sixteen

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

"Noona, don't move, stay !" Kata Tao sambil membetulkan angle camera supaya dapat shot yang terbaik.

 

"Like this ?" Tanya kau kepada Tao sambil tersenyum kelat. Menangkap gambar atau pun selca kata Tao merupakan perkara yang asing bagi kau, ianya membuatkan kau berasa janggal dan tidak tahu apa yang patut di lakukan selain duduk tegak sambil menyengih memandang tepat kearah kamera.

 

"Noona, senyum lah betul betul ! Macam ni !" Kata Tao tersengih menunjukkan giginya yang tersusun rapi.

 

"Iyy tak tau la… macam mana~" rengek kau sudah mula berputus asa kerana kau tak pernah bergaya di depan camera, kali terakhir kau mengambil gambar adalah ketika kau masih lagi bersekolah.

 

"Like this~" Kata Tao terus menggeletek pinggang kau menyebabkan gelak ketawa kau bergema di seluruh dorm. Kau yang sudah tidak tahan di geletek sebegitu cuba berlindung di belakang Kris yang duduk terbongkok di meja makan.

 

"Oppa, help me !!" Rayu kau sambil menarik narik belakang baju Kris yang sedang melukis dengan penuh khusyuknya.

 

"Tao, jangan kacau Y/N !" Tegas Kris sebelum kembali menumpukan perhatian keatas hasil seninya.

 

"Dapat pun !" Tao memegang kuat pinggang kau yang masih lagi berusaha melepaskan diri.

 

"Say Kimchi !" Kata Tao terus menangkap selca bersama kau menggunakan handphone miliknya.

 

"Tao, tak cantik lah !" Ujar kau setelah melihat hasil gambar tersebut dan Tao mengangguk laju, bersetuju dengan pendapat kau itu.

 

"Okay, one more !" Cadang Tao tetapi kau memuncungkan mulut tanda kau memprotes cadangan Tao itu. 

 

"Please~buing buing !" Tao menggunakan senjata rahsianya iaitu aegyo dan tindakkan dia berhasil kerana dengan serta merta kau terus bersetuju dengan cadangannya itu sebab kau tak tahan melihat rupanya yang terlalu comel.

 

"So nak buat macam mana ni ?" Tanya kau menunggu arahan seterusnya. Tao memegang handphone menggunakan tangan kanannya manakala sebelah lagi tangannya memeluk erat pinggang kau daripada belakang merapatkan lagi kedudukan badan kau di dadanya dan untuk sentuhan akhir dia mendekatkan wajahnya di pipi kau, secara tak sengaja menyebabkan kulit kau dan dia bersentuhan. Bagi mereka yang tidak mengenali kau dan Tao, mereka pasti menyangka kau berdua merupakan pasangan kekasih.

 

"Smile noona, for me~" bisik Tao di telinga dan kau cuba mengawal ekspresi muka agar dapat menghasilkan senyuman yang paling menawan.

 

"Ready ?" Kata Tao.

 

"R-ready! " Tao dapat mengesan nada suara kau yang agak tegang.

 

"Noona, pandang saya~" tanpa membuang masa kau terus menolehkan ke sebelah kiri dan tindakan kau itu membuatkan bibir kau secara tidak sengaja bergesel di pipinya, Tao rasa itu adalah masa yang paling sesuai untuknya menekan 'capture' di handphonenya.

 

"Klik !" Kau menarik nafas lega setelah mendengar bunyi tersebut.kedudukkan kau dan Tao ketika itu kelihatan sangat romantik pada pandangan orang biasa tetapi bagi Chanyeol yang sedari tadi memerhatikan gelagat kau dan Tao merasa keadaan itu sangat menjengkelkan.

 

"Perlu ke buat perkara tak senonoh kat kawasan awam" mata Chanyeol memandang tepat ke arah kau dan Tao, dia menyesal kerana memilih waktu itu untuk keluar dari biliknya. 

 

"Ehem ehem !" Chanyeol membetulkan tekaknya dan secara tak sengaja kau dan Chanyeol saling berpandangan antara satu sama lain. 

 

"Tepi sikit !" Chanyeol menolak badan Tao yang pada ketika itu berdiri di depan p

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome