Scape Goat by a KID

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Ia bermula di suatu malam apabila Kim Jong Dae menolong seorang gadis berumur 15 tahun yang mabuk dari dilanggar sebuah lori.Tujuannya untuk menolong bertukar menjadi suatu perangkap apabila gadis itu menuduhnya telah mencabuli gadis itu...

 

Kerana tidak tahu di mana gadis yang ditolongnya itu tinggal,dia terpaksa membawa gadis itu pulang ke apartmentnya untuk tinggal suatu malam. Suatu malam,itu yang dia fikir. Tetapi segalanya bertukar huru-hara apabila neneknya membuat kejutan pada keesokkan paginya dan....dari situ segalanya bermula...

 

Gadis 15 tahun itu mengambil kesempatan diatas kesempitan 

 

"Siapa dia ini?"

"...Aa,nek..dia --"

"Saya dipaksa untuk tidur dengan dia"

"Apa?!"

 


 

"Anak siapa yang sebenarnya ada dalam kandungan awak? Kenapa pula saya yang kena jadi kambing hitam awak?"

"...Itu awak tak perlu tahu..Cuma,cuma kali ini tolong rahsiakan segalanya sampai saya lahirkan anak ini"

"Yah!.. Saya 25 tahunlah,kegilaan apa untuk saya kahwin dengan awak!?"

"..Saya 15 tahun tapi saya terdesak... Saya janji lepas anak ini lahir ,saya sendiri akan beritahu semua orang tentang perkara baru.. Kalau awak nak bunuh saya pun tak apa..Saya benarkan"

"Kamu ni memang gila""Ya,saya gila..Jadi,tolong jadi kambing hitam untuk saya..Hanya untuk kali ini"


 

 Sedutan 1/4 prolog

 

"Hidup aku tamat! The END !.. Lelaki tak guna!!
HORRMMMMMM

Mi Joo menoleh ke sisinya dan suatu cahaya terang mensepetkan matanya. Cahaya itu semakin menghampirinya namun fikirannya bagai tidak dapat menangkap apakah yang berlaku. Kakinya kekal di situ.

"Yah!!"

Badan dia terbaring di bahu jalan akibat tolakan seseorang . Mi Joo memegang belakang kepalanya yang terasa agak perit. Matanya kemudian terarah kearah seorang insan yang sedang tercungap-cungap memandangnya. Matanya terkebil-kebil memandang insan sebelum tangannya tiba-tiba melibas kepala insan itu. "Lelaki tak guna!!"jeritnya dan dia bangun dari baringnya. Dia berdiri dengan keadaan yang goyah.

"Kau!..memang tak guna!"sambung Mi Joo lagi sebelum ingin menyerang Jong Dae yang terpingga -pingga. Namun,baru sahaja dia ingin melepaskan penumbuknya,dia jatuh pada Jong Dae yang sempat menyambut. Bweeekkkkkk..

Foreword

Kim Jong Dae 

Goo Min Joo

Min Yoon Gi

 

 

Hello

I am really not knowing why ,but lately  I been addicted with angst type of story so this one of the story that pop out in my mind. I hope you don't mind about the cast I put since my second bias in both group were CHEN and SUGA..

Please reconsider a box of tissue

 

 

Comments

You must be logged in to comment
BaeBacon__L #1
Chapter 2: Wahh. I really love it! Tapi part yang jongdae cakap member dia suka buat lawak tu, yang tu lawak. Keep update authornim :)
sunshine_blue
#2
Chapter 1: weh,apahal mi joo ni?Tak pasal2 jong dae terlibat sma!! Geramnya!!!!authornim update cepat sikit eh..*eh,over sngat sakit hati..biasalah Stan Chen kot..DAE to the BAK!!
BaeBacon__L #3
Chapter 1: Please update. I'm a jongdae stan. Jarang jumpa chen jadi main character kt malay ff. Hwaiting!!