Eiris

War between the clan

Sebelum matahari terbit lagi, mereka bertujuh menuju ke Seoul dengan menaiki van.Pada mulanya mereka semua ingin menggunakan sihir mereka namun apabila mengingatkan bahawa inilah kali pertama mereka turut membawa HaNeul, HimChan mencadangkan supaya membawa kenderaan. HimChan memandu kenderaan yang dibawanya dengan penuh tumpuan manakala YongGuk yang duduk di sebelah tempat duduk pemandu.YongGuk melihatkan HaNeul yang berjaga, langsung tidak melelapkan mata walaupun matahari masih belum terbit.


YoungJae serta DaeHyun telah pun dibuai mimpi indah ditempat duduk belakang manakala JongUp yang duduk disebelah HaNeul yang mendengar mp3 kelihatannya baru sahaja terlelap. ZeLo pun melentokkan kepalanya diribaan HaNeul. Kedengaran suara ZeLo yang menggumam sesuatu ditidurnya.


YongGuk menggeleng kepalanya melihatkan HaNeul yang meramas lembut rambut Zelo sambil membetulkan swetear ZeLo yang hampir jatuh. " Oppa, nanti bila kita sampai kat Seoul dekat mana kita akan menginap?" tanya gadis itu apabila hampir sejam perjalanan tersebut.


" Kita semua akan tinggal disebuah villa milik keluarga HimChan sehingga kita selesaikan tugasan yang diberikan oleh Elder's." HaNeul mengangguk mengerti. " HaNeul, kamu berehatlah lagipula perjalanan kita masih jauh lagi." ujar YongGuk.


HaNeul langsung tidak melelapkan matanya, malah dirinya teruja kerana dia akan tinggal di Seoul walaupun hanya untuk beberapa hari dan itu pun untuk menjalankan tugas. Namun dia akan cuba sebaik yang mungkin untuk bersuka ria setibanya disana.


DaeHyun mengerang apabila tubuhnya digoncang dengan kuat. "JUNG DAE HYUN WAKE UP!!!!!" jerit HaNeul dengan kuat membuatkan pemuda tersebut terus bangun dari tempat duduknya lalu kepalanya terhantuk pada van.


JongUp dan Zelo ketawa melihatkan DaeHyun yang mengerang kesakitan.Akhirnya mereka semua tiba di villa milik keluarga HimChan.Villa tersebut terletak agak jauh dengan kawasan perumahan, apatah lagi agak terpencil. Kelihatannya Villa tersebut seperti langsung tidak didiami. YongGuk telah pun meletakkan bagasi HaNeul. Biliknya bersebelahan dengan bilik gadis itu.


YongGuk baru sahaja merebahkan tubuhnya di katil, dia hampir sahaja terlelap apabila pintu biliknya dibuka oleh seseorang." Oppa.....ireona...." lembut suara HaNeul memanggil YongGuk namun dirinya langsung tidak membuka matanya. Tangannya ditarik oleh HaNeul supaya dia bangun. Melihatkan YongGuk yang langsung tidak ingin bangun, dia ingin meninggalkan pemuda tersebut apabila suara YongGuk memanggil namanya.


HaNeul terus memberitahu bahawa HimChan mengajak mereka semua untuk bersarapan disebuah kafe. YongGuk lantas bangun lalu menyarungkan jaket pada tubuhnya lantas mengambil dompetnya dan mengajak HaNeul untuk turun. Diruang tamu, kelihatannya HimChan yang sedang melelapkan mata. Kepenatan agaknya kerana memandu jauh, HaNeul baru sahaja ingin mengejutkan pemuda itu namun baru sahaja dia ingin menghampiri, gadis tersebut terkejut kerana HimChan membuka matanya.


" Hah, kamu tak dapat mengenakan oppa." HimChan tersengih membuatkan HaNeul membulatkan matanya. Mereka bertujuh menuju ke bandar dan melihat terdapat sebuah kafe. " The last one has to pay....." jerit YoungJae, orang pertama yang berlari meninggalkan mereka. Terkocoh-kocoh mereka berlari meninggalkan HimChan dari belakang.


"Kalian---semua---keterlaluan..." termengah-mengah pemuda tersebut apabila dirinya ditinggalkan oleh teman-temannya yang lain.Anak matanya membesar apabila melihatkan jumlah yang harus dia bayar. Bibirnya terus menggumam sesuatu sambil mengeluarkan beberapa not lalu memberi kepada cashier yang hanya tersenyum melihatkan customernya yang merungut.


" Thanks hyung..." ujar yang muda apabila HimChan duduk sambil membawa sarapannya. Dia terus menyisip americano sambil menjeling kepada dongsaengnya yang sedang menikmati sarapan dengan begitu nikmatnya. " Kumao, Channie oppa..." beritahu HaNeul membuatkan rasa marahnya terus hilang melihatkan senyuman gadis itu.


Setelah mereka bertujuh selesai menikmati sarapan, mereka segera pulang ke Villa untuk berlatih. HaNeul melihatkan seorang remaja yang hampir sebaya dengannya berjalan dengan kedua orang tuanya, membuatkan dia berhenti melihatkan aksi mereka yang begitu rapat sekali.


Dia juga ingin dibelai sepertimana gadis tersebut dibelai dengan orang tuanya, berjalan bersama-sama serta mungkin keluar membeli-belah.YongGuk melihatkan HaNeul yang tertinggal dibelakang hanya dapat mengukirkan senyuman sayu apabila melihatkan pandangan gadis tersebut kearah satu keluarga. " Let's go home..." ujarnya dengan lembut sambil menarik tangan gadis itu.HaNeul mengorak langkah membiarkan YongGuk memegang tangannya sepanjang perjalanan.

 


 

" Nampaknya gadis tersebut telah membunuh beberapa orang pemuda ditempat ini." ujar YoungJae apabila melihatkan terlalu banyak kesan. Dia melihat terdapat skateboard yang terbiar, diambilnya dan ZeLo mengambil dari tangan YoungJae.


"Did she turn them into steaks and eat them." ujarnya.


" From the burn marks, she's going to be a hot one." balas YoungJae. JongUp memerhatikan kawasan tersebut. Kawasan tersebut amat sunyi sepi dan jarang didatangi oleh manusia pada waktu malam.Muncul satu imbasan setelah HimChan dan YongGuk membaca satu mantera.


" Pergerakannya sungguh menakjubkan..." beritahu DaeHyun apabila dia melihatkan musuhnya dengan mudah mengalahkan 2 orang pemuda." She's superhumanly strong!" ujar JongUp. Tangannya menyentuh satu rekahan akibat pertarungan itu. Rekahan tersebut amat besar dan nampaknya 'Eiris' melemparkan seorang mangsa dengan begitu kuat.


" Nampaknya, Eiris ini merupakan lawan yang kuat dan agak payah untuk kita kalahkan." beritahu YoungJae sambil ditangannya terdapat sebuah buku. HimChan melihat HaNeul yang seperti sesat, dia segera meletakkan tangannya dibahu gadis itu.

 

Dia tahu HaNeul pasti sedikit gemuruh memandangkan ini merupakan tugasnya yang pertama."Relax." mendengarkan suara HimChan, dirinya menarik nafas perlahan mencuba menenangkan dirinya.Mendengarkan suara HimChan, dirinya sedikit tenang. Mereka berdua melihat lagi imbasan tersebut.


" Tapi, yang seorang lagi nampaknya mungkin masih hidup..." beritahu HimChan apabila melihatkan seorang pemuda yang masih hidup ditarik entah kemana.Masih lagi bernafas ataupun dirinya menjadi makanan Eiris.


" Through light....YoungJae, cari tempat-tempat kelab terkenal di Seoul.Mungkin dia berada di salah satu tempat tersebut." YoungJae mengangguk mendengarkan arahan daripada YongGuk.


 "Nampaknya kita semua harus merangka pelan bagaimana untuk perangkap 'Eiris'.." kesemua mereka terus menghilang dari kawasan tersebut dengan sekelip mata

             


 

Pn.Shin bersandar pada katilnya lalu menutup matanya, mencuba untuk membuang segala kesedihan. Dirinya benar-benar bersusah hati apabila muncul seorang pemuda yang tidak dia kenali datang ketika pagi setelah anak gadisnya pergi kesekolah. Untung EunByul, telah berangkat ke sekolah jika tidak rahsia yang selama ini dia serta suaminya simpan selama ini mungkin akan diketahui oleh anaknya.

 

Mianhei EunByul-ah, Because we both love you that's why you shouldn't know about this secret.


FLASHBACK

 

" Welcome. May I help you sir?" dirinya bertanya kepada seorang pemuda yang memasuki kedai rotinya diawal pagi.


" Mdm Shin, right? Omma Shin EunByul?" Pn.Shin mengangguk." Actually I wanna ask about her, kalau Pn. dan suami Pn. tidak keberatan." kebetulan ketika itu tiada seorang pun pelanggan. En.Shin dan Pn.Shin duduk menghadap pemuda tersebut" Sebenarnya saya mengetahui bahawa EunByul bukannya anak kandung Pn.Shin dan En,Shin." 


" Saya rasa anda tersalah, EunByul anak kami berdua.." Pn.Shin terkejut bagaimana pemuda itu mengetahuinya sedangkan selama ini rahsia itu hanya dia serta suaminya yang mengetahui. Tidak pernah mereka menceritakan kepada sesiapa pun dan bagaimana pemuda asing ini mengetahuinya.

 

" Yah, saya rasa lebih baik En. pergi dari sini dan jangan datang lagi.." marah En.Shin. Pemuda tersebut bangkit dari tempat duduknya.

 

" Satu saat nanti EunByul akan mengetahui siapa diri dia yang sebenarnya." dia memandang pasangan suami isteri tersebut." Saya ingin memberitahu bahawa bapa EunByul masih hidup. Dan saya yakin dia akan bertemu kembali dengan anak perempuannya." beritahu lelaki itu lalu meninggalkan pasangan suami isteri tersebut yang mulai sebak memikirkan apa yang akan terjadi kepada kehidupan mereka seandainya apa yang diberitahu oleh pemuda tersebut sebentar tadi.


"Apa yang kamu sedang fikirkan?" Tanya En.Shin apabila dirinya baru sahaja selesai membersihkan diri. Melihatkan wajah sugul isterinya itu, pasti sedang memikirkan tentang kejadian siang tadi. Pn. Shin bangun lantas duduk apabila suaminya itu terus duduk disebelahnya. Tubuhnya terus ditarik sehingga pipinya mengena dada suaminya.


Mendengarkan irama jantung suaminya itu, Pn. Shin sedikit tenang." Walaupun satu saat nanti, EunByul mengetahui siapa dirinya namun abang yakin dia tetap menganggap kita sebagai orang tuanya." lembut sahaja kata suaminya itu. Terasa hangat matanya ingin mengalirkan air mata namun ditahannya supaya suaminya tidak turut berduka.

 

" Dialah yang menjadi pelengkap keluarga kita...Saya tak sanggup dirinya pergi didalam hidup kita." ujarnya, En. Shin tersenyum hambar mendengarkan penyataan dari isterinya. Benar, kemunculan EunByul didalam kehidupan mereka memberi satu sinar kebahagiaan. 


Namun dia menyedari bahawa rahsia yang disimpan oleh mereka, satu saat nanti pasti akan diketahui oleh EunByul. Dan buat masa ini, biarlah rahsia itu tersimpan rapi.

 


 

images?q=tbn:ANd9GcTu3R-N8vGDo3pj6c6QshU


Seorang gadis memasuki sebuah kelab yang dikenali ramai. Semua mata memandang ke arahnya apabila melihatkan seorang gadis yang tidak dikenali namun terasa ada satu aura yang membuatkan para lelaki tidak berhenti memandangnya bahkan yang sudah mempunyai pasangan.


Seorang bartender muncul sambil membawa segelas koktail lalu meletakkan pada depan gadis muda yang baru sahaja duduk." Free cocktail from that guy for you miss." ujarnya sambil anak matanya menunjukkan kearah seorang pemuda yang sedang tersenyum sambil tangannya memegang segelas minuman.

 

" Thank you.." beritahunya sambil tersenyum kearah bartender, dia terus menyisip minumannya. Beberapa minit kemudian, pemuda itu menghampirinya.


" Such a beautiful girl sit here alone or you waiting someone special?" tanya pemuda itu lalu duduk disebuah kerusi kosong.Dirinya terpegun melihatkan kecantikan gadis yang berada di hadapannya.Tidak pernah dia melihatkan gadis yang sebegitu sempurna sekali di mata lelakinya. 

 

* I wanna make her mine.*


Gadis itu hanya tersenyum lalu mengeleng kepalanya. Dia mendekatkan dirinya pada pemuda itu lalu berbisik dengan nada yang menggoda membuatkan hati lelakinya bergelora. " Because I'm lonely...and this place seems perfect for mine" 


" Then it my pleasure to make your feel better if you allowed me?" Pemuda itu melemparkan senyumannya. " My name is Yuta and your name gorgeous.." 

 


" Eiris" mereka berdua terus menari apabila Yuta mengajak gadis itu. Mereka menari dengan begitu intim sekali, dengan muzik yang begitu rancak masing-masing tenggelam. Yuta kadang kala meraba tubuh Eiris yang terdedah dan gadis itu hanya tersenyum apabila lelaki itu sempat mengucup batang lehernya. 

 

Yuta membisikkan sesuatu pada Eiris dan apabila melihatkan gadis itu hanya tersenyum , dia terus menarik tangan Eiris ke satu tempat yang agak jauh dari kelab itu. Hanya kedengaran sayup-sayup bunyi dari kelab itu menandakan bahawa mereka berdua masih berada di kelab tersebut.

 

Tubuh Yuta menghadang tubuh Eiris di dinding membuatkan gadis itu tidak dapat bergerak. Tanpa membazir waktu, Yuta terus merakus bibir Eiris. " Awak tak rasa mungkin akan ada yang datang." ujar Eiris menolak tubuh Yuta perlahan membuatkan lelaki itu sedikit terkejut,

 

" Jangan risau, tiada siapa akan datang ketempat ini. Gosh, I will make you feel higher and satisfied." dikucupnya lagi bibir Eiris sambil tangannya ingin menanggalkan pakaian gadis itu.

 

" Yes, I will." suaranya garau dan kemudian kedengaran jeritan pemuda itu namun sayangnya tiada sesiapa pun yang mendengarkan jeritannya itu dek khayal dengan keseronokan dikepekatan malam.

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Taeyeon_ssJH
#1
Daebak!!!!
KUROBARAHIME
#2
Chapter 17: AWWW,YONGGUK MEMANG SWEET!
THANKS FOR THE UPDATE!
KUROBARAHIME
#3
Chapter 16: FINALLY AN UPDATE!
KUROBARAHIME
#4
Chapter 15: SIAPA PEMUDA TU?
KUROBARAHIME
#5
Chapter 13: B.A.P OPPAS DON'T BE SAD!
KUROBARAHIME
#6
Chapter 12: THANKS FOR THE UPDATE!
KUROBARAHIME
#7
Chapter 11: MAKHLUK BAWAH TANAH TU SYAITAN KE?
LovelyPurple96
#8
Chapter 11: jalan cter yg penuh misteri dan membuatkan sye berdebarr-debar utk membaca
bab yg sterusnya...
update soon.....
kirah99
#9
Chapter 10: klw boleh, tolong update cpat2 sbab saya sudah x sbar mau baca chapter 11.. haha