Chapter 15

CRUSH ON YOU
Please Subscribe to read the full chapter

Mereka berdua berhenti dihadapan sekumpulan yang leka dengan hal masing-masing. "Bye Nana jumpa lagi. Nanti apa-apa hal call tau. Bye chingu. " lambai Amber. "Bye korang yang lain." tambah Amber lagi, memang Nana rapat dengan Amber lagi-lagi sebab perangai dorang yang gila-gila.

 

Nana duduk melepak dengan mereka semua. "Naa bila kau nak bagi tahu oppa pasal Crush kau tu sudah jenuh oppa menunggu." tanya Woohyun mendapatkan jawapan yang belum pasti akan dijawab Nana itu.

 

Sebelum ini Nana ada berjanji dengan mereka semua dia nak bagi hint tapi sampai sekarang tiada. Nana tidak bagi respon leka dengan SNS dan games. Minah ni memang kaki games.

 

Tapi ada sesuatu yang membuatkan Nana tercengang. "Nana ke kau ni minat sesama jantina?" usik Dongwoo yang lain gelak mendengar usikannya.

 

"Mwo?? Yahhhh!! michyeosseo???" Muka Nana terkejut dengan soalan itu. "Ye la Nana kami tengok Nana rapat semacam je dengan Amber?" Ujar Hoya.

 

"Ehhh? owhh rapat dengan ala-ala boyish sikit nak kata suka sesama jantina la nih? Ishh mengarut je." tutur Nana "Lagi satu dia boyish luaran tapi dalaman dia minat lelaki. Eh look ya I'm straight a girl so my soul for men okay." tambah Nana lagi.

 

"Eleh ye la tu ingat kita semua ni percaya la. Nana tu suka mengelat jadi mesti nafikan semua tu betul tak?" Woohyun sengaja berbuat begitu supaya Nana buka cerita siapa Crush dia.

 

"Aniyo!! Ani!! Mana Nana mengelat pulak. Okay look at me. Ada muka Nana ni main-main ke?" Nana cuba menerangkan apa yang termampu supaya tiada salah faham. "okay2 Nana menang but oppa still tak percaya." Woohyun cuba mengasak.

 

"Whatever!!" Malas Nana nak melayan. "Nana suka perempuan." ejek Dongwoo cuba mengusik. Nana hanya mampu diam dan memuncungkan bibirnya yang lain turut mengusik. Akhirnya penat mengusik mereka semua turun makan..

 

-SKIP-

 

“Aku dah tahan nak pergi tandas ni ada sesiapa nak follow aku tak??” tanya Hoya.

 

“Aku-aku-aku…” jawab Dongwoo.

 

“Yang lain???” tanya Hoya lagi.

 

“Aku pun nak follow hyung jugak la nak betulkan pakaian aku ni.” jawab Sungjong.

 

“Kalau tiada siapa nak ikut lagi korang yang lain ini pergi mana-mana dulu. Tunggu dekat tempat biasa okay?” sambung Hoya.

 

“Okay kita orang gerak dulu la ye.” ujar Dongwoo. Hoya dan Sungjong hanya memerhati yang lain dan berjalan menuju ke destinasi mereka meninggalkan mereka berlima yang lain.

 

“Uishhh dorang ni nak pergi tandas ke nak pergi pasar. Boleh pulak ajak mengajak pelik aku tengok.” kata Sunggyu. Waktu itu Nana berjalan dengan mereka berempat yang lain. Sunggyu dan Woohyun ada dibelakangnnya. Myungsoo dan Sungyeol sedang berjalan dihadapannya.

 

“Huh korang yang lain ni nak pergi mana pulak?” tanya Nana kepada mereka berdua yang sedang jalan menonong

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
butterfly_kiss
Chapter 32 update!! Mohon baca ye dan tinggalkan comment.

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 26: //Sambut bunga// a/n,saya taknak suho!!!nak sehun....anyway,betul ke rumour tu?sian nana.tapi betul ker?saya masih x caye.ermm yiyi tu wu yifan ek?ke zhang yixing?bila nak dedah kan yiyi gege?
misz_dina #2
Chapter 23: Saya rasa sye dh tau sape crush nana...citer ni meeeeeemang jjang..semakin panjang chap nye
izyana #3
Chapter 21: Author update cepat.nk thu crush nana sape?