Drunk

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Aku berharap aku mampu mempunyai sebuah kunci yang dilitupi rahsia.Okay pelik-Park Chunri

 

Air tin yang begitu asing bagi dirinya diteguk. Mungkin ini minuman yang hanya dikeluarkan di pulau Jeju? Siapa tahu. Rasanya agak pahit dan pelik. Belum pernah dia merasakan air sebegini. Dia berpaling kebelakang dan melihat jalan raya yang panjang dan lengang. Begitu lengang. Kawasan disini agak sunyi.

 

“Omma..Omma betul-betul tinggalkan Chunri..Dekat sini?,” dia mengeluh panjang. Dia mungkin bukan anak yang baik sangat atau patuh dengan arahan Ommanya. Namun,dia tidak mampu membendung rasa rindu terhadap wanita tersebut. Sudah begitu lama dia tidak mendengar suara atau menatap wajah Ommanya.

 

Matanya dipejamkan. Kenangan lama terimbau. Betapa dia merindui aroma Ommanya,pelukkan yang hangat. Mesti ada sesuatu yang terjadi. Tidak mungkin Ommanya buat semua ini tanpa sebab. Untuk membalas jasa keluarga Jeon? Bunyinya tidak masuk akal.

 

“Tapikan..Aku macam pernah dengar sebelum ni tentang keluarga Jeon..Waktu kecil?,” dia mengusap dagunya. Entah. Dia sudah lupa,dia kurang arif dalam mengingati sesuatu. Terutamanya sewaktu kecil.

 

Matanya dipejam rapat semula. Mengapa dia berasa pening dan loya?. “Alamak..Aku mengandung ke?,” dia memegang perutnya dengan dahi berkerut. “Tak,” dia menggeleng. “Tak mungkin…Aku..Aku mana pernah buat mana-mana hubungan…Err…Euww,” dia menjulingkan matanya keatas. Setiap kali periodnya datang lewat,itulah yang dia terfikir. Tapi itu langsung tidak diterima akal.

 

Oleh kerana berasa pening,dia mengambil tempat duduk diatas bangku dan mengurut-ngurut kepalanya. Dia mula terfikir semula pada apa yang Jimin katakan. Boleh ke dia lakukan?. Tidak lama kemudian,bunyi hon kereta mengejutkannya.

 

“Jungkook?”

 

Dia melihat lelaki itu memakai tuxedo dengan begitu kemas dan kacak. Ada sinaran lampu mentol secerah lampu stadium menyinarinya. Omo,silaunya. “Uh,duh..Silaunya…”

 

Jungkook menjongketkan kening. “..Apa yang silau?,” Jungkook melihat sekelilingnya. Ini..Senja? Matahari dah hampir jatuh sepenuhnya. “Hey,Chunri?”

 

“Jungkook..Awak nak pergi ke majlis perkahwinan awak ke?,” Chunri melambai-lambaikan tangannya. Dia tersenyum lebar dengan mata yang hampir terpejam. “Semoga awak bahagia..Sa-Saya akan makan kaki ayam dan minum soju”

 

Kaki ayam? Soju?. Jungkook semakin kehairanan. “Minah ni dah terlebih kromosom atau apa?...Hei Park Chunri kau cakap kau dekat kedai buku,wow hebat ke

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD