002

Secret Memories
Please Subscribe to read the full chapter

 

Yiryung membuka matanya perlahan-lahan. Kepalanya sakit dan sedikit pening. Dia mengerang apabila bahagian ari-arinya tiba-tiba sakit ketika dia cuba untuk bergerak. Dia memandang sekelilingnya dan mendapati dia berada di bilik yang tidak dikenalinya. Dia memandang tubuhnya yang kesejukan. Matanya membulat apabila tiada selembar benang pun membaluti badannya kecuali sehelai selimut putih.

Morning! Thank you untuk last night. Duit tu tips untuk awak. One more time, thank you!

Nota yang diletakkan di atas meja solek itu dibacanya berulang kali. Air mata yang berlinangan ditahan sebaik mungkin. Seperti yang dinyatakan, beberapa not 100,000 won disertakan bersama. Yiryung mengutip pakaiannya dan memakainnya. Untuk memastikan perkara itu benar-benar berlaku, dia menyelak selimut di atas katil dan air matannya terus mengalir apabila beberapa tompok kecil darah terdapat pada cadar putih bersih itu. Yiryung meraung bagaikan orang tidak waras.

Kyungsoo memicit kepalanya. Dia memikirkan tentang Yiryung yang telah ditidurinya semalam tanpa dia sedar. Kyungsoo hanya mengingati dia masuk ke sebuah kelab dan mula memesan alkohol. Selebihnya, dia masih cuba untuk mengingatinya. Malah, muka Yiryung juga sudah Kyungsoo lupa. Dia bangun dari tidurnya dan memakai baju. Kemudian dia menulis sekeping nota dan meninggalkan beberapa jumlah wang. Dia tidak memandang muka Yiryung walau sesaat pun. Tidak dinafikan dia berasa bersalah namun dia yakin gadis itu yang menggodannya. Satu perkara yang dia tersilap, sangat tersilap.

"Encik Do. Mesyuarat akan bermula lebih kurang lima minit lagi," Baekhyun, setiausaha merangkap salah seorang rakan baiknnya masuk ke biliknya.

"Okey," Kyungsoo mengangguk dan mengambil beberapa fail yang akan dibincangkan dalam mesyuarat sebentar lagi. "Lantaklah perempuan tu. Perempuan memang murah. Itu hakikatnya," bisik Kyungsoo sebelum meninggalkan pejabatnya.

Dua bulan kemudian...

Yiryung kerap bera

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
OneIsOneEXOIsOne
Chapter 015, deleted! Sorry, saya salah post chapter... 미안해!!!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 41: Mestilah nak.nak tahu macamana ending mereka ni.
starlightkim_
#2
Chapter 40: Dah gila agaknya yeonsoo tu..tak berhati perut langsung.nasib baiklah kyungsoo dan sehun dah tahu semua ni angkara yeonsoo.
starlightkim_
#3
Chapter 39: Geram betul dengan yeonsoo tu.sedihlah dengan nasib diaorang..harap diaorang selamat.akhirnya yeri jumpa jugak abang dia.surprise?i love surprise. can't wait to read more chapter for this ff.
aliasabtu #4
Chapter 38: best lah cerita ni..update lagi please>_<¦¦¦
starlightkim_
#5
Chapter 38: Authornim,tolonglah update.. serious cerita ni best sangat-sangat..saya suka~~~~~~