Mine

Miss Fat meet her ANGEL { READ }

JungKook dan Bts tunggu dengan sabarnya di tempat permulaan lumba. Grup-grup lain yang sudah biasa 'race ' pun turut berada bersama. Ada juga yang membuat pertaruhan antara siapa yang akan menang. 

Sehun datang bersama Luhan dan Kai. Cuma dua orang tersebut sahaja yang mahu menemaninya. Yang lain semua buat -buat sibuk. Sehun tersenyum sinis apabila melihat kelibat JungKook di balik orang ramai. 

    "Wah!kau datang.ingatkan takut"Ujar JungKook. 

Sehun hanya diam,dia menjeling dan terus menyarung topi keledar putihnya. Malas nak berlawan mulut dengan Jungkook. Dan pastinya dia akan kalah dengan si JungKook bermulut becok itu. Luhan dan Kai menyilangkan tangannya memandang BTS . Mereka semua bertentangan mata. 

    "Yo bro,dah sudah belum...start cepat.."sampuk seseorang. Dia memandang Sehun dan JungKook bersilih ganti sebelum tersenyum. 

    "Dah.."jawab Sehun dan Jungkook serentak. Masing-masing pergi mendapatkan motor dan menuju ke garisan permulaan. 

Kai menepuk bahu Sehun. 

    "Pastikan kau menang,jangan malukan aku sudah" pesan Kai dan menerima pukulan kasar daripada Luhan. 

    "Kau ni,buat dia takut tahu tak...beri semangatlah sikit..bengap"marah Luhan . Sehun mengangguk serius sebelum menumpukan sepenuh perhatiannya terhadap jalan raya yang basah akibat hujan yang agak renyai senja tadi. 

JungKook menjeling sekilas lalu kearah Sehun. Dia menarik nafas dalam. Nampak sahaja Sehun ni pendiam dan jarang pergi race. Tapi sebenarnya dia amat terer. J-hope memeriksa motornya sebelum tersenyum. 

     "Fighting kookie!"sokong Bts. 

Lelaki yang merupakan pengadil bagi perlawanan ini memberi tanda okay sebelum mengibarkan bendera merah hijau tanda mula. 

Serentak itu,Sehun dan JungKook memecut laju meninggalkan garisan mula. Jalan raya yang basah dan agak licin tidak menghalang mereka berdua untuk memecut laju. Selekoh pertama yang perlu dihadapi ditempuh dengan begitu senang bagi Sehun. JungKook tertinggal di belakang ,walaupun jarak tidak berapa jauh tetapi itu sudah dapat merisaukan JungKook. 

Sampai sahaja di selekoh kedua,tiba-tiba seorang kanak-kanak perempuan melintas membuatkan Sehun brek mengejut. JungKook memandang kearah Sehun yang berhenti,dia tersenyum sebelum memecut laju. Melintasi Sehun yang masih tercegat . 

     "Hey,apa adik buat malam buta macam ni??"tanya Sehun risau. Pertandingan race'nya dilupakan begitu sahaja apabila melihat kanak -kanak perempuan itu. 

Tiba-tiba budak perempuan tersebut menangis dan memeluk kaki Sehun yang masih berada di atas motor. 

      "Oppa,ada orang nak culik saya...tolong saya" rayu budak itu. Sehun tercengang. Biar betul budak ni. Kemudian dia ternampak seorang lelaki yang agak berbadan sasa berlari kearahnya. Dengan segera,budak itu didokong naik dan dia terus memecut pergi. 

 

JungKook tersenyum lebar sebaik tiba ke sekolah. Dia mencari kelibat Ji Hyun. 

    "Huh,mana pulak budak ni"rungut JungKook. Dia berlari ke kelas JI hyun dan menjumpai gadis itu sedang merenung keluar tingkap. Berangan mungkin. JungKook berjalan masuk ke dalam kelas. Lengang ,cuma Ji Hyun dan 3 orang pelajar lain. 

    "Hey,"sapa JungKook seraya mengambil tempat di hadapan Ji Hyun. Ji Hyun menoleh dan alangkah terkejutnya dia tatkala melihat JungKook di hadapannya. 

   "ka..kau..buat apa kat sini?"tanya Ji Hyun gagap. JungKook tersenyum nakal. 

   "You MINE,AHN JI HYUN" 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
exoticsNinspirit
thanks for the komen you guys ^0^... KEEP reading !!

Comments

You must be logged in to comment
Emmy_Kpopers
#1
Chapter 41: Wohhooo!! Update! Update! Update! Fighting~!! Himneseyo!!!
Wu_Family_EXO
#2
Chapter 41: yeay!! x sabarnya nk tunggu update.. author jngn risau, saya akan tetap baca and komen cerita ni setiap kali saya baca cuma saya pun ada masalah yg sama dngn author iaitu bdk kelas sains lepasan pt3.. haha xD so maybe jarang buka aff.. hehe anyway teruskan menulis... hwaiting authornim!! ^_^
Aquapanda #3
Chapter 41: Finally dah nak update yeayyy. SAYA TAK SABAR NII ❤❤
Tasliyaxoxo #4
Chapter 41: Update soon..Saya suka cerita ni
syaluhan #5
Chapter 41: waaaa!!! sambunglh lagi..dh lama saya tunggu huhu
scyaheeda
#6
Chapter 1: Fuhhh nasib la mak tiri dia baik..
xkesah #7
Chapter 39: Update soon
SyazanaZack
#8
Chapter 39: update soon!!!!!!
Emmy_Kpopers
#9
Chapter 39: apa yg trjdi sbnrnya ni?? Confuse... #uratotakberbelit
BTW, UPDATE SOON~!