two

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

"Tak sangka awak tunggu jugak saya...nah bubble tea awak." kau menyambut bubble tea tersebut dan menghadiahkan sebuah senyuman sebagai tanda terima kasih.

 

"Wow...you should smile more, it looks really good on your beautiful face." Chanyeol terus duduk di sebelah kau sambil menyedut bubble tea di tangannya, tanpa menyedari kesan kata katanya kepada kau.

 

"T-thanks..." kau menutup muka kau menggunakan sebelah tangan agar dapat melindungi pipi yang kemerahan dan senyuman yang terukir dibibir. Kau terasa malu kerana buat pertama kalinya kau mendengar pujian sebegitu rupa.

 

"You're welcome...and please dont hide it..." Chanyeol mengalihkan tangan kau dari terus menutup muka.

 

"Don't...don't touch me..." kau boleh nampak yang Chanyeol terasa hati dengan kata kata kau itu kerana dia terus menjarakkan sedikit dirinya dari kau.

 

"Sorry...it just...you're so beautiful..." kau tertanya tanya siapa sebenarnya lelaki itu kerana setiap emosi yang ditunjukkan memberi kesan di hati kau dan kau dapat merasakan keikhlasan di setiap bait kata kata dan perbuatannya. Apa yang lebih menarik perhatian kau adalah senyuman yang senantiasa terukir di bibirnya walaupun kau agak dingin dengannya.

 

"Awak memang macam ni ke? selalu nampak ceria..." Chanyeol menganggukkan kepalanya sambil tersengih memandang kau.

 

"Always...smiling like an idiot...happy all the time...i'm a happy virus!" Kau rasa virus lelaki itu sudah menjangkiti kau kerana bibir kau mula letih kerana terlalu banyak senyum.

 

"Who are you?" Kau terus menutup mulut kerana ayat itu sepatutnya hanya berada di dalam kepala kau.

 

"Saya Park Chanyeol..." Chanyeol menghulurkan tangan.

 

"Saya y/n." kau menyambut huluran tangannya sebagai tanda salam perkenalan.

 

"Cantik nama awak..." sekali lagi Chanyeol menjadi punca kau tersenyum dan dapat merasakan muka kau mula menjadi panas.

 

"Erm...Chanyeol? siapa awak sebenarnya?" sebenarnya soalan itu telah mengganggu fikiran kau sejak dari mula perlanggaran antara kau dan dia. Chanyeol sepertinya dikenali orang ramai kerana kau sendiri mendengar nama Chanyeol di sebut berkali kali oleh sekumpulan gadis tetapi Chanyeol langsung tidak mempedulikan mereka.

 

"You really don't know, do you..." Chanyeol merenung wajah kau cuba memastikan yang kau sememangnya tidak mengetahui siapa

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome