Nothing To You

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Hati aku memang jahat- Park Chunri

 

Matanya terasa silau dek sinaran gama atau beta namun itu palsu sahaja. Dek sinaran matahari yang mempunyai vitaminnya yang tersendiri. Penulis ini pun tak tahu vitamin apa yang dikeluarkan oleh matahari. Haha.

 

Dia melihat segenap ruang. Bukankah ini bilik dia? Dia mengerutkan kening. Sejak bila dia tidur didalam bilik. Kepalanya digaru-garu. Matanya berpaut pada badannya yang memakai baju T bewarna biru lusuh dan juga seluar kotak-kotak bewarna kelabu. Semakin digaru-gari kepalanya. “Sejak bila aku pakai baju ni?,” dagunya pula digaru.

 

Apa-apa pun,dia harus menyiapkan sarapan dahulu dan ke sekolah. Dia menjeling sekilas kearah jam yang jarumnya mendakap pada pukul 6 pagi. Aduh,dah lewat. Tergesa-gesa dia ke dapur bagi menyiapkan sarapan yang harus disediakan pada Jungkook dan..Ya,Yuin.

 

Setibanya dia disana,dia dapat lihat Jungkook yang sedang meneguk air kosong sejuk sambil menggaru-garu belakang kepalanya. “Wah,dia bangun dari tidur pun nampak kacak,” bisiknya sendiri dengan tidak semena-mena pipinya ditampar bertubi-tubi.

 

“Oh,Chunri,kepala kau okay tak?”

 

Soalan Jungkook membuatkan Chunri terkebil-kebil. Kenapa dengan kepala? Dengan segera tangannya meraba-raba kepalanya. Adakah kepalanya tercabut atau ditelan Baby semalam? Apa terjadi? Apa? Apa?.

 

“Hah? K-Kepala? Kenapa?,” Chunri mengerutkan wajah memandang Jungkook yang terburai ketawa. “Semalam..Kau buat sesuatu yang tak patut,” kakinya melangkah dekat kearah Chunri yang mulai membeku. Kaku. “T-Tak patut buat? A-Apa dia?,” cuak. Dia cuak apabila Jungkook semakin mendekat.

 

“Kau..Mabuk”

 

“Mabuk?”

 

“Ya,mabuk?”

 

“Adakah saya curi-curi naik feri semalam dan..Awak cuba t-

 

“Apa plak..Kau minum arak semalam”

 

“A-Arak?,” terkebil-kebil matanya dengan mulut terlopong.

 

“Yep..Jadi aku bawa kau balik ke rumah..Sebab kau mabuk dekat perhentian bas. Dahsyat,kan? Orang mungkin fikir kau stress sangat sebab belajar tapi aku rasa kau ni bodoh siket jadi itu tak masuk akal”

 

“B-Bodoh siket? Anyway..Ke-Kejap..A-Awak ke yang tukarkan baju saya?,” matanya terbeliak luas. Kalau Jungkook yang bawanya pulang ke rumah,baringkannya diatas katil dan tukar pakaiannya? Tidakkkkk!!!. “Kenapa awak senyap? Jawablah jawablah jawablah”

 

Jungkook menutup bibirnya dengan tapak tangan dan tersenyum. “Kalau ya….Macam mana?,” Jungkook ketawa terkekek-kekek. “Tak! Takkan? Kan?,” Chunri semakin cuak dan meneguk air liurnya. Dia fikir Jungkook sedang menipu sekarang. Pasti,tapi kalau betul macam mana?.

 

“A’ah..Aku yang tukarkan b

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD