⭐⭐014⭐⭐

Don't Be Scared
Please Subscribe to read the full chapter

 

APA NAMA PERMAINAN INI?

 

‘Aku dekat mana sekarang? Ah… sakitnya,’ Jungkook berdiri dan mengusap kepalanya yang terasa sakit. Keadaan sekelilingnya dilihat. Gelap. Tiada apa yang dapat dilihat olehnya pada ketika ini.

‘Tempat apa ni? Macam mana aku boleh ada dekat sini?’ kepalanya digaru.

“Awak…” satu suara bisikan membisik di telinga Jungkook menyebabkan Jungkook menoleh dan mencari punca bisikan itu. Namun, keadaan yang gelap menyebabkan dia langsung tidak nampak apa-apa.

‘Aa- apa semua ni?’

Jungkook menarik nafas yang panjang sebelum melangkah beberapa langkah ke hadapan dan menyentuh permukaan dinding. Jejaka itu bersandar pada dinding itu dan mula berjalan mengiring.

Setelah beberapa tapak berjalan, bunyi kaca pecah dari arah bertentangan dengannya membuatkan jejaka itu terpaksa berhenti seketika dan melihat sekeliling sekali lagi. Masih lagi kosong dan gelap.

“Awak…” sekali lagi suara bisikan itu membisik di telinga Jungkook. Namun, Jungkook pasti yang tiada sesiapa di sebelahnya dan mengambil keputusan untuk teruskan berjalan.

Beberapa ketika berjalan tiba-tiba Jungkook terlanggar sesuatu. Sesuatu yang keras, setinggi pinggangnya dan turut mempunyai permukaan yang rata.

PANGGG!!!

Pecah lagi. Jungkook mula cuak. Sepasang mata yang berwarna merah terapung di hadapan Jungkook menyebabkan Jungkook cuba melangkah mendekati mata itu. Namun, belum sempat dia melangkah, mata merah itu hilang.

Kali ini bunyi derapan kaki berlari pula yang menyapa telinga Jungkook.

“Ss- siapa tu?” soalnya dan bunyi derapan itu hilang.

“Hh- hello? Ada orang tak?”

Sreet… Jungkook menoleh ke belakang. Ke arah datangnya bunyi itu.

“Si-siapa tu?” satu pintu terbuka dan cahaya yang masuk melalui pintu itu menyebabkan Jungkook menutup matanya.

Sunyi… diam seketika.

“Jungkook!!!?” tiba-tiba tubuh Jungkook dipeluk erat. Jungkook membuka matanya apabila mendengar suara itu.

“Hyung!”

 

 

Beberapa minit yang lalu

“Bb- buka pintu tu,” ujar Taehyung. Myungsoo mengangguk dan terus melangkah ke pintu itu. Kunci dimasukkan pada lubang yang tersedia dan it's perfect! Ianya muat.

Myungsoo menoleh ke belakang dengan senyuman.

Melihat anggukan Taehyung dan J

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlight_miss
Yeah! Ff ni dah nak sampai ke penghujungnya!

Comments

You must be logged in to comment
Chiko_Miari #1
Chapter 25: Wow!! Rupanya dorang dh mati tapi xsedar.. Lahai., senang je nk bunuh pompuan tu., asal taekwoon xbuat dari awal.. DAEBAK authornim ツ
ShyRedBeans
#2
Chapter 23: Omgg macam mana perempuan tu boleh bunuh diorang? T.T tiba2 teringat cerita 'Karak' bila baca cuz kawan-kawan dia tk sedar yg diorg dah mati huhu