twenty

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

"Okay…go…noona go !!" Tao mengarah kau supaya pergi mendapatkan Kris yang baru sahaja keluar daripada biliknya.

 

"Are you sure, Tao ?" Kau memandang Tao yang mengangguk laju kepala tetapi kau masih lagi tidak berganjak tak pasti sama ada mahu mengikut arahan lelaki itu atau tidak.

 

"Yes!…Now go go go…sebelum dia terlepas !" Kau dan Tao ketika itu menyorok di sebalik sofa, Kris langsung tidak menyedari keberadaan kau dan Tao di situ. Kau memandang Tao buat kali terakhir sebelum berlari mendapatkan Kris yang masih lagi berdiri didepan pintu biliknya, dengan rambut yang tak terurus seperti baru sahaja bangun daripada tidur.

 

"Y/N ?" soal Kris, dia sempat menyambut kau yang hampir jatuh kerana berlari terlalu laju sehingga tersandung kaki sendiri.

 

"…are you okay?" Kau menarik nafas panjang dan sekali lagi memandang ke arah sofa di mana Tao berada tetapi yang kelihatan hanyalah hujung rambutnya sahaja. Kau mengeluh sebelum kembali memberikan tumpuan kepada lelaki tinggi lampai di hadapan kau.

 

"oppa…" Kau terus memeluk lelaki itu, terlalu banyak perbezaan tinggi antara kau dengan Kris, jadi kau hanya berada di paras dadanya. Ketika itu banyak perkara yang bermain main di fikiran kau, tapi buat sementara waktu kau menolak semuanya ketepi. Kris agak tergamam dengan tindakan kau itu tetapi dia tidak menolak kau malahan dia membiarkan sahaja kau terus memeluknya. Melihat reaksi Kris itu membuatkan kau semakin berani, Kau menyembamkan muka di antara dada dan perut Kris sebelum mendongakkan kepala memandang tepat kedalam mata Kris yang mana juga tunduk membalas renungan kau. Setelah beberapa saat kau dan dia saling bertentang mata akhirnya Kris tersedar daripada lamunan. Kau dapat merasakan lelaki itu mula menjarakkan diri dan kau merasakan itulah masanya untuk kau bertindak.

 

"Oppa…" sekali lagi kau memanggilnya sambil mengembungkan kedua belah pipi dan memuncungkan bibir kau. Kau cuba membuat rupa kau secomel yang mungkin agar dapat menarik perhatian Kris.

 

"errr…" Kris hanya berdiri tegak, kedua belah tangannya sedari tadi hanya tegak ke langit, tak tau dimana patut di letakkan. Dia berbelah bagi sama ada mahu menolak jauh badan kau darinya atau pun melingkarkan tangannya di tubuh kecil kau agar dia dapat membalas pelukan kau. Tetapi Kris membuang jauh kedua cadangannya itu kerana jika dia melakukan perkara yang pertama, kau akan terasa hati dengannya dan mungkin menganggap Kris membenci kau manakala cadangan kedua akan membuatkannya kelihatan seperti seorang ert yang suka mengambil kesempatan keatas wanita.

 

"oppa ~" Kris hampir mengalami tekanan perasaan kerana kau kelihatan sangat comel ketika itu. Cara kau memandangnya dengan mata terbuntang bulat dan pada masa yang sama memuncungkan bibir yang kemerahan membuatkan Kris hampir hilang pertimbangan kerana dia teringin sangat ingin mencubit pipi kau ketika itu. Sebab itulah Kris selalu mengalami kerugian beribu won, membelikan segala yang di kehendaki oleh Tao kerana maknae EXO M itu tahu kelemahan Kris adalah aegyo atau apa sahaja yang comel.

 

"yes…awak nak apa ?" Akhirnya Kris dapat juga mengawal dirinya daripada menyeksa pipi kau yang gebu itu. Dia meletakkan kedua tangannya di belakang badannya manakala matanya melilau memandang sekitar dorm mengelak daripada memandang mata kau yang sedari tadi tidak berkelip memandangnya.

 

"oppa…boleh tak belikan saya…baju baru ?" walaupun tidak jelas kedengaran tetapi telinga kau dapat menangkap suara berkata 'yes!', datangnya dari tempat persembunyian Tao.

 

"Hah ?" dan semestinya Kris tidak mendengar suara itu kerana dia telah melakukan kesilapan iaitu melihat mata kau dan ketika itulah baru Kris perasan yang kau memiliki sepasang mata berwarna hazel.

 

"please oppa…buing buing ~ " dan akhirnya pertahanan Kris runtuh tatkala kau membuat aegyo yang melemahkan jantung kris.

 

"okay !"Kris tak peduli berapa ribu won duitnya habis asalkan dia dapat melihat kau membuat eagyo untuknya. Tapi sebenarnya, kau tak perlu bersusah payah merayu dan membuat aegyo kerana bagi Kris, apa yang kau perlu lakukan hanya minta dan dia akan bagi apa saja yang dia mampu.

 

"wahh……its work !" kau menarik nafas lega lalu melepaskan pelukan itu.

 

"huh ?" ujar kris hairan mendengar kata kata kau itu.

 

"Tao ajar macam mana untuk menggunakan aegyo to get something that i want" kau dengan naifnya menceritakan segalanya kepada Kris.

 

"so…semua yang awak buat tadi…my lovely dongsaeng yang ajar? " soal kris sambil mengetap bibirnya cuba mendapatkan kepastian dan kau hanya menganggukkan kepala.

 

"kris gege…you are so easy…hahah…uhuk uhuk!! " jerit Tao sambil gelak terbahak bahak sehingga tercekik air liur sendiri.

 

"you little brat !" Marah kris terus mendapatkan Tao yang sudah pun berlari mengelilingi dorm cuba melarikan diri tetapi sebelum itu Kris sempat mencubit pipi kau, takut kempunan katanya.

 

"noona…help me…hahaha…geli la…gege stop it !! " Tao menjerit kegelian kerana akhirnya Kris dapat menangkapnya dan menggeleteknya sehingga terbaring di atas lantai.

 

"jangan ajar dia yang bukan bukan lagi!" kau hanya tergelak kecil melihat kemesraan mereka.

 

"she's my noona…suka hati saya la… haha…gege its tickle ! " kata Tao tak mahu mengalah….

 

"i'm not gonna stop until you promise me !!" Kris tidak lagi marah dengan dongsaengnya itu, tapi Tao perlu di beri pengajaran agar tidak lagi merosak pemikiran kau yang baginya terlalu suci.

 

"okay okay…i promised !! " kata Tao akhirnya mengalah dan Kris juga telah menghentikan penyeksaannya keatas lelaki itu lalu melepaskan Tao yang kepenatan, terbaring atas lantai.

 

"good !!" kata kris berpuas hati dengan jawapan tao itu lalu berjalan kearah kau.

 

"awak ikut saya pergi shopping…kita jangan bawak Tao" kata kris sambil memeluk bahu kau.

 

"no…i…dont think…" Kau teragak agak sama ada mahu mengikut lelaki itu atau tidak kerana kau tidak mahu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome