia nampaknya. 

Mamat ni pun apa masalah,bantal dah ada. Nak guna lengan orang buat apa !?. Bebel So Mi dalam diam. Dia tidak mamu bergerak ke mana -mana selain membiarkan sahaja Jung Kook berbaring pada lengannya. 

 Mata Jung Kook perlahan -lahan terbuka memandang kearah So Mi disebelahnya yang kelihatan tidak selesa dengan keadaan mereka sekarang. Direnungnya wajah sisi gadis itu dengan lama. 

   "Selesa.."tutur Jung Kook dengan suara seraknya ,mengejutkan So Mi yang sedang mengelamun jauh. 

Pantas kepala So Mi berpaling kearah Jung Kook yang sedang merenungnya . "Eh?"soal So Mi jelas tidak faham dengan kata -kata lelaki itu. 

  "Untuk malam ini, boleh tak kau jadi isteri aku ,Han So Mi?"

 

 

 

2 biji pil ditelan Tae Hyung sekaligus tanpa sebarang bantuan air. Dia memegang kepalanya yang terasa semakin berdenyut. Setelah itu,tangannya beralih memegang dadanya yang terasa sungguh sakit. 

Perkara petang tadi kembali berulang di mindanya. Dia meraung kuat sambil melontar segala barang yang dapat dicapainya. Kepalanya dihentak -hentak ke pintu almari sambil terus meraung seperti orang terkena histeria. 

Laci meja belajar dibuka lalu sebilah pisau lipat diambilnya. Dia tersenyum senget sebelum perlahan -lahan dia mendekatkan pisau tersebut ke tangannya yang sebelah lagi. 

Sliirrpp

Tanganya sudah tergores seharis luka diatas pergelangan tangan. Darah mula meluncur keluar dari lukanya itu. Tangisannya terus menjadi teruk dan raungan semakin menjadi. Bukan kerana kesakitan tangan yang dirasai terapi hatinya. 

   "Tae Hyung !!"

Bae Khyun yang muncul di muka pintu dipandang Tae Hyung dengan pandangan yang semakin kabur. Dia tertawa kecil sebelum rebah ke lantai.

 

 

So Mi kaku di tempatnya. Jantungnya terasa seperti sudah terhenti berdegup. Wajah Jung Kook yang kelihatan serius itu dipandangnya lama. Nampak seperti lelaki itu tidak bergurau dengan apa yang baru dikarakan kepadanya. 

Tapai kenapa?. Secara tiba -tiba?. 

Tangan Jung Kook dengan lembut membelai wajah So Mi . Tangannya berhenti sebaik menyentuh bibir gadis itu. 

   "Kalau aku cakap aku dah jatuh hati pada kau..kau akan percaya kan?"

Sekali lagi jantung So Mi terasa seperti berhenti berdegup serta merta .  Dagunya dipegang Jung Kook lalu ditarik merapati wajah lelaki itu. Tidak,dia nak cium aku ke?. No..No Way,. So Mi apa patut kau buat?. 

Apabila bibir Jung Kook hampir menyentuh milik gadis itu,Soi pantas menolak lelaki itu jauh darinya . Dia pantas bangun lalu menjarakkan diri. Mulutnya dikatup secara automatik.

Jung Kook turut bangun dari baringnya lalu duduk bersila menghadap Somi yang sedang duduk memeluk lutut di hadapannya. Dia mengigit bibir bawahnya . Hatinya terasa begitu perit apabila ditolak sebegitu oleh isterinya sendiri. Ya,isterinya yang sah. 

Perbualannya dengan Tae Hyung yang lepas terus terimbas kembali . Menyakitkan lagi hatinya yang sudah sedia musnah.

  "Nak tahu satu rahsia tak?"soal Tae Hyung sambil tersenyum senget. 

   "Apa?"

Jari telunjuk Tae Hyung menunjuk kearah sebatang pokok rendang berdekatan dengan padang sekolah.  "Kat situlah kali pertama aku dan So Mi kiss"

   "Kiss??"mata Jung Kook terus terbeliak besar. Dia terbatuk kecil mendengar kata -kata Tae Hyung itu. 

   "Yeah, you know right?.  .. Waktu tu  memang langsung tak dirancang.. so Mi tetiba tarik dan kiss aku.. jadi kat situlah first kiss kitaorang.. "

Jung kook terdiam. Dia memandang kearah pokok rendang tersebut dengan pandangan yang tidak dapat ditafsir. Perasaannya turut bercampur baur ketika ini. 

Kiss dengan lelaki yang belum pun jadi milik kau. Haha,memang tak percaya. 

Tae Hyung mengerling kearah Jung kook di sebelahnya yang terus mendiamkan diri. Perlahan dia tersenyum sinis.

 

   J ung Kook memandang So Mi dengan penuh rasa kecewa. Hatinya terasa seperti ditembak bertalu - talu . Wajah terkejut So Mi itu direnung dengan pandangan kosong. 

Pelbagai soalan mula muncul dalam kotak fikirannya.  Melihatkan tindakan luar kawalannya ini,adakah ini bermaksud dia sudah benar -benar jatuh cinta dengan isterinya sendiri?. Sejak mereka pulang dari kampung lagi,dia sudah dapat merasakan dia berasa sungguh gembira bersama gadis itu. Rasa cemburu tak bertempatnya juga demakin meningkat apabila melihat gadis itu bersama dengan lelaki lain. 

Petang tadi pun,jantungnya tidak berhenti berdegup kencang setiap kali memandang wajah gadis itu. Matanya bagai tidak boleh mengalih dari terus memandang wajah isterinya itu. Hatinya semakin kuat mengatakan dia sudah semakin menyukai isterinya itu. 

Jujur ,dia katakan dia sememangnya tidak akan mengalah kepada Tae Hyung. Tidak,tidak sesekali. Han So Mi adalah miliknya untuk selama -lamanya. Dia tidak akan lepaskan gadis itu begitu sahaja. 

Tetapi,Jung Kook memandang bantal yang terbiar diatas lantai . Dia memegang dadanya yang telah ditolak Somi tadi. Tolakan kuat gadis itu membuatkan hatinya terus berderai pecah. 

Gadis itu tidak menerimanya. Adakah dia telah kalah.  So mi seperti tidak mencintainya sebagaimana dia mencintai gadis itu. 

   "Kau benci aku ke?"tanya Jung Kook serius. 

So Mi terkedu. Benci?. Mana ada. Dia tak membenci lelaki itu cuma..

Jung Kook perlahan bangun lalu mendekati So Mi . Dia melutut di hadapan gadis itu lalu memegang tangan sejuk isterinya itu dengan erat. Tiada cincin perkahwinan mereka yang tersarung pada mana -mana jari gadis itu. Heh,sudah tentulah. 

   "I..ni tak masuk akal!"kata So Mi seraya menarik tangannya semula dari pegangan erat suaminya itu. 

Dia pantas bangun . Sedaya upaya cuba menjauhkan diri dari Jung Kook. "Jangan main -main lagilah,Jung Kook. Ini tak kelakar"

    "Aku tak main -main.. Aku memang nakk .."

Kringggg

Sekali lagi ,telefon So Mi memyelamatkan keadaan. So Mi pantas mencapai telefonnya lalu menjawab tanpa teragak-agak. Jung Kook yang sedang memandangnya dipedulikan. 

Suara garau tidak dikenali menjengah gegendang telinga So Mi. 

   "Ini So Mi ke,datang cepat ke Hospital xxx.. Tae Hyung sakit" 

Panggilan terus termati membuatkan So Mi terkedu. Tae Hyung! . Segera dia mencapai jaket sejuknya lalu disarungkan ke badan. 

   "Kau nak pergi mana?"soal Jung Kook apabila melihatkan So Mi kelam kabut mencapai beg.

So Mi terhenti,dia mengamam bibirnya . "Tae Hyung masuk hospital"

Jung Kook terdiam. Pantas dia bangun lalu mencapai apa yang perlu. "Mari~"ujarnya namun ditahan So Mi.Gadis itu menggeleng perlahan. 

   "Tak apalah,kau rehatlah..kau nampak penat,biar aku yang lawat Tae Hyung"tutur So Mi. Prihatin terhadap keadaan suaminya itu yang kelihatan letih .

Jung Kook memandang So Mi yang sedanag memandang risau kearahnya. Ya,dia penat dan memang mahu tidur sekarang tetapi tak mungkin dia akan biarkan gadis itu pergi seorang diri. Hatinya sekerasnya tidak membenarkan. 

   "Aku ikut... "tegas Jung K9ok sebelum melangkah keluar dari bilik terlebih dahulu. 

So Mi hanya mampu memandang. Dia memegang bibirnya yang hampir dikucup lelaki itu. "Jung Kook..kenapa dengan kau?"

 

 

Sesampainya di hospital ,mereka berdua terus bergegas ke bahagian khas mental. Setibanya di hadapan pintu bahagian tersebut,seorang lelaki sedang bermundar -mandir sambil mengigit kuku. Matanya terarah kearah So Mi yang baru tiba. Pantas kakinya mengatur mendekati So Mi. Fť

  "Kau So Mi?. "So Mi terangguk kecil.

   "Bagus ,mari ikut aku"tanpa salam perkenalan,Baek Hyun terus membawa So Mi masuk kedalam wad tersebut. 

Sampai sahaja di hadapan sebuah bilik,Baek Hyun terus memulas tombol tersebut. "Tae Hyung ada di dalam"beritahu Baek Hyun .

Buka sahaja pintunya ,mata So Mi terbeliak besar. 

 

 

 

 

=====END OF CHAP 021=====

0_0

JK DAH JUJUR ..YOHOOO!!!

MAAF JIKA ANDA RASA CHAP NI ABOVE 18 TAPI TAK PIUN KAN?. SAYA SBENARNYA NK PAPARKAN PERASAAN JK YG DBENAR DLM CHAP NI.. HAHAHA..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
norarauf15 #1
Chapter 22: Love it so sweet author nim nnti ada story baru bgitau.. Suka sgt DGn penulisan awk
Kwon_Ai_Ara #2
Chapter 38: Sedappppppp sangatttttttttt cite nie.... Daebak author nim :)
MongTaehyungg #3
Chapter 38: Daebak and awesome! Serious takut waktu part Taehyung tu. Jjang
khaisara #4
Chapter 38: wUuu~ daebak!!best happy endinggg~
khaisara #5
Chapter 38: wUuu~ daebak!!best happy endinggg~
youngminbfminwoo
#6
Chapter 38: Ending best. Wuu. Tahniah. Fighting!
syeraa_yeol
#7
Chapter 38: Wuoww.. I like the ending of the story..good story..huhuhi..for your comeback i prefer the first story and the character carried by bts
flxwrawr
#8
Chapter 38: Pls bts for 'our monitor class'