Just Two Of Us

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Entah apa yang sebenarnya sedang berlaku- Park Chunri

 

Keluar? Entah mengapa perkataan keluar bersama seperti date mengelilingi fikirannya seperti Merry Go Round atau apa-apa ajalah namanya. “Keluar? Kenapa? Saya belum bersedia!”

“Bersedia apa? Aku lapar,aku nak kau pergi dengan aku ke kedai 24jam depan sana tu”

Bunyi loceng kuat yang dramatik bergema didalam mindanya. Alamak,dia salah tafsir maklumatlah pula. Dia berdehem dengan matanya dialih. “Oh..La-Lapar? Tapi tadi baru je makan,” Chunri tersenyum janggal. Entah mengapa dia menjadi kekok sebegini pula. Kerana pujian itu tadi? Perut dia dah jadi taman rama-rama. Nanti gatallah usus perut dia dek debu sayap si rama-rama.

“Dah..Jom,” Jungkook menggapai pergelangan tangan kiri Chunri dengan begitu sahaja. Mata gadis itu terbeliak luas. Dia merenung kearah tangannya yang digenggam oleh Jungkook dengan begitu erat.

“Hah? Nak pergi sekarang ke?”

“Yalah..Takkan subuh esok”

“Kalau ya pun..Tukarlah baju dulu,” Chunri mengerdip-ngerdipkan mata dengan cemas. Dahlah dia memakai seluar tidur berbunga-bunga merah jambu dengan baju Pororo. Hello,mana ada budak perempuan menengah tinggi pakai baju Pororo. At least Hello Kitty ke.

Jungkook mengamati gadis itu dari atas sehingga kebawah dan tersenyum nakal. “Apa..Kau pakai apa-apa pun sama je..Tak pakai pun”

“Hei!,” Chunri menghempuk bahu Jungkook tanpa sebarang amaran. Terus lelaki itu mengetap bibirnya dan mencerlung mata.

“Sorry! Tindakkan luar kawalan,siapa suruh cakap benda tak senonoh macam tu”

“Tak senonoh apa..Aku nak cakap..Tak pakai pun baju yang cantik-cantik kau tetap comel..Maksud aku..Agak comel,well kau perempuan dan aku lelaki..So benda tu tak pelik. Kau jangan fikir benda pelik-pelik. Biasalah lelaki puji perempuan..Kau tak pernah kena puji keapa??”

Semakin terkebil-kebil gadis itu dibuatnya. Alamak,ini pujian kali kedua atau hinaan dalam waktu yang sama? Atau otak Chunri sudah bercelaru sehingga tidak mampu mencernanya dengan sempurna?. Chunri tersengih kekok tanpa disedarinya.

“Tak..Saya tak pernah kena puji..Dan..Terima kasih..,” Chunri terlopong. “Warghhh,kenapa aku keluarkan isi hati aku plak!”

“Oh..Sama-sama..Aku ingat kau ni cliché..konon ‘manew adew sayew comewl..sayew biasew biasew jeww’..Gitu”

Oh tidak,sungguh buruk wajah Jungkook tatkala berkata sebegitu. Namun tetap ada comelnya,dan paling penting,Chunri sudah ketawa terbahak-bahak kerana dia tidak pernah terfikir lelaki yang kacak dan Gary Stu sebegitu mampu membuat ekspresi wajah yang jelik. Dan,hanya dia yang tahu. Mungkin.

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD