BONUS 3 (EXTRA CHAPTER)

You're My Property
Please Subscribe to read the full chapter

Enjoy !

 

 

" Gembira betul oemma tengok Boy tu ... "

 

" Mana tak gembiranya. Kami jarang bawak dia keluar bermain dekat sini. Masing masing sibuk , eomma. Biasanya kalau hari minggu , Boy akan ikut saya ke butik. "

 

Wanita itu hanya mengangguk. Dia tidak mahu komen apa apa tentang kesibukan anak dan juga menantunya itu. Mata masing masing hanya fokus pada Boy yang sedang berlari keriangan sambil dikejar oleh Kai dari belakang yang masih lagi berbaju kemeja.

 

Kyungsoo dan oemmanya tertawa disaat Boy  menjerit kecil apabila berjaya ditangkap dan Kai berpura pura ingin menggigit lengan kecilnya seolah olah seperti seekor serigala.

 

 Hampir tujuh hari Mrs. Byun dirumah Kyungsoo dan memandangkan cuti sekolah pun telah bermula , wanita itu menawarkan diri untuk menjaga anaknya dirumah. Pada mulanya , Kyungsoo enggan membenarkan Boy mengajak eommanya ke taman kerana dia berasa kasihan dan menyuruh eommanya untuk berehat namun wanita itu hanya membalas bahawa dia okey dan tidak berasa penat , kemudian dia menarik tangan Boy dan terus menuju ke taman yang tidak jauh dari rumah mereka. 

 

Kyungsoo mengeluh tanpa menukar pakaiannya yang baru sahaja pulang dari butik , dia pun mengikuti langkah mereka selepas menghantar mesej pada Kai memberitahu bahawa mereka berada di taman.

 

" Dah fikir ke nak masukkan Boy dekat sekolah mana ? Mrs. Kim cakap dekat area butik ada juga sekolah , kan ? Bolehlah daftarkan Boy dekat situ. "

 

Kepala Kyungsoo dialihkan pada eommanya apabila wanita itu membuka suara setelah beberapa minit mereka berdiam. Matanya hanya memandang pada selipar selepas mendengar soalan yang diajukan. Lagi sebulan sahaja , Boy akan memasuki sekolah rendah.

 

" Saya ingat nak daftarkan dia dekat private school. "

 

" Aikk ? Kenapa pulak ? "

 

" Entahlah , eomma. Hati saya rasa tak sedap nak hantar dia sekolah biasa."

 

" Kenapa ? Ada masalah ke ? " tanya lembut Mrs. Byun pada Kyungsoo.

 

Kyungsoo menarik nafas sebelum dia menyambung percakapannya. " Saya tak bagitahu pun pasal ni dekat Kai. Saya rahsiakan dari dia. Masa Boy masih lagi ditaska , dia kena ejek , oemma. Ada seorang kawan dia mengejek Boy tentang dua orang lelaki jaga dia. Dia ejek Boy panggil saya dengan panggilan 'mama'. Saya tak nak benda tu berulang lagi. Jadi, saya rasa private school agak selamat untuk dia. "

 

" Apa bezanya ? Sekarang ni Soo , kau nak cakap yang sekolah biasa budaknya jahat dan private school , budaknya baik ? " dahi wanita itu berkerut.

 

" Saya takdalah maksudkan macam tu. Tapi , .... entahlah , eomma .. " balas Kyungsoo. Matanya melihat saja pergerakan yang dilakukan oleh anaknya. Walaupun , Boy itu bukan an

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Leopluto #1
Chapter 46: Its nice story.. keep going sis
kingbeta
#2
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
mpreggoland
#3
Chapter 51: i need them to have their real child XD
well, mcm username sy tu, sy mmg gilakan genre tu :P
tak boleh takper, sbb tak semua accept mpreg hehe :D
up to you~ ^^
k4is00
#4
Chapter 51: make some conflicts please because i love drama but of course happy ending .. i enjoyed reading this fic . novel pertama i baca in malay . i find its awkward to read fic especially kaisoo fic in my bahasa but yours is exclude .
flytothesKAI
#5
this is still the best malay fanfic i've ever read. thank you
Xinexo #6
Chapter 50: Aww, inilah cute couple yg giler cute prnh saya jumpa! Cerita ni sgt best! Kalau boleh, buatlah buku kedua...
kpop_lol #7
Chapter 50: Update please
mpreggoland
#8
Chapter 50: hahahahaha...mmg Boy ikut perangai Kai...
sweet btul la diorg ni! :)
kan bagus klu KaiSoo bleh dpt their own child...Boy ada juga teman bermain hehe
kpop_lol #9
Chapter 50: Please update again cerita sis best