Part 05

PSYCHOPATH : CHAPTER I
Please Subscribe to read the full chapter

Sohyun POV.

Nampaknya permainan baru aku lebih menarik jalan cerita dari sebelum ni. Aku akan pastikan aku dapatkan dia dan aku akan!

Haihh Jungkook, jungkook...

Kau patut bersyukur aku nak kan kau..aku akan berjanji takkan tinggalkan kau.

BAM BAM BAM!

Arghhh! Ganggu betullah cikgu tak guna ni! Duduk jelah diam-diam kat bonet tuh! Ganggu je time-time aku berseronok!

‘’Berhentikan kereta!’’

Aku arahkan driver aku untuk berhentikan kereta memandangkan betina kat bonet aku tu memekak nak lepaskan diri. Tsk. Nak pergi mana? Rasanya neraka je tempat yang sesuai untuk semua orang yang cuba lari dari aku sebab apa? Sebab tak adil kalau aku sorang je yang sengsara.

Miss Yewon.

Antara cikgu yang aku benci.

Tsk. Dia bukan pernah suka aku pun jadi tak salah aku benci dia.

Dari awal lagi sejak aku muncul dia tak boleh terima aku dan suka malukan aku sebab aku cantik. Memang layak aku cantik sebab kau dengan hati kau serupa buruk!

Jadi hari ni boleh ucap selamat tinggal dengan segala kuasa kau yang kau guna untuk jatuhkan aku.

Aku keluar dari kereta dan membuka bonet belakang dengan kasar dan aku dengan gembiranya bila nampak Miss Yewon didalamnya. Aku bukan sengaja tak ikat sebab masa tak suntuk untuk angkut dia ke dalam ni jadi aku Cuma pengsankan dia dengan pukul dia di bahagian kepala dan aku pasti rasanya mesti nikmat sangat bila dipukul.

‘’Cikgu! Cikgu okay?!’’

Mata dia membulat disaat dia nampak aku dan terus keluar peluk aku macam ketakutan. Mungkin dia ingat aku nak selamatkan dia.

‘’So-sohyun?! Tolong!tolong cikgu! Macam mana cikgu boleh ada kat sini?!’’

Jangan harap aku akan selamatkan dia...sebab aku penyebab utama yang sepatutnya dia gerun.

‘’Cikgu...cikgu tak apa-apa..jangan risau..’’

Senyuman termanis aku terukir disaat aku masih memeluk cikgu dan lepas tu aku cuba tenangkan dia.

‘’Tapi cikgu...bukan dengan saya..’’

Dia seperti terkejut dan confuse dengan apa aku cakap dan terus leraikan pelukan dan kebelakang.

‘’Apa maksud kamu?’’

‘’maksud saya...cikgu selamat..tapi..maaf..bukan dengan saya’’

Dia mula takut bila aku cakap macam tu dan makin kebelakang sedangkan aku tak gerak sedikit pun. Makin lama makin laju dan dia pusingkan badan dia dan mula lari seperti nampak hantu tapi sayang tak sempat dia lari jauh satu benda tajam tertusuk di belakang bdan dia menyebabkan dia terjatuh kesakitan dan darah memancut keluar dari mulut dia.

Aku berjalan perlahan sambil membuat sedikit nada seperti bernyanyi.

Dia cuba sedaya upaya walaupun dalam keadaan meniarap untuk menjauhkan diri dari aku tapi nampaknya aku jalan lagi laju kot agaknya tu pasal dia tak mampu pergi jauh..haih sohyun tak baik main-mainkan dia macam ni tapi kalau terus tamatkan nyawa betina kat tengah-tengah permainan tak seronok jadi kita bergembira dulu baru lega sikit.

‘’cikgu? Cikgu nak pergi mana?’’

Dia tak peduli kan aku yang betul-betul ada kat belakang dia dan terus cuba sedaya upaya untuk menjauhkan diri dari aku. kenapa lah dia buang banyak sangat tenaga...banyak lagi benda aku nak buat dengan dia, kalau dia cepat sangat penat nanti cepat sangat masa berseronok aku tamat!

‘’cikgu..cikgu nampak macam tak larat..apa kata saya tolong cikgu..’’

‘’Jauh! Jangan dekat dengan aku!’’

Dia jerit kat aku? apa aku Cuma nak tolong supaya cepat sikit..haihh degilnya cikgu aku ni.

‘’cikgu-‘’

‘’kau bukan anak murid aku!’’

‘’CIKGU!’’

What the hell dia berani cakap macam tu kat aku?! apelagi aku tarik kaki dia dan seret dia laju-laju!

‘’LEPAS! LEPAS!’’

Dia meronta-ronta tapi malang sekali yang lebih berkuasa adalah aku! dan hanya AKU! jadi harapan saja dia cuba nak lari!

‘’saya Cuma nak tolong cikgu! Tapi cikgu taknak dengar! Jadi macam ni je caranya!’’

Aku tarik dia sampai kebahagian belakang kereta untuk masukkan dia semula ke dalam bonet sebab rasanya masa bersiar-siar dah tamat!

Aku lepaskan kaki cikgu sementara nak bukak bonet kereta tapi lepastu dia tetap cube meniarap melepaskan diri! Aku apelagi terbalikan badan dia dan duduk atas dia!

‘’Cikgu perlu diubati dan jangan cuba nak lari!’’

‘’Perempuan gila!’’

Dia tiba-tiba ludah kat aku dan aku hanya senyum dan pandang muka dia dengan tajam.

PANGG! PANG! PANG!

Aku tampar muka dia berkali-kali geram dengan apa dia buat. Jantung aku berdegup laju dan nafas aku tak stabil dimana aku tergelak-gelak semasa menampar muka cikgu dan rasa taknak berhenti dan lepastu aku berhenti bila aku sedar apa aku buat dan cuba bernafas dengan stabil. Dia seperti tak mampu nak cakap apa-apa atau berbuat apa-apa jadi peluang tu aku ambil untuk angkut dia masuk dalam bonet kereta! Aku hempas dengan kuat dan masuk balik ke dalam kereta.

‘’balik rumah!’’

Aku arahkan driver aku untuk bawa aku kerumah. Setiap kali aku berkelakuan macam ni mesti driver aku berpeluh dan menggigil. Haih dia mesti kena biasakan diri atau dia akan tidur dalam tanah macam driver sebelum ni yang cuba lawan aku.

 

 

Aku cuba untuk bertenang sebab lepas ni aku pasti banyak lagi benda aku kena buat! Yeay hari ni dapat berseronok!

Aku bukak bonet kereta dan nampak cikgu yang seperti nyawa-nyawa ikan dan dia menangis tak henti-henti. Alololo kesiannya cikgu , tapi cikgu pernah ke kesian dengan aku? nampaknya.... tak~

‘’tolong..lepaskan cikgu..cikgu minta ma-af..’’

‘’cikgu... janganlah sedih-sedih macam ni...selama ni cikgu malukan saya dengan teruk layan saya buruk-buruk cikgu tak pernah..rasa sedih sikit pon...’’

‘’So-sohyun..cik-cikgu minta maaf...’’

‘’haihh...cikgu ni-‘’

Truut truut

Baru je aku nak cakap dengan dia dah ada orang potong line! Siapa pulak lah ni...aku keluarkan handphone aku dan tengok siapa yang sibuk sangat call aku awal-awal permainan aku nih?!

Hyuna unnie?                                                                                                                              

Aku pun jawab panggilan hyuna unnie.

‘’Hello?’’

‘’Sohyun-ah!’’

‘’wae?’’

‘’hari ni!’’

‘’kenapa dengan hari ni?’’

Aku masih dalam keadaan tertanya-tanya sebab tiba-tiba hyuna unnie call dan cakap pasal hari ni..kenapa dengan hari ni sebenarnya?

‘’appa dengan umma balik!’’

Uwaaa jinjja umma dengan appa aku balik hari ni?!

‘’betul ke unnie?!’’

‘’yes sohyun oii..palli siap siap ! unnie nak call yang lain~~ okay bye bye sohyun-ah!’’

‘’bye ^^’’

Yes hari ni dapat makan malam sekeluarga memandangkan Gayoon ,Jiyoon dan Jihyun unnie tak sibuk seperti dikhabarkan dan Umma Appa juga balik hari ni!

Sebenarnya gayoon , jiyoon dan jihyun bukan unnie sebenar aku melainkan hyuna tapi kami sekeluarga dah anggap dia sebagai keluarga kami sendiri sama dengan aku yang dah anggap diorang sebagai unnie aku sendiri.

Kisahnya bermula waktu dulu appa sangat sayangkan umma dan disebabkan itu appa sanggup bunuh keluarga umma sendiri kerana mereka melayan umma dengan teruk. Tapi umma kata dia gembira dengan apa appa buat. Dan pada waktu tu appa memperkenalkan umma dengan keluarganya dan keluarganya menerima umma dengan baik sekali. Appa kata keluarga dia semua merupakan pembunuh tapi bersebab. Dia kata sesiapa yang cuba sakiti keluarga dia akan dibunuh. Sebab cara itu sahaja yang mampu menegakkan keadilan.

Tapi suatu hari umma masuk ke hospital gila sebab dia membunuh seorang kawan sekelasnya yang menaruh hati pada appa. Tapi disebabkan keluarga appa keluarga kaya, diorang dapat berunding dengan cara tersendiri dan keluarkan umma dari hospital tak guna tu. Pada waktu yang sama umma menyuruh mereka membawa Gayoon,Jiyoon dan Jihyun unnie keluar sekali sebab umma kata sepanjang dia di dalam sana diorang bertiga banyak membantu umma dan umma dah menganggap mereka bertiga seperti anak sendiri.

Tak dinafikan mulanya aku dan hyuna unnie sendiri cemburu sebab perbuatan umma sebegitu. Tapi diorang selalu menjaga kitorang berdua dan disebabkan itu aku faham kenapa umma mengambil mereka bertiga untuk bersama keluarga kami.

Mereka bertiga menguruskan cafe yang dibuka oleh bantuan appa dan cafe tu diantara 10 cafe terkenal di Korea.

Dan hari ni kami semua dapat berkumpul!

Haihh..seronoknya bila ingat masa silam dulu-dulu..tapi bila diingatkan balik masih ada benda aku kene selesaikan. Betina ni..

Bila aku pandang balik bonet kereta tengok dia dah hilang! What the hell mana dia pergi?! Aku tengok sekeliling takde..tsk..dia tak mampu lari jauh dengan keadaan dia yang lem

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
IdhamAmmar #1
Chapter 3: wah!! memang best.. V kn, merajuk plak dgn jin kita.. jimin tu memang,buat krja sikit Tapi penat mengalahkn org bekerja
yukiyuyana
#2
Chapter 40: macam mana hyuna, mana hyung dia : (
aquariusxpisces
#3
Chapter 40: Maigadd akhirnya saya habis baca ff ni xD
shizuka_arumi
#4
Chapter 40: Awakkkk...awk punya story macm fixi..x nk terbit dalam fixi ke..in real book..hehehe.just kiding.corx..i like reading fixi..
baekki_kook #5
Chapter 39: Chapter 40: Best giler cite ni!!baru je baca dua minggu lepas :3..tunggu chapter 2 plak!!yeyeyeyye
lyly_ameera #6
Chapter 40: Omaigod the next psycho is Jungkook!!! my biskut dah jadi tak sedap oleh kerana perempuan mereng itu! Apakah?! Dah tak charming dah Jungkook... Huhuhu TT_TT

wahhh.... jinjja daebak authornim! cite authornim dri mula sampai akhir sarat dengan scene yang org rasa, best nak baca. plot cite cantik, dan yg paling buat sye speechlees, wtk jungkook dan wtk gayoon boleh berubah 100% pada akhir akhirnya. memang wtk jungkook kt sini buat kita rasa sohyun tu memang betul hebat dan giler smpai rasa cam wtk tu real je. Huyyoo... memang dahsyatlah authornim ni. Banyak yg sye bljr melalu ff psychopath ni. dri sini sye rasa author author di malay fanfic boleh memperbaguskan lagi kelebihan mereka dalam membuat ff seram\psycho\mystery\detective. sbb kt sini pda sye semua scene tidak mengecewakan dn teratur. memang gempak gegiler.

Fulamak! Tak sedar 5 minit menaip. XDXD
miera_yoseob
#7
Chapter 40: Owh..sad ending..akhirnye sohyun da kne tangkap..tpy laen mcm jer tengok jungkook oppa..da mcm sohyun plk perangainyer..
MongTaehyungg #8
Chapter 40: Creepy pulak Jungkook nii
bigbangtanboys
#9
Chapter 40: So ade part 2 larr...huhuhu..nak nangis baca pasal woozi...huhuhu...woozi dah mati ke??jgn laa mati....TmT....nak nangis...jungkook pulak still gila...kekeke..^^