Chapter-18 Ending...

Do you still love me???(MALAY VERSION)

Pagi yang indah dan nyaman diserikan lagi nyanyian burung yang berkicauan mengejutkan Daehyun dari tidurnya. Dia pusing ke belakang, hampir lupa yang dia tidak tidur berseorangan lagi. Daehyun tersenyum memandang Jun Hee yang masih lena dalam tidurnya. Perlahan-lahan Daehyun menyentuh hidung Jun Hee yang kecil. Jun Hee terkejut sedikit bila terasa sentuhan dari Daehyun ke wajahnya.

"Good morning, sleeping beauty," satu bisikan dilontarkan oleh Daehyun.

"Morning..." Balas Jun Hee tersengih malu. Daehyun menariknya ke dalam dakapan.

"Yah... hehehe," Jun Hee menolak tubuh Daehyun kerana hampir tidak dapat bernafas dibuatnya. Daehyun juga ketawa melihat telatah Jun Hee yang malu, ketara dengan wajah Jun Hee yang merah di pipi.

"Pipi yang montel, mata yang cantik dan senyuman manis... Buat aku jatuh hati dengan awak," kata Daehyun sambil merenung Jun Hee.

"Mata yang sepet, hidung yang mancung dan senyuman oppa sering buat hati aku berdebar-debar," balas Jun Hee sambil menyentuh bibir Daehyun.

"Jjinja,"

Jun Hee senyum mengganguk, Daehyun mencium bibirnya kemudian dahi Jun Hee dan memeluknya dengan erat. Jun Hee membalas pelukannya, terasa bahagia amat. Semalaman tidur bersama bagai tiada siapa yang dapat memisahkan antara mereka berdua.

Youngjae dan Jieun pula kadang-kadang bergaduh kerana cemburu dengan kerja masing-masing terutamanya bila Jieun digandingan dengan lelaki lain bila berada di dalam show. Tetapi mereka masih menggekalkan hubungan mereka dan berjanji tidak akan berpisah walaupun ada halangannya.

Yonghwa pula sibuk dengan kerjanya, walaupun sibuk tetapi dia masih mengambil berat akan Jun Hee. Jun Hee merupakan ahli FNC ent, jadi tidak hairan Cnblue membantunya dalam industri hiburan. Daehyun memesannya agar menjaga Jun Hee terutamanya apabila mereka kena pergi ke luar negara buat persembahan.

Hyosung sebagai ketua secret tegas dengan kumpulannya, walaupun masih menyayangi Daehyun tetapi sudah menerima akikatnya bahawa cuba untuk menggangap Daehyun adalah adik dan junior dalam TS ent mereka. Seperti Daehyun pernah berkata dahulu, mereka perlu jayakan TS ent terlebih dahulu kemudian barulah cuba mencari ruang untuk mencintai seseorang yang lebih baik.

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jjang... Already completed! But... I know, this very short but still hope you guys like it.

Aku sedang buat cerita aku yang kedua, silakan masuk yer... Tapi cerita itu melibatkan semua member B.A.P. Jadi, setiap mereka mempunyai kisah percintaan tersendiri. Sementara, kini B.A.P dah ke luar negara untuk buat persediaan konsert mereka.B.a.p fighting!!!

untuk cerita seterusnya...

http://www.asianfanfics.com/story/view/424809/lukisan-cinta-hatiku-malay-bap

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Yamiyami95
#1
Chapter 18: Wah... Best!!!
nurulizzahramanlee
#2
Chapter 18: Best giler ouh menangis ouh baca fanfic awak nie :-) update soon
mieyhyun
#3
Chapter 18: Happy ending...
Yamiyami95
#4
Chapter 16: Aigooo.... again... please update. I want see the ending chapter!
chacannie
#5
Chapter 14: huhuhu... nangis lagi baca fanfics nhe...:'( Daehyun oppa, get well soon :(
mieyhyun
#6
Chapter 14: Aigoo.. so sad..
mieyhyun
#7
Chapter 13: Update...update..upadate.. hope daehyun will be fine.. :'(
mieyhyun
#8
Chapter 6: Chapter ni buat aku nangis... TT
chacannie
#9
Chapter 11: saya pembaca baru ^^ update soon ok... DAEBAKKK ! * crying reading this fanfics :') *