Chapter 25

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

Masuk saja bangunan SM aku mencari senior yang lain. Heechul masih bersama ku memandangkan kami berdua tidak ada apa-apa aktiviti seterusnya. Diluar sudah kedengaran ramai yang bising dalam studio menari itu, aku menjangkakan mesti ramai group yang berada didalamnya.

Aku memulas tombol pintu dengan perlahan-lahan ingin membuat kejutan tapi bila sahaja ternampak aku semuanya senyap. Mungkin terkejut barangkali sangkal diriku. Mata melilau mencari group mana yang tidak sibuk pada waktu itu. Aku duduk dalam group TTS & B.E.A.T Girls yang sedang berehat.

Aku melihat riak risau pada wajah Tiffany unnie bila aku memandangnya. Aku hanya memikirkan mungkin dia ada masalah? Patut aku bertanya? Aku bermonolog sendirian. Aku juga memandang pada B.E.A.T  Girls yang kelihatan resah.

“Tiffany unnie kalau Nana nak tanya boleh?” tanya aku dengan berhati-hati.

“Boleh apa?” balasnya pendek.

“Kenapa unnie nampak risau je?” aku hanya berbisik.

“Ahhh takde apa-apa pun, mungkin penat berlatih. Kalau ada pun sikit sebab latihan tadi nampak tak menjadi takut atas pentas lain pulak jadi.” Soalan yang aku lontarkan dijawabnya. Walaupun hati mengatakan ada yang dia ingin simpan, aku biarkan kerana itu hal peribadinya aku tiada hak untuk tahu.

“Hehe mianhae mungkin Nana yang terlebih risau tengok unnie macam ini” Aku mengaru kepala yang tidak berapa nak gatal itu.

Kemudiannya aku bersama TTS berbual kosong memandangkan sudah lama tidak bersua.

Kini perhatian aku beralih pada B.E.A.T Girls yang berenam itu. Aku memang rapat dengan mereka semua dan lebih rapat dari group yang lain.

Setelah aku bertanya dan bertegur sapa dengan mereka semua. Aku ada bertanya kenapa mereka bersikap demikian tapi mereka senyap dan berkata tiada apa-apa yang berlaku. Aku mengambil keputusan membiarkan sahaja mungkin mereka belum bersedia untuk berkongsi cerita.

Sejak mula masuk studio itu aku dapat rasa ada orang yang memerhatikan aku tetapi aku tidak pasti siapa sebab ada lagi 2 group disitu iaitu EXO & Shinee.

 

Tiba-tiba sesorang menghantar pesanan text.

???: Nana okay?

Nana: Yup, okay je nape ye suho oppa?

Suho: Owh, oppa nmpk Nana mcm pelik je dr tadi. Itu yg tnya.

Nana: Nana yg rasa semua org kat sini pelik.

Suho: Oppa x nmpk apa-apa yg pelik pun. Nana je kot rasa mcm tu.

Nana: Ye kot, Nana je over pikir yg bukan-bukan.

Suho: Nana penat itu, g la blk. Trs tido & jgn fikir bkn2 lagi okay?

 Nana: Alaaaaa.. Ye la wahai En. Suho. Tapi bg Nana 20min lg boleh? Hehe :D

Suho: Urmm okay jgn kata 20min jd 30min sudah la. Janji balik. Bye2, nk smbg pr

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?