Chapter 8

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

"Hi jiji selamat pagi. Awak apa khabar ye sayang? Rindu saya tak?" kata Nana sambil membelai kucing comel yang asyik mengesel dipehanya itu.Sejak je kucing tu muncul hidupnya bertambah gembira dan melihat kucing tu dapat hilangkan segala stress yang melanda dalam hidup Nana. Kucing tu hadiah dari peminat dia.

 

Dia tak sangka 8 bulan lepas muncul suara kucing meow-meow dihadapan rumahnya dan dari situ hidupnya berubah. Bukannya rumah tu tiada kucing tapi kucing tu milik kawan dia Sun. Memang Sun tak kesah Nana sentuh kucing dia tapi Nana segan sebab itu pemberian Namja Chingu Sun.

 

Kucing tu mengingatkan Nana pada kucing kesayangan dia yang tinggal kat Malaysia. Entah sihat ke tidak kucingnya itu yang di jaga oleh adik bongsu Nana. Sebelum datang Korea Nana sempat berpesan pada adiknya supaya jaga kucingnya itu..

 

-SKIP-

 

"Minggu depan saya nak semua hantar assignment Transmission & Network ni ye. Sebelum itu saya nak ingatkan awak semua buat ulangkaji. Lagi berapa minggu je awak ada peperiksaan. Saja nak ingatkan awak semua. Kelas dismiss." kata Prof Yoo.

 

Akhirnya habis jugak kelas tinggal nak siapkan assignment je untuk dihantar. Nana bermonolog dalam hati. Rutin hariannya penuh dengan kelas, photoshoot dah lama tak lepak dengan yang lain-lain. Apa yang dorang buat ye?

 

Nana masuk salah satu practice dance room. Dia suka lepak situ sebabnya dia nak tengok sunbienim menari. "Annyeong Nana, busy sangat ye sampai oppa text pun tak balas?" tanya Xiumin

 

"Haaa betul tu tak nampak langsung Nana dalam WS group busy sangat ke cik adik oiii." tambah baekhyun.

 

"Sorry la Nana tengah busy dengan kuliah lagi-lagi beberapa minggu je nak exam. So Nana tiada masa nak layan text dari sesiapa pun. " balas Nana.

 

-SKIP-

 

Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?