Chapter 19

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

Sedang sibuk berbual Nana ternampak mejanya penuh dengan hadiah, dia melihat ada kotak hadiah yang sama diberikan oleh peminat misterinya.. “Wahh dia bagi la..” Nana berkata perlahan sambil tersenyum tapi masih boleh didengari orang lain.. “Hadiah dari siapa??” tegur Sungyeol padahal dia dah tahu yang hadiah itu dari siapa lalu memandang kearah Sunggyu.. Dia memandang Sunggyu tersenyum bila melihat Nana gembira.. “Hehehe dari peminat misteri..?”kata Nana..

 

“Owhh dia lagi rupanya.. urmm” balas Sungyeol.. “Urmm sebenarnya.. ahagahfhhghgh hehehe” Nana berbisik ke telinga Sungyeol.. Tiada siapa yang faham apa yang mereka bisikkan.. “Owhhhh… hehehe.. patutlah..” Sungyeol faham kenapa Nana gembira selain menerima hadiah dari peminat misterinya.. Hanya dia sahaja yang mengerti dan berlalu pergi dengan senyuman..

 

Sungyeol menyikut Sunggyu yang  tersenyum dari tadi.. “Hyung.. aku nak cakap ni..” Sungyeol berbisik dengan Sunggyu.. “Ehmmmm nak apa cakap je la..” jawab Sunggyu acuh tak acuh.. “tak boleh kat sini..” kata Sungyeol lalu menarik Sunggyu ke tempat yang lebih selamat.. “Urmm kenapa ni??” tanya Sunggyu pelik kenapa mereka berdua kena bercakap tempat sunyi ni.. ada hal penting ke..

 

“Hyung bagi 2 hadiah kat Nana kan..?”kata Sungyeol tanpa berselindung.. “mwo?? Bila pulak sampai dua?? Setahu hyung bagi satu je..??” Sunggyu terkejut bila ditanya begitu.. “Eh kau ni Yeol, hyung tolong letak je la bukannya hyung peminat misteri Nana tu..?”Sunggyu cuba berdalih.. “Hehehe cuba nak berdalih la tu.. Ni hah tulisan yang sama aku tengok kat dalam kad tu..” Sungyeol menunjukkan gambar di smartphonenya..

 

Sunggyu terkejut setahunya kat itu disimpan dalam kotak macam mana Sungyeol boleh baca..? tapi pelik dia tak tulis ayat ni tadi..? “Mana kau dapat ni..?”Sunggyu menanya.. Sunggyeol bercerita la dari A-Z… “Tak nak mengaku lagi..” tanya Sungyeol.. “Ye la hyung mengaku hampir setahun ni hyung yang bagi hadiah kat Nana.. Tapi kau janji dengan hyung jangan cerita dengan Nana… Biar hyung yang bagi tahu sendiri dengan dia..”Sunggyu pasrah dia cuba membuat janji dengan Sungyeol supaya rahsianya disimpan rapi..

 

Bagi Sungyeol dia tidak kisah jika Sunggyu betul-betul minat Nana tapi dia tak nak tengok Nana menderita lagi.. Jika itu yang Sunggyu nak dia ikutkan sahaja.. Biarlah Sunggyu menyelesaikan dengan cara dia tersendiri.. M

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?