thirty three

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

Gossip merupakan penyebaran berita dari mulut ke mulut yang kebanyakkannya hanyalah cakap cakap kosong, tanpa maklumat yang sahih.

 

"Sandara Park…crush Chanyeol hyung…" jadi apa sahaja yang keluar daripada mulut Tao ketika itu, kau anggapnya sebagai gossip selagi tidak mendapat pengesahan daripada tuan badan iaitu Chanyeol.

 

"Cantik…" mimik muka Tao ketika mendengar komen kau tersangatlah melebih lebih. Mulutnya terlopong, rahangnya hampir terjatuh, keningnya bertemu antara satu sama lain di tambah pula dengan renungan matanya mengadili kau, bertukar pandang daripada skrin iphonenya ke muka kau berkali kali. Seolah olah kau telah mengatakan sesuatu yang amat teruk terhadap wanita itu.

 

"Cantik?…you got to be kidding me…shes gorgeous!" Nampak sangat Tao bias terhadap wanita itu. Pada pandangan kau, Sandara tu bukannya cantik sangat pun. Setakat kulit putih bersih tanpa cela, mata membulat besar, mulut dan hidung yang kecil, nama keluarganya 'Park'………fine! She gorgeous, kau terpaksa mengakuinya. Dan sekarang apa yang kau nak buat adalah mencari berus dawai, lalu digosokkan pada kulit supaya ianya kelihatan lebih putih bersih dan pada yang sama menempek sebanyak mungkin ubat gigi di bibir kau agar ianya menjadi lebih merah daripada bibir wanita itu. Sebenarnya ada jalan lebih mudah iaitu mencari mana mana tanah kosong, gali lubang disitu dan menimbus diri kau di dalamnya, supaya kehodohan kau tidak lagi menggangu pandangan orang lain.

 

"Thats why Chanyeol hyung suka dengan dia…shes perfect!" tidak pernah sekali pun dalam hidup kau, mempunyai keinginan untuk menyumbat sebanyak mungkin stokin busuk ke dalam mulut seseorang dan didalam kes ini, Tao. Tetapi niat itu dibatalkan apabila mendengar katanya yang seterusnya.

 

"Just like you noona…" rasa sayang kau terhadapnya semakin bertambah dan bagi kau dia juga sempurna sama seperti Chanyeol and…………Sandara.

 

"Tapi Sandara noona tetap menjadi pujaan Chanyeol hyung…" okay, keinginan untuk menyumbat mulut lelaki itu kembali, mungkin terdapat banyak stokin kotor di dalam bilik Chanyeol…(but you still love Tao)

 

______

 

Sandara Park…" setelah berkali kali menyebut nama itu, semakin sedap pula bunyinya. Kau juga ingin mencari nama seperti itu, mungkin Salina, Wendy atau pun Sandy. Tetapi itu semua tidak berguna kerana kau tetap bukan Sandara Park. 'im jealous…'

 

"Well…she is cute…" kau menatap sehelai poster 2ne1 pemberian Tao, itu pun setelah kau merayu berkali kali padanya. Hampir sejam dia menangis kerana itu merupakan koleksi kegemarannya. Namun kau berjaya memujuknya dengan sebatang lolipop berperisa green apple milik Sehun…and thats another story…

 

"Saya maafkan awak, Chanyeol…" kau mengeluarkan satu lagi poster dan kali ini adalah Big bang. Senyuman mula terukir tatkala mata kau terpaku pada salah seorang membernya, T.O.P.

 

"Take that Chanyeol!" Bukan dia sahaja yang boleh ada 'crush', kau pun boleh. Mungkin di sebabkan suara mereka yang agak sama dan kedua duanya merupakan seorang 'rapper', membuatkan kau tertarik padanya. Tetapi sayang, hati kau sudah di berikan kepada Chanyeol. "Im sorry TOP…"

 

Pintu bilik kau terbuka pada saat kau menyimpan kembali poster itu ke dalam almari pakaian. Objek kemarahan kau kini berada di satu ruang yang sama, mungkin mahu menjengkelkan kau lagi. Kedengaran 'klik' menandakan pintu sudah pun tertutup rapat.

 

"What do you want ?" Ikatan rambut dilepaskan dan di sisir ke tepi setelah seharian di ikat, rutin yang selalu kau lakukan sebelum tidur.

 

"You leave me alone out there…" suaranya berbisik di telinga kau, kerana kini tiada lagi jarak di antara kau dengannya. Chanyeol berdiri di belakang dan memeluk kau erat. Mengunci kedua belah tangan kau daripada bergerak, seraya menghentikan apa

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome