Who?

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Cemburu? Tak,aku langsung tidak merasa tak cemburu-Park Chunri

 

Yuin setia menunggu diruang tamu dengan berpeluk serta merenung lama pintu utama rumah agam yang mewah tersebut. Sekali-sekala matanya menjeling geram kearah jam dinding,kemudian dia menghembuskan nafas dengan kasar. Penantiannya berakhir apabila bunyi gesekkan pintu ditolak dari luar kedengaran. Pantas dirinya berdiri tegak dari sofa dengan wajah yang tegang.

“Ini tak adil,” bisiknya sendiri apabila melihat Jungkook dan Chunri berjalan bersama-sama melangkah masuk ke dalam rumah.

“Yuin?,” Jungkook menjongketkan kening.

“Saya masak makan malam! Harap korang berdua belum makan,” Yuin menggenggam tangan serta mengekspresikan wajah penuh harapan. Dia menggosok-gosok kedua belah tapak tangan dengan diiringi sebuah senyuman yang lebar.

“Wah,Yuin masak? Susah nak percaya,” Jungkook kelihatan begitu teruja,dia mengikuti Yuin dari belakang menuju ke meja makan. Chunri sekadar memerhati,tidak mahu berganjak? Mungkin,dia cuma berasa kekosongan dengan perasaan Jungkook yang begitu seronok apabila..Mengapa dia mahu menerangkan semua ini?. Dia menggeleng lemah dan menuju ke biliknya. Mungkin lebih elok dia tidak mengganggu mereka berdua.

“Chunri,marilah makan sekali,” Yuin memanggil dari jauh. Chunri menjongketkan kening. Aik,dia diajak sama? Biar betul. Namun,perut dia juga berkeroncong.

“Marilah Chunri,bukan senang tau si Yuin ni nak masak”

Jungkook tersenyum lebar sambil menghidu periuk yang diisi makanan. Chunri memerhati dengan kening yang bertaut serta nafas yang menjadi berat. Dalam ketidaksedaran itu,Yuin menarik pergelangan tangan Chunri lalu membawanya ke meja makan.

Dia mengambil tempat duduk dan memerhatikan makanan yang disediakan. Ya,betul. Semuanya nampak menyelerakan dan Jungkook nampak benar-benar suka akan semua masakkan Yuin. Chunri sekadar memerhatikan Yuin yang menghidangkan makanan diatas pinggan Jungkook. Apabila lelaki itu mengunyah dengan penuh berselera,Chunri ketandusan kata-kata. Dia,tidak senang melihat adegan ini. Sungguh tidak senang.

“Chunri,makanlah. Nanti sejuk,tak sedap,” sapa Yuin didalam Chunri yang semakin hanyut dalam emosinya sendiri. Chunri mendongakkan wajah lalu mengangguk. Apa entah minah tu,tiba-tiba pula jadi

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD