⭐⭐013⭐⭐

Don't Be Scared
Please Subscribe to read the full chapter

 

JANGAN SAKITI AKU LAGI

 

Mata mereka membulat dan mulut mereka juga turut terbuka sedikit. Namun, langsung tiada bunyi yang dikeluarkan oleh mereka. Mereka seperti tidak percaya dengan apa yang mereka dengari sebentar tadi.

Perempuan itu menglai lagi dan bunyi hilaiannya bergema di setiap genap ruang bilik bacaan itu. Bunyi yang sungguh mengganggu.

“Kk- korang mesti lari!” ujar Yuri separa menjerit. Tangannya digerakkan seolah-olah menghalau sahabat-sahabatnya. Namun, mereka masih masih tidak berganjak dari disitu.

Bomi menapak ke hadapan untuk menghampiri Yuri tetapi, perempuan itu bergerak lebih pantas. Dengan sekelip mata sahaja, perempuan itu sudah berada betul-betul di hadapan Bomi dengan wajah yang hodoh.

Wajah mereka seakan-akan saling bertemu. Nafasnya yang busuk menyapa wajah gadis itu dan gadis itu hanya membatu di situ. Kakinya seperti digam pada lantai.

Bomi dapat menghidu nafas busuk perempuan itu. Namun, dia tidak berkata apa-apa kerana seolah-olah mulutnya turut digam. Perempuan itu menyeringai.

“Jauhi dia!” Yuri memeluk perempuan itu dari belakang; mengunci pergerakan perempuan itu. Namun, usahanya sia-sia kerana tangan perempuan itu dari awal lagi sudah melekap pada leher gadis itu.

Bomi mengerang apabila kuku perempuan itu mula membenam di lehernya. Darah mula memancut keluar. Ketika itu, hanya Yuri sahaja yang berani bertindak untuk menghalang perempuan itu. Leher pucat milik perempuan itu digigitnya.

Perempuan itu tersentak dan terus menolak Yuri sehingga menyebabkan gadis itu tercampak ke dinding dan tidak sedarkan diri.

"Unnie..." Krystal dan Naeun meluru ke arah Yuri manakala yang lain masih membatu di tempat mereka berdiri.

Melihat perempuan itu yang leka melihat anak gadis yang yang tidak sedarkan diri dalam pangkuan sahabat-sahabatnya, Taekwon mencapai sebuah kerusi dan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlight_miss
Yeah! Ff ni dah nak sampai ke penghujungnya!

Comments

You must be logged in to comment
Chiko_Miari #1
Chapter 25: Wow!! Rupanya dorang dh mati tapi xsedar.. Lahai., senang je nk bunuh pompuan tu., asal taekwoon xbuat dari awal.. DAEBAK authornim ツ
ShyRedBeans
#2
Chapter 23: Omgg macam mana perempuan tu boleh bunuh diorang? T.T tiba2 teringat cerita 'Karak' bila baca cuz kawan-kawan dia tk sedar yg diorg dah mati huhu