thirty five

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

"Pergilah sambung tidur balik…love you…" itu adalah ayat yang Chanyeol ingin kau katakan, berserta dengan satu pelukan hangat tetapi sebaliknya yang telah berlaku.

 

"alang alang awak dah bangun…bolehlah awak tolong saya" ayat itulah yang menjadi punca Chanyeol termenung di depan sinki, memandang kosong pinggan mangkuk kotor yang berlonggokan penuh di dalamnya, hanya menunggu untuk di cuci. Entah dari mana kau dapat pinggan kotor sebanyak itu dia sendiri pun tidak pasti. Yang dia tahu, setiap minit kau tidak pernah gagal menambahkan bilangan pinggan dan gelas kotor di depannya, sehinggakan buat seketika Chanyeol mula merasakan kau mungkin sangat membencinya.

 

"Malasnya…" Chanyeol memastikan volume suaranya rendah, tidak mahu rungutannya di dengari oleh kau kerana itu hanya akan menambahkan lagi bebannya. Rasa mengantuk menambahkan lagi keluhannya, air yang keluar dari kepala paip hanya di biarkan mengalir sehingga memenuhi mangkuk sinki. Namun apabila satu tumbukkan kencang mendarat di lengannya, semua rasa mengantuk dan letih terus hilang sekaligus membuatkan kedua tangannya kini lincah melakukan kerja. Dari lirikan ekor matanya sahaja, Chanyeol dapat mengesan senyuman mula menghisai wajah kau, sepertinya kau merasa puas kerana berjaya membuatkan dia menurut segala arahan kau tanpa sebarang pemberontakkan. Namun senyuman itu tidak kekal lama kerana kini telinga kau di bingitkan dengan bunyi pinggan mangkuk berlaga antara satu sama lain sehingga menghasilkan 'ting' dan 'krangg'. Kau tahu Chanyeol sengaja berbuat begitu semata mata untuk membalas dendam kerana telah memaksanya melakukan kerja kerja dapur. Di sebabkan itu jugalah kau tidak sampai hati untuk memarahinya walaupun sebelum ini dia mengutuk nyanyian kau (sebab tulah kau paksa dia basuh pinggan).

 

"Chanyeol…" panggilan kau tidak di pedulikan. Mukanya masam mencuka, menandakan dia tidak berpuashati terhadap kau.

 

"Baby…" pergerakan tangannya mula lemah apabila kau menyentuh dan memeluk lengannya, tetapi Chanyeol masih lagi berdiam diri, muncung di wajahnya sedikit pun tidak berkurangan malah kini ditambah pula dengan kening yang berkerut. Mungkin itu bukan masa yang sesuai untuk ber'fangirling,' tetapi bagi kau Chanyeol yang merajuk bersamaan dengan Chanyeol yang comel, ingin sahaja kau memicit micit pipinya ketika itu jika bukan disebabkan lelaki itu masih lagi bersikap dingin terhadap kau. Namun kau tahu, rajuknya senang di pujuk dan itu terbukti ketika kau membisikkan sesuatu di telinganya, walaupun ianya agak sukar di lakukan kerana kau terpaksa menjengketkan kaki kerana perbezaan tinggi yang amat ketara.

 

"I want it now…" perkara itu sudah sering di lakukan namun ianya tetap menimbulkan keterujaan di dalam diri kau dan juga dia. Apalagi jika melakukannya di kawasan awam, perasaan teruja dan cemas bercampur baur apabila memikirkan kemungkinan gelagat kau dengannya di ketahui oleh member EXO yang lain.

 

"Fine…make it fast…" Walaupun kau tetap berkeras mahu merahsiakan hubungan itu, ianya tidak menjadi halangan untuk kau memenuhi permintaannya kerana itu juga merupakan janji kau padanya, iaitu akan menghadiahkan satu ciuman sebagai tanda berterima kasih kerana dia telah membantu kau. Kini deria pendengaran kau amat peka terhadap keadaan sekeliling. Setiap bunyi membuatkan darah kau berderau dan menambahkan kelajuan jantung kau berdegup. Kau betul betul takut dan tidak bersedia jika tertangkap ketika sedang bermesraan.

 

"Relaks…diorang semua tidur mati…sebab tu suara awak menyanyi pun diorang boleh buat selamba je…" 'kemanisan' ayat Chanyeol  itu telah berjaya mengurangkan rasa gemuruh di hati kau.

 

"Lets do this…" kau berkata dengan penuh yakin setelah puas menghadiahkan lelaki itu cubitan 'manja' di lengannya.

 

"Finally…" waktu waktu begini selalu membuatkan kau benci dengan diri sendiri. Perbezaan tinggi yang ketara membuatkan kau kelihatan terlalu kecil berbanding dengannya. Tetapi tidak bagi Chanyeol, pada pendapatnya perbezaan itu cukup sempurna baginya. "Pergilah sambung tidur balik…love you…" itu adalah ayat yang Chanyeol ingin kau katakan, berserta dengan satu pelukan hangat tetapi sebaliknya yang telah berlaku.

 

 

 

"alang alang awak dah bangun…bolehlah awak tolong saya" ayat itulah yang menjadi punca Chanyeol termenung di depan sinki, memandang kosong pinggan mangkuk kotor yang berlonggokan penuh di dalamnya, hanya menunggu untuk di cuci. Entah dari mana kau dapat pinggan kotor sebanyak itu dia sendiri pun tidak pasti. Yang dia tahu, setiap minit kau tidak pernah gagal menambahkan bilangan pinggan dan gelas kotor di depannya, sehinggakan buat seketika Chanyeol mula merasakan kau mungkin sangat membencinya.

 

 

 

"Malasnya…" Chanyeol memastikan volume suaranya rendah, tidak mahu rungutannya di dengari oleh kau kerana itu hanya akan menambahkan lagi bebannya. Rasa mengantuk menambahkan lagi keluhannya, air yang keluar dari kepala paip hanya di biarkan mengalir sehingga memenuhi mangkuk sinki. Namun apabila satu tumbukkan kencang mendarat di lengannya, semua rasa mengantuk dan letih terus hilang sekaligus membuatkan kedua tangannya kini lincah melakukan kerja. Dari lirikan ekor matan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome