Chapter 13

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

Macam mana ye aku nak tahu pasal CRUSH Nana tu? Kena cari jalan ni? Apa kata aku tanya pendapat yang lain bisik hati Woohyun. Dia keluar dari bilik mencari yang lain. Dia ternampak semua tengah melepak menghadap TV. Mereka ada dirumah Woohyun lagi pun semalam memang mereka semua bercadang nak lepak disitu.

 

Woohyun berdehem “ehm ehem ehem… korang semua aku nak tanya ni.” soal Woohyun menganggu yang lain sedang menonton TV. “uhhhh.. Nak apa??? Tanya je la…” Jawab Hoya bagi yang lain, tapi mata masih lagi memandang TV. “Korang tahu tak macam mana nak korek rahsia Nana tu??” Woohyun bertanya lagi. “Rahsia apa pulak ni?? Adik kesayangan Sungyeol tu banyak rahsia tau tak.” soal Sunggyu.

 

"Eh hyung ni kau memandai je cakap yang adik aku tu banyak rahsia. Hyung tahu ke dia ada banyak rahsia.? Macamlah hyung tu tahu dia suka berahsia? Aishh kalau dia dengar ni mesti minah tu cubit hyung sampai lebam." tanya sungyeol panjang lebar serta menafikan apa yang Sunggyu cakap. Lebih baik dia cakap macam tu biar semua tak tanya dia macam-macam padanya.

 

"Huh! Iye ke ni? Eleh setiap kali je kita orang cakap pasal Crush noona hyung cuba ubah topik. Ini la itu la. Walaupun kita orang semua pada waktu itu tengah tanya noona bukannya hyung." perli Sungjong.

 

"Kot kot hyung cemburu tengok Nana ada Crush. Hehe. dan lagi satu sakit hati nak dgr pasal crush Nana tu." usik Myungsoo pulak.

 

"Oiitt kau ni lupa ke hape? Aku memang la ex boyfriend dia tapi aku sedar yang kita orang berdua memang ditakdirkan jadi adik beradik je. Walaupun dia bukan adik kandung, sebapa, seibu, atau tiri. Kau faham tak Myungsoo? Tiada maknanya aku nak cemburu bagai." marah Sungyeol serta mengingatkan Myungsoo pasal hubungannya dengan Nana.

 

Hehe macam mana ye tiba-tiba Sungyeol boleh jadi ex Nana. Dulu mulanya memang hubungan macam adik beradik. Tapi orang sekeliling anggap mereka berdua ni lebih menjalinkan hubungan sebagai kekasih daripada adik beradik. Ye la ada ke macam belangkas ke hulur ke hilir berdua. Mana-mana SNS tu ada je muka dorang berdua macam pasangan kekasih. Nana dengan Sungyeol ambil keputusan cuba jadi kekasih yang real tapi kesudahannya mereka tiada perasaan sebagai pasangan kekasih yang lain dan berakhir macam tu je.

"Korang sudah la tu. Aishh kalau macam ni sampai bila kita tak tahu pasal CRUSH Nana tu." kata Hoya bagi mententeramkan keadaan.

 

“Aishhh apa nak jadi dengan korang semua ni sejak je aku balik semua berserabut.” rungut Dongwoo. Dongwoo dah balik seminggu yang lepas. Dia balik-balik dengar macam-macam cerita keluar dari mulut semua orang. Ini la itu la. Akhirnya dia yang pening.

 

“Okay macam ini apa kata esok kita tanya sesiapa yang rapat dengan dia. Kita cuba saja manalah tahu ada yang terlepas cakap ke?” Sunggyu bagi idea. “Lagi satu Sungyeol aku tahu kau rapat dengan Nana tapi tolonglah kali ini je. Kami tak minta kau cerita siapa dia Crush Nana tu kalau minta cerita pun kau mesti berdolak dalih tapi untuk kali ini jangan bagi tahu Nana yang kami selidik tentang Crush dia itu dah memadai.” tambah Sunggyu merayu dan memberi amaran pada Sungyeol.

 

Se

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?