Gotta Know

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Buku-buku ditempatkan diatas meja guru. Seusai itu,mereka mahu beredar dari bilik guru namun langkah Chunri yang dihentikan dengan tiba-tiba membuatkan Hoseok ikut sama. Lelaki tersebut mengerutkan kening dan mengangkat dahinya. Cuba mencungkil apa yang menarik perhatian gadis itu.

 

“Ada apa?,” soal Hoseok sambil matanya melilau mencari sekeliling sehinggalah pandangannya berpaut pada seorang pelajar perempuan yang menggalas beg bewarna Hijau. Dia tidak pernah melihat wajah tersebut. Nampaknya ada pelajar baru ke sini.

 

“Er..Tak ada apa,” Chunri membawa langkah kaki,dituruti oleh Hosoek. Chunri menjegilkan mata yang memerhati lantai sambil bibirnya dikecilkan. Jelas pada air mukanya,dia sedang memikirkan sesuatu dan Hoseok dapat menangkapnya.

 

“Apa yang awak fikirkan?”

 

“Tak ada apa,” Chunri tersengih kekok. “Yuin pindah sini?,” detus hatinya. “Awak fikir pasal pelajar yang kita nampak tadi tu ke?,” Hoseok mengangkat dahinya dengan bibir yang tersengih senget. “Hah?,” Chunri terkebil-kebil.

 

“Saya kenal pelajar perempuan tadi”

 

“Oh..Kawan awak di Seoul ke?”

 

Chunri menggeleng. Takkan dia nak cakap kawan Jungkook dari kecil,jika disoal Hoseok bagaimana dia boleh mengenali rakan sejak kecil lelaki tersebut,bagaimana bibir dia mahu bertutur memberi jawapan?. “Err..Kenal-kenal macam tu aja,” dia ketawa kekok dan mengangguk-angguk.

 

“Chunri,kita balik sama-sama,nak?”

 

Gadis itu terbuntang matanya namun tidak dapat dilihat oleh Hoseok dek rambutnya melindungi raut wajah. “Balik sama-sama? Jadi Hoseok akan tahu aku tinggal dengan Jungkook. Duh,lepastu nanti Jungkook membebel pulak. Aku nak masak makan malam lagi,oh tidak..Barang dapur macam nak habis dah. Apa aku nak masak malam ni? Tapi aku macam tak rela nak suruh Yuin masak,tapi biarlah dia masakkan,aku penat jugak d-

 

“Chunri?”

 

“Erk?,” dia tersengih. Jauh pula dia berfikir. “..Rasanya tak boleh..Sebab,lepas balik sekolah nanti,saya ada hal”

 

“Hal?Hmm,okay. Mungkin lain kali,” lelaki itu tersenyum sipu. Chunri menarik nafas panjang didalam hati (bolehkah hati menarik nafas,sekalian?). Lain kali,apa dia nak beri jawapan untuk lain kali?.

 

Mereka berdua sampai ke dalam kelas dan tidak lama kemudian,cikgu muncul bersama Yuin yang tersenyum mesra. Entah mengapa Chunri cuak dan gentar,namun sebaik yang mungkin dia tidak menonjolkannya. Dia meneguk air liur dan Jimin yang berada disebelah cam apa yang dirasai oleh gadis tersebut. Namun dia diamkan,kerana ini adalah sesuatu yang menarik.

 

“Wah,pelajar baru!”

 

“Wei,wei pelajar baru”

 

Pelajar didalam kelas mula bising de

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD