twenty seven

NOONA IS MINE!
Please Subscribe to read the full chapter

"Noona...cepatlah!" Tao 'like a boss' berjalan melenggang manakala Kau pula dengan membawa bungkusan plastik yang berisi makanan berlari menuju ke ruang tamu di mana member EXO yang lain berada.

 

"Are you...happy?" Kau mengangguk laju, menjawab pertanyaan Chanyeol itu. Kau tidak dapat menyembunyikan keterujaan yang kau rasai ketika itu kerana itu merupakan kali pertama kau melakukan aktiviti seperti itu. Bagi Chanyeol pula, perkara sebegini sudah sering dilakukan, jadi tiada yang istimewa baginya tetapi tatkala dia melihat kegembiraan yang terpancar di wajah kau membuatkan dia turut sama merasainya.

 

"noona duduk sebelah saya..." dalam kau sibuk memunggah keluar makanan daripada plastik, tiba tiba belakang baju kau di tarik dan menyebabkan kau hilang keseimbangan lantas terduduk di atas sofa tepat di sebelah Tao.

 

"Strawberry scent...i like it..." apa yang Tao maksudkan adalah haruman syampu yang di belinya khas untuk kau. Dia dapat menghidu bau itu apabila kau secara tidak sengaja melibas rambut sehingga mengenai wajahnya ketika kau cuba membetulkan kedudukan agar lebih selesa.

 

"Love you noona..." semuanya berlaku secara spontan, Tao dengan selambanya memposisikan kepalanya di riba kau manakala badannya mendominasi keseluruhan sofa. Dan secara spontan juga, Jari jemari Tao bersama jari halus kau saling bertautan antara satu sama lain tidak ubah seperti pasangan kekasih.

 

"Love you too..." laju sahaja ayat itu keluar dari mulut kau, tanpa menyedari sepasang telinga dan mata mencuri dengar dan melihat segala aktiviti yang berlaku tepat di hadapannya. Darah jantannya yang sebelum ini hanyalah suam suam suku berubah secara mendadak iaitu menggelegak secara ganas dan jika di perhatikan betul betul, kelihatan kepulan asap keluar daripada kedua belah telinganya yang capang.

 

"Hunhun cepat la pasang cerita tu!" Tao dengan sopannya mencampak sebiji kusyen dan mengenai tepat di kawasan 'private' Sehun dan menyebabkan dia secara automatik merapatkan kakinya yang sebelum ini terkangkang luas baring di atas lantai.

 

"Do it yourself!" Sehun menggunakan teknik yang di pelajari daripada 'dragon ball' mencampak kembali kusyen itu dan mengenai tepat di muka Tao.

 

"just do it maknae-ya..." Chanyeol menggunakan kekecohan yang berlaku di antara maknae K dan M itu sebegai peluang untuknya menolak kau ketengah sofa dan cuba menyumbat badannya di sebelah kau tanpa mempedulikan rungutan Tao dan jelingan tajam yang kau lontarkan kepadanya.

 

"Perlu duduk kat sini?" Kau menggunakan bakat lakonan yang selama ini tersembunyi, berbisik di telinga Chanyeol ketika berpura pura mencari sesuatu di belakang Sofa.

 

"Perlu la..." Chanyeol dengan selambanya menjawab pertanyaan kau itu tanpa dia perlu berlakon kerana masing masing sibuk dengan hal sendiri.

 

"jangan buat yang bukan bukan..." kau memberi amaran awal kerana Chanyeol agak 'touchy' kebelakangan ini.

 

"Maknae...pasang DVD tu cepat!" Muka kau menjadi merah apabila Chanyeol tidak mempedulikan kata kata kau itu. Kau kembali memberi perhatian kepada 'panda' di riba kau dengan mengelus lembut rambutnya sebagai tanda kasih sayang, bukan sebab mahu membuat seseorang cemburu dan nama orang itu tidak bermula dengan hurup 'C' dan ianya tentunya bukan Chanyeol.

 

Chanyeol merampas popcorn daripada Sehun sambil menggunakan kakinya mencuit lengan Sehun sebagai isyarat supaya dia meringankan punggungnya yang berat dan pasang DVD like a good maknae he is.

 

"Cute..." itu yang Chanyeol fikirkan ketika melihat wajah kau yang kemerahan dan dia sangat menyukainya. Senyuman yang mula terukir terpaksa di tahan dengan menyumbat sebanyak boleh popcorn kedalam mulutnya.

 

"palli palli...Sehun palli!" Sekali lagi nada tinggi Tao berkumandang, menyakitkan telinga kepada sesiapa yang mendengarnya.

 

"Sehun...palli palli !" Satu lagi bakat terpendam Sehun mendebutkan dirinya apabila Sehun seperti seorang pengajuk profesional mengajuk cara Tao bercakap menggunakan intonasi yang tepat sama seperti suara Tao. Tetapi itu tidak bermakna dia akan bersikap kurang ajar terhadap hyungnya jadi dengan sedikit rasa hormat yang masih ada di dalam dirinya, Sehun bangun, kerutan di dahinya membuatkan dia kelihatan 'sangat mesra' dan di tambah pula dengan kata kata 'pujian' terhadap hyungnya tidak henti henti keluar daripada mulutnya.

 

"Hyung...you

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aien_lahh
thank you for reading :)

Comments

You must be logged in to comment
sofiaa17 #1
Chapter 31: Terima kasih sebab update hair ni.^____________^
^_^
^_<
sofiaa17 #2
Chapter 27: Wahhhh.....sang at mengasyikkan.....please update soon....^__________________^ ^_^ ^_<
sofiaa17 #3
Chapter 24: OMG......kissing part......>_< terima kasih untuk update hari INI......^___________________________^ ^_< >_^ ^_~ ^_^
sofiaa17 #4
Chapter 23: Wahhh.....so sweet of Chanyeol >_<....Tak sabar untuk chapter seterusnya.....thanks for the update today......
^___________________________________________^
^_^ ^_< >_^ ^_~
sofiaa17 #5
Chapter 22: Terima kasih kerana update.....Looking forward to next chapter.....update chapter seterusnya secepat mungkin ya...^_______________^ ^_^ ^_~
Cute_panda12 #6
Chapter 22: Your Welcome