Unknown Ring

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Entah apa yang harus aku catatkan disini,kali ini.-Park Chunri

 

 

“Kau suka Chunri?,” soal Suga pada Hoseok yang sedang menconteng sesuatu diatas kertas. Dahinya terangkat,mungkin tersentak apabila disoal sebegitu. “Apa?”

 

“Ehem,” Suga berdehem dengan bibir dicebik. “Kau pekak ke? Aku tanya,kau suka Chunri?,” soalnya buat kali kedua dengan tangannya disilang. Anak matanya dilarikan kearah gadis yang sedang menjadi bahan topik.

 

“Kau dah kenapa soal aku benda ni?,” Lelaki tersebut mengusap lehernya. “Tak adalah,sebab aku tengok korang macam ada jodoh,” Suga tersengih. “Jodoh apende plak..Lol,” bisiknya sendiri. “Kau dah siapkan nota Sejarah?”

 

“Dah”

 

“Thanks,” tanpa mendapatkan izin terlebih dahulu,Suga merampas buku nota setebal 200 tersebut lalu meluru kearah Rapmonster serta Jin yang sedang menunggu dihadapan daun pintu. “Amacam?,” soal Rapmonster dengan teruja,entah mengapa,kerja sebegini menyeronokkan. Harus ada agensi sebegini yang menawarkan kerja yang seperti dilakukannya sekarang.

 

“Aku dah beres kasi cucuk ubat buat dia perasan berbunga-bunga,” Suga melayangkan ibu jari keudara dengan wajah yang bangga. “Yes,bagus. Itu jalan pertama. Haha,” Jin menepuk tangan dengan gembira.

 

“Hei,apa korang berdua buat dekat koridor ni?,” soal Choa yang tiba-tiba muncul dikoridor yang sepi tersebut,mengejutkan tiga manusia tersebut. “Korang akan didenda kerana melanggar peraturan sekolah,” pen mata 0.5 dikeluarkan dari poket lalu matanya ditempatkan diatas kertas.

 

“Ish,kami nak pergilah ni,” mereka beredar meluru ke kelas masing-masing,dengan senyuman yang berbaur kekejaman menghiasi wajah.

 

--

 

“Temankan aku keluar sekejap”

 

Chunri yang sedang mengelap meja dengan kain mengerutkan kening. Dia dapat satu informasi yang dia sendiri buat konklusinya. Jungkook memang susah nak melekat di rumah. “Pergi mana plak,” soal Chunri dengan keluhan dihujungnya.

 

“Pergilah mana-mana pun”

 

“Kenapa saya kena ikut?”

 

“Sebab kau orang gaji aku,” okay,orang gaji. Chunri menarik nafas dalam-dalam. Dia agak penat dengan gelaran tersebut,dahlah ditinggalkan oleh orang tuanya disini. “Saya tak larat”

 

“Kenapa tak larat?”

 

Chunri menggigit bibir dengan dengusan. Tak nampak atau tak faham atau dah rabun tahap kuasa 1000? Dia penat,seharian dekat sekolah,selepas itu harus kemas rumah yang ibarat istana ini,layan kerenah lelaki dihadapan ini yang gila lagi.

 

“Kalau kau tak pergi,aku arahkan Baby belit kau lepastu makan kau,nak?”

 

Apa punya ugutan? Hello,Chunri dah mesra alam macam dah berkawan baik sejak tadika dengan Baby,tak dia jangka,Baby sebenarnya ular yang manja,cuma apabila dia lapar,dia akan mengganas seperti Anaconda,yang pasti bukan my anaconda don’t want blalala.

 

“Silakan arah dia,wahai Tuan Muda,” Chunri menyeka dahi yang berpeluh,melangkah menuju ke dapur. Jungkook membuntuti gadis tersebut dari belakang dengan tangan dipaut bersama,dibelakang badannya.

 

“Chunri”

 

“Ya?”

 

“Saja aja panggil kau,sebab nama kau lawak semacam”

 

“Huh?”

 

“Cepatlah ikut aku,ada ke tuan perlu memujuk orang gajinya buat sesuatu?”

 

Mengikut pendapat Chunri,lelaki itu bukan memujuk,tetapi lebih kearah memaksa. Dia memang tak faham ke yang Chunri ini tak cukup energy nak ke hulur ke hilir. “Nak pergi mana?”

 

“Tak apalah,tak jadilah”

 

“What?????”

 

“Dah tawar hati,huh,” dia mengeluh,membawa dirinya ke ruang makan den

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD