Chapter 12

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

Akhirnya rumor mengenai percintaan Sunggyu dan pelakon itu berakhir kerana tiada bukti kukuh yang menyatakan mereka bercinta serta masing-masing mengakui yang mereka tidak pernah berjumpa mahu pun berkawan.

 

Mata Nana tiba-tiba ditutupi oleh sepasang tangan dari arah belakang. “Siapakah ni yang pandai sesuka hati tutup mata Nana?” tanya Nana. “Cuba teka?” Dia dengar suara Sungyeol tapi hatinya berbisik. Ni bukan Sungyeol oppa sebab dia kenal tangan Sungyeol. “Ehhh tipu ni bukan Sungyeol oppa. Nana kenal la tangan Sungyeol oppa. Cepat bagi tahu sekarang juga siapa ni??” desak Nana.

 

“Hahahahaha! Surprise ini oppa la.” gelak Woohyun.  “Laaaa oppa niiiiiii!!!! Sungyeol oppa pun satu main-main kan Nana. Ada yang nak kena gigit ni.” gurau Nana. Nana memandang sekeliling cari someone. “Nana ku sayang dikau cari siapa??” tanya Woohyun. “Mana Dongwoo oppa?? Takkan Woohyun oppa je yang balik. Dia tak balik dengan oppa sekali ke??” tanya Nana bertalu-talu kepada Woohyun untuk mendapatkan jawapan.

 

“ooooooo…. Dia tak balik lagi la, ini mesti lupa. Bukan ke Oppa masuk seminggu lebih awal dari Dongwoo Hyung.” balas Woohyun menjawab pertanyaan Nana tadi. “Laaaaa ye ke?? Laaaa Nana betul-betul lupa maafkan Nana ye.” ujar Nana sambil buat pipi kembungnya.

 

“Okay apa kata kita buat Majlis untuk meraikan kepulangan Woohyun.” Sunggyu cuba bagi idea. “Cooollll!!!!” jawab yang lain serentak..

 

Nana sudah kurang janggal dengan Sunggyu lagi jadi dia dah boleh join apa-apa parti yang mereka buat. Pada mulanya ada juga Nana mengelak sebab rasa janggal dengan kehadiran Sunggyu. Tapi Sungyeol nasihatkan jika hendak hilangkan rasa janggal baik join lama kelamaan dia dah boleh biasakan diri dia dengan Sunggyu.

 

-SKIP-

 

“Uishhhh ni yang aku malas ni nak masuk meeting jumpa CEO kita tu. Dia nak tahu progress dari setiap kumpulan. Ini apa yang tak berkenan dihati dia ada yang kena tegur. Paling kurang kena perli. Adehhh dah penat badan ini penat mendengar pulak mukhadimah.” rungut Leeteuk yang lain hanya mampu mendengar bebelan Leeteuk tu.

 

Nana masuk ke dalam bilik mesyuarat tu untuk memberikan progress semasa kepada CEO. Dalam pada masa yang sama kena dengar arahan yang disampaikan. Yang hadir dalam tu SM C&C untuk  kumpulan hanya dihadiri oleh wakil iaitu ketua masing-masing dan yang solo memang tak boleh nak mengelak la terpaksa menghadap bebelan dari CEO.

 

Kalau boleh semua dia nak tegur dari ketua hingga anak-anak buah. Tapi lain kali meeting la. Khas untuk yang berkumpulan je. Tak boleh nak lari jugak. Ketua kesian kena dengar sampai dua kali. Ishh ishhh ishhh..

 

“Selamat pagi semua apa khabar?" ujar CEO kepada yang ada dalam bilik itu. “Selamat pagi dan khabar baik!!!!” jawab semua yang hadir.

 

“Urmmm tanpa membuang masa baik saya pergi ke agenda utama la ye. Awak sudah tahu pun tak perlu saya terangkan baik teruskan sahaja. Sila la.” ujar CEO. “Okay kita bermula selang seli hilangkan bosan betul tak? Mula-mula ketua kumpulan, solo, model, blalala.. Mula balik dengan kumpulan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?