The Same Agenda

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

“Jadi,Yuin..,” Jimin menghirup kopi yang terhidang dihadapan matanya dengan penuh nikmat. “Kenapa kau nak jumpa aku dengan tiba-tiba ni?,” soal Jimin dengan kening dijongket-jongket. Yuin mencebik bibir dan menyuap kek Marshmallow Berry ke dalam mulutnya dan menikmati kemanisannya.

 

“Jangan salah faham,ini bukan date,” gadis itu berkata dengan selamba. Jimin terkebil-kebil mendengarnya dan ketawa dengan nada tidak percaya. “Hello,sejak bila aku tersalah faham ini date?,” lelaki itu menjulingkan mata keatas. Terus hilang seleranya pada kopi ini.

 

“Well,sebab ianya macam date,di kafe dan berdua. Kau jangan berharap”

 

“Whatever,so apa muslihat kau jumpa aku ni?”

 

“Aku tahu kau kawan Jungkook dan kau tahu semuanya,kan?,” Yuin meletakkan garfu diatas piring bersebelahan kek yang sudah dimakan hampir dua per empat. Jimin sendiri kagum melihat gadis tersebut yang mampu makan makanan manis dengan begitu pantas tanpa rasa mual atau bosan.

 

“So..What?,” Jimin menyilang tangannya. “Dan aku pasti..Kau tahu tentang Mama Jungkook,kan?,” gadis itu tersenyum sinis dengan dahinya diangkat,mahukan kepastian. Mata Jimin terbuntang luas,seluas bulan mengambang penuh. Lelaki itu berdehem dan menggeleng. “Sebenarnya hubungan kami tak begitu baik,aku jumpa dia pun susah sekarang”

 

“Omg,jangan nafikan,kau ingat aku bodoh sangat keapa? Aku boleh baca dari reaksi muka kau tu,” gadis itu menarik nafas panjang. Jimin menghirup lama kopi itu. “Bagaimana dia tahu ni..Dan dari mana dia tahu aku tahu? Setahu aku..Hanya aku yang tahu,” lelaki itu menggaru-garu belakang kepalanya.

 

“Jadi..Aku harap kau bersetuju untuk bekerjasama dengan aku..”

 

“Tak,perempuan jahat”

 

“Hello,kau kenal sangat ke aku ni sesedap mulut panggil aku jahat?”

 

“Hello,aku boleh baca sangat muka kau ni,kotor tau,huh!”

 

“What?,” gadis itu melepaskan keluhan dengan berat. “Aku rasa kita ada agenda yang sama,kan?,” Yuin menyandarkan badannya pada kerusi dengan rambut panjangnya diselak kebelakang. “Agenda? Aku tak faham maksud kau,” Jimin menongkat dagunya dan mengucau-ngucau kopi dengan bibir dicebik. “Come on,jangan nak berdalih..Kau tahu plan Mama Jungkook”

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD