Chapter 5

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

“Okay saya dah terangkan macam mana konsep dan aturan untuk sesi photography hari ini saya harap awak faham ye Yeonhye-ssi. Kalau ada yang awak kurang faham bagi signal macam selalu la.” kata PD tersebut..

“Saya faham PD-nim. Saya akan lakukan seperti yang PD-nim terangkan.” jawab Nana ringkas kepada PD-nim.

“Okay let’s start guys do the best for today.” arah PD-nim sambil bertepuk tangan kepada anak buahnya.

Akhirnya selesai juga photoshoot pada hari itu yang mengambil masa setengah hari .

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

“Annyeong Sungyeol Oppa. Annyeong Oppa. Annyeong chingu dan dongsaengi.” Nana tunduk hormat dan melambai kearah Infinite.

“Annyeong Nana!!! Bogoshipta dongsaengiii.” balas Sungyeol sambil memeluk Nana. Ketika itu Nana lihat ada tempat kosong disebelah Sungyeol dan terus duduk disitu. Dia tak berapa kisah sangat kalau duduk mana-mana antara dorang ni. Lagi pun mereka semua rapat dengan Nana dah macam keluarga pun.

“Annyeong Nana. Annyeong noona.” balas yang lain.

“Ahhh… Nado Yeolli Oppa. Hari ni korang takde apa-apa show ke?”Tanya Nana kepada Infinite tanpa Nana sedar sebenarnya dia dah bersandar badan dia dengan seseorang.

“Urmmm.. Takde sebabnya kita orang ada hal lain. Hehe.” jawab hoya.

“Owhhhh… Hal lain. Apa halnya wahai Hoya oppa??” Tanya Nana tanpa melihat hoya yang berada selang 2 tempat duduk dari Nana. Nana pulak sibuk dengan update status SNS dia. Sungyeol tengah memandang seseorang tu sebab dari tadi Nana tak berganjak bersandar badan dengannya.

“Nana dah takde kerja ke lepas ni?? Tanya Yeolli

“Aah dah abis, hari ni takde kelas so Nana memang takde apa-apa yang nak dibuat dan boleh la berehat. hehe..”  jawab Nana sambil leka main game.

“Urmmm, Naa Nana cer tengok Nana bersandar pada siapa sekarang ni??” arah Sunyeol.

“Wae? bukan ke sebelah Nana, Hoya Oppa? Betul tak Oppa??” ujar Nana sambil memandang orang sebelahnya dan ketika itu Nana bangun.

“Opppsss.. Hehehe mi-mianhaeyo saya tak perasan tadi.” kata Nana tersekat-sekat akibat terkejut melihat yang dia tersalah orang dan malu dengan perbuatannya tadi sambil tunduk hormat 90 darjah. Ketika itu Nana dah berada disebelah Sungyeol memegang tangan lelaki itu akibat terkejut dan takut.

“Owh, Gweunchanayo (oh tak mengapa)” kata seseorang itu

“Hyung perkenalkan yang ni dongsaeng angkat yang Yeol ceritakan hari tu. Nana perkenalkan diri ” kata Yeolli sambil memperkenalkan Nana kepada seseorang itu..

“Annyeonghaseyo sunbienim. Ireumeun Oh Yeonhye Imnida. Boleh panggil Hana atau Nana” kata Nana dengan penuh hormat.

“Annyeonghaseyo. Kim Sunggyu Imnida” balas Sunggyu

“Boleh tak Hana jangan panggil saya sunbienim, panggil je op

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?