Coffee Prince

Description

Mengisahkan kesungguhan Jo YoungMin atau lebih mesra dipanggil YoungMin dalam usaha mencapai impiannya iaitu membuka sebuah kedai kopi eksklusif. Segalanya sudah direncanakan dengan sempurna sekali. Segala usaha sudah digiatkan. Namun, sejak kehadiran seorang gadis yang bernama Bae Suzy, jalan untuk mencapai impiannya semakin sempit, impiannya semakin hari kian pudar dan segala usaha yang dikerah selama ini kian menjadi sia-sia.

Mampukah YoungMin terus berusaha demi mencapai impiannya? Mengapakah Suzy perlahan-lahan meranapkan impian YoungMin? Tidakkah Suzy rasa bersalah?

"Say...sa...saya dah ken... kena pecat! Dio...rang dah pec...pecat saya. Impi... impian saya dah musnah! Hidup sa... saya dah musnah! Wuuuu... kena.. kenapa diorang buat macam ni kat saya? Sa... saya ni baiklah. Apa salah saya?"

"Hurmmm... YoungMin, sebenarnya saya yang suruh bos awak pecat awak," 

"Apa?!!"

.....................................................................................


Jo YoungMin, -95 line
 
 
Bae Suzy, -94 line.
 
Red Velvet’s Joy To Forgo National College Entrance Exam This Year
Joy, -96 line.
 
 
SuJeong, 97 line.
 
 
Jney, -98 line.
 
 
RkTyp9k.jpg
YooJung, -99 line.
 
 
No MinWoo, -95 line.
 
 
 
Wow. V looks stunning even with a moustache!! ♥ Kim TaeHyung a.k.a V a.k.a 4D alien, -cfile29.uf.tistory.com
 
Kim NamJoo of APink:
Kim NamJoo
 
 
 
  Choi MinKi a.k.a Ren, -95line.
 
Kim SeolHyun, -95 line.
 

Foreword

Selamat datang dan jemput masuk. Buatlah macam rumah sendiri. Hehe.. Terima kasih kepada sesiapa yang sudi baca fanfic saya yang kelima ini. Okay, saya tahu tajuk fic ni klise sangat. Tentu anda ingat saya mengadaptasi, meniru, mencetak rompak dari drama Korea yang bertajuk sebegitu bukan? Tapi harap maaf! Ff ini 100% langsung tidak berlandaskan drama tersebut. Jadi segala persamaan adalah kebetulan semata-mata memandangkan saya tak pernah pun tonton drama itu sebab saya memang bukan penggemar k-drama. Banyak pula celoteh saya kali ni, apa pun harap enjoy and kalau puas hati, gembira,suka ke tak puas hati ke rasa something wrong somewhere, or nak share persamaan ff ni dengan drama 'Coffee Prince' ke, please komen! Komen anda sangat di perlukan, majulah sukan untuk negara(?)......

This beautiful poster made from PinkMonster Shop!!! A biA Billion on lovely thanks for them! Seriously I recommend this shop because they so cute. Haha... no, it is something fantastic that can't describe about them go there and you'll know by yoursellf. Also, Million thanks for Min_Arisu from Cherie Malay Fanfic Review Shop yang sudi.men-review fic ini. Thanks so much <3.

 

Shop banner:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JunAra
Mana readers saya...? Y^Y Nak saya update tak?

Comments

You must be logged in to comment
kangchaerin #1
Update please! :D suka sgt dgn watak2 kt dlm cter ni ~