⭐⭐015⭐⭐

Don't Be Scared
Please Subscribe to read the full chapter

 

KENAPA GANGGU 'HIDUP' KAMI LAGI?

 

“Oppa!” Krystal menerpa ke arah Taekwoon yang terbaring di atas lantai sambil meracau.

“Jangan kacau kami lagi! Aku tak tahu apa yang kau nak!” Krystal mengusap kepala Taekwoon yang masih tidak berhenti meracau.

Jin dan yang lain masih berdiri di anak tangga yang terakhir sambil melihat sekitar ruang tamu, mencari perempuan itu. Mereka takut akan di apa-apakan oleh perempuan yang tidak berhati perut itu.

Jeritan Taehyung mengumpan mereka semua menoleh ke belakang dan mendapati seorang gadis kecil berdiri di belakang mereka; sebelah Taehyung. Budak kecil itu mengangguk perlahan sebelum menghilang.

Setelah budak kecil itu pergi, barulah Taehyung meleraikan pelukannya yang menyesakkan nafas Bomi. Bomi hanya menggeleng dengan kerenah sahabatnya. Taehyung tersengeh.

"Turun?" soal Taehyung. Mereka mengangguk dan bersama-sama turun mendekati Taekwoon.

“Taekwoon-ah,”

“Dia okey tak, Krystal?”

“Kenapa dengan dia?”

“Dia sakit ke?”

“Macam mana ni?”

“Shhh…” Krystal tidak menjawab pertanyaan mereka sebaliknya mengangkat jari ke mulutnya; mengisyaratkan mereka senyap.

“Kk- kenapa?” soal Jungkook perlahan. Namun, mereka semua sama seperti Krystal, tidak menjawab pertanyaannya. Mereka semua mengunci mulut dan focus pada suasana persekitaran mereka. Ada sesuatu yang aneh.

Sekali lagi gadis kecil itu tiba-tiba muncul di hadapan mereka. Kali ini Taehyung tidak lagi menjerit tetapi jejaka itu melangk

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlight_miss
Yeah! Ff ni dah nak sampai ke penghujungnya!

Comments

You must be logged in to comment
Chiko_Miari #1
Chapter 25: Wow!! Rupanya dorang dh mati tapi xsedar.. Lahai., senang je nk bunuh pompuan tu., asal taekwoon xbuat dari awal.. DAEBAK authornim ツ
ShyRedBeans
#2
Chapter 23: Omgg macam mana perempuan tu boleh bunuh diorang? T.T tiba2 teringat cerita 'Karak' bila baca cuz kawan-kawan dia tk sedar yg diorg dah mati huhu