wet dream

Love Child [malay]
Please Subscribe to read the full chapter

"Arghhh, please...stop!" Bergetar seluruh tubuhnya, setiap tujahan membuatkannya menjerit tanpa kawalan. Apa yang berlaku ketika itu, tidak sepatutnya terjadi. Dia tidak patut menikmati segala perlakuan yang dilakukan keatasnya, tapi apabila setiap titik sensitif di sentuh dan 'dera' tanpa henti, fikiran lurus pun boleh jadi bengkok. Apa yang benar dan apa salah juga tidak dapat di bezakan, bila nafsu mula menguasai diri.

 

"Stop what? You mean this!" Satu tujahan kencang dapat Haewon rasakan, menusuk lebih dalam lagi dan menyentuh kawasan yang tidak pernah diterokai oleh mana-mana lelaki sebelum ini.

 

"I dont..arghh stop...dont...arghhh harder! Kai!!" Kedua kakinya Haewon disangkutkan pada bahunya, memberi Kai lebih ruang untuk bergerak. Tujahan demi tujahan diberikan, setiap satunya memberi sensasi yang lebih dari sebelumnya. Bagaimanapun pada tujahan terakhir, Haewon merasakan dirinya sudah sampai ke kemuncak. Badannya melentik keudara sehinggakan belakang badannya terpisah daripada permukaan tilam dan kepalanya terdongak kebelakang. Kesannya memberi impak yang sangat besar bagi seorang gadis yang tidak pernah di sentuh sebelum ini, sesaat kemudian pandangannya mula kabur dan terus tidak sedarkan diri.

 

______

 

Sekali lagi Haewon mengalami mimpi yang sama, itulah sebab kenapa dia takut setiap kali malam mula menjelma. Lagi kuat Haewon berusaha mahu melupakan kejadian hitam itu, semakin galak memori itu menyerang.

 

Walau sebanyak mana pun airmata digugurkan, ianya tetap tidak dapat mengubah takdir. Memang sudah ditentukan yang dia akan termakan pujuk rayu si Dahye untuk mengikutnya ke satu parti yang dianjurkan oleh Kai. Itu merupakan kali pertama dan juga mungkin kali terakhir bagi Haewon. Semuanya nampak kabur pabila alkohol mula mengganti cecair didalam badan. Tubuh dihayunkan tanpa kawalan mengikut alunan muzik, bergeselan sesama manusia tanpa mengenal jantina. Kawan hilang entah ke mana, masing masing khayal tidak mengenal fantasi ataupun realiti. Semuanya nampak sama, langsung tidak disedarnya waktu bila sepasang tangan kasar mula menerokai permukaan kulitnya, yang terdedah mahupun tersembunyi.

 

Dalam kelincahan berdansa, tubuh Haewon ditarik tanpa sebarang protes kedalam sebuah bilik yang tampak luas tapi ringkas. Bagaimanapun Haewon tidak sempat meneliti setiap inci ruangan, apabila tubuhnya di angkat dan dica

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
adhimaluanu #1
Chapter 1: MAY I GET ENGLISH
starlightkim_
#2
Chapter 12: Kalaulah kai tahu hal sebenar,macamanalah agaknya?sehun jumpa mak dan ayah haewon?diaorg ni sweetlah..hope for more update
starlightkim_
#3
Chapter 11: Ppali update!!
starlightkim_
#4
Chapter 10: Omo...siannya dahye..hope luhan tak buat apa2 kat sehun
starlightkim_
#5
Chapter 8: Sehun..baik betul hati kau kan??sanggup kau mengaku yang kandungan haewon tu anak kau??hmm..walau apapun..update soon
SeyoonExoBts #6
Chapter 6: best..palli update...
starlightkim_
#7
Chapter 6: Biarlah haewon kahwin dengan sehun aje..diaorg ni nampak sepadan
lugege_
#8
Chapter 6: Harap Sehun kahwin ngan Haewon huhu
starlightkim_
#9
Chapter 5: Update soon authornim..best sangat..