Heart attack [R]

Love Child [malay]
Please Subscribe to read the full chapter

"You smell like Kris." Kai menempatkan beberapa ciuman kecil di sekitar kawasan leher Krystal. Wangian yang selalu dikenakan oleh gadis itu dapat dihidu, kegemarannya iaitu perfume buatan Jo Malone yang mencerminkan kemewahan. Tidak dilupakan satu lagi aroma maskulin menerpa deria baunya iaitu 'Gucci Guilty Pour Homme', pemakainya semestinya seorang yang tahu apa yang mereka mahukan, berkuasa, penuh daya tarikan dan keseronokan. Lagi menarik dan mengujakan apabila haruman milik Kai 'Hugo Boss' kini bergabung bersama.

 

"He say hi by the way." Kai meneruskan hasil kerjanya, menghasil satu, dua dan tiga gigitan cinta didada tunangnya. Warna merah keunguan tampak sangat menyerlah jika mahu dibandingkan dengan keputihan kulitnya.

 

"uhmm, open up for me baby~" Krystal membuka luas kakinya, mendedahkan tubuhnya yang hanya berpakaian dalam berjenama 'Victoria Secret' berwarna merah dan berlace hitam. Nampak sangat seksi dan menggoda kepada sesiapa yang memandangnya.

 

"Jongin-ahh, please touch me..i need you~" Kai suka bermain dengan 'makanannya', apalagi jika ianya sudah terhidang dihadapannya. Tapi tidak kali ini, bila nafsu tidak dapat ditahan lagi setelah hampir tiga hari 'berpuasa', menjaga tingkah laku, demi melayan para pelabur dari luar negara, mendapatkan lebih sumber untuk membesarkan empayar Kim.

 

"I'll take a good care of you dear, just enjoy it~" berkenalan sejak kecil lagi dan mengikat tali pertunangan selama hampir sedekad, membolehkan Kai menghafal setiap titik sensitif yang Krystal miliki. Bila pehanya yang anjal dijilat, perutnya yang rata di hisap dan di kucup lembut, desahan dan jeritan nikmat pasti memenuhi dan menembusi lapisan dinding bilik yang nipis. Kai tidak pernah jemu dan tidak pernah terfikir akan berhenti daripada terus memuja kejelitaan dan keindahan setiap liuk lekuk tubuh Krystal.

 

"I love you Kai." tiada balasan daripada si pemilik nama, hanya sentuhannya menjadi bukti kehadirannya, tidak pernah berhenti memberi kenikmatan kepada pasangannya.

 

___________

 

"You cant? Wae wae? What? Fine..see you tomorrow." Kai mematikan panggilannya sebelum mencampakkan ip

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
adhimaluanu #1
Chapter 1: MAY I GET ENGLISH
starlightkim_
#2
Chapter 12: Kalaulah kai tahu hal sebenar,macamanalah agaknya?sehun jumpa mak dan ayah haewon?diaorg ni sweetlah..hope for more update
starlightkim_
#3
Chapter 11: Ppali update!!
starlightkim_
#4
Chapter 10: Omo...siannya dahye..hope luhan tak buat apa2 kat sehun
starlightkim_
#5
Chapter 8: Sehun..baik betul hati kau kan??sanggup kau mengaku yang kandungan haewon tu anak kau??hmm..walau apapun..update soon
SeyoonExoBts #6
Chapter 6: best..palli update...
starlightkim_
#7
Chapter 6: Biarlah haewon kahwin dengan sehun aje..diaorg ni nampak sepadan
lugege_
#8
Chapter 6: Harap Sehun kahwin ngan Haewon huhu
starlightkim_
#9
Chapter 5: Update soon authornim..best sangat..