⭐⭐022⭐⭐

Don't Be Scared
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

KEBENARAN

 

 

"Taekwon! Kau kat mana?"

"Taekwoon! Kau ada kat dalam ke? Bukaklah pintu ni," pintu rumah agam itu diketuk bertalu-talu. Taekwoon membuka matanya perlahan-lahan apabila terdengar bunyi ketukan dan laungan itu. Jejaka itu menoleh ke arah pintu.

“Taekwoon! Jawablah! Kau ada kat dalam kan?!” pintu itu diketuk lagi.

Taekwoon duduk dan memisat matanya sebelum bangun dan perlahan-lahan berjalan ke arah pintu seperti orang mabuk. 

Selepas pintu dibuka, Taekwoon terus jatuh bersandar pada dinding bersebelahan dengan pintu. Jejaka yang mengetuk pintu itu menapak masuk ke dalam dan terus mendekati Taekwoon tanpa melihat keadaan sekeliling. Apa yang penting sekarang padanya ialah Taekwoon kerana Taekwoonlah yang menelefonnya. Sebelum apa-apa dia harus pastikan Taewoon berada dalam keadaan baik-baik sahaja.

“Taekwon! Kau okey?” soalnya. Jelas terpancar kerisauan pada wajahnya.

Taekwoon tidak menjawab sebaliknya menundukkan kepalanya. Peristiwa beberapa hari lepas kembali berputar di fikirannya. Fikirannya bercelaru. Kusut!

“Hey, kau okey tak ni?” soalnya sekali lagi. Namun Taekwoon tetap mengunci mulutnya. Dia takut. Takut untuk memberitahu perkara yang sebenar.

“Mana yang lain?” mendengar soalan yang diajukan oleh jejaka itu kali ini, Taekwoon mengangkat kepalanya dan melihat wajah jejaka dihadapannya. air mata mula bertakung di tubir matanya.

“Kk- kenapa ni? Mana yang lain?” soalnya lagi sambil membantu Taekwoon berdiri.

 “Di- diorang…"

"Kk- kenapa? Apa tak kena?"

"Dd- diorang...  dah mati,” me

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlight_miss
Yeah! Ff ni dah nak sampai ke penghujungnya!

Comments

You must be logged in to comment
Chiko_Miari #1
Chapter 25: Wow!! Rupanya dorang dh mati tapi xsedar.. Lahai., senang je nk bunuh pompuan tu., asal taekwoon xbuat dari awal.. DAEBAK authornim ツ
ShyRedBeans
#2
Chapter 23: Omgg macam mana perempuan tu boleh bunuh diorang? T.T tiba2 teringat cerita 'Karak' bila baca cuz kawan-kawan dia tk sedar yg diorg dah mati huhu