Part 8 -bonus-

My Chingu, My Love?
Please Subscribe to read the full chapter

Youngji mengeluh selepas selesai pembedahan kali pertama yang dijalankan padanya. Nasib baik pembedahan untuk mengeluarkan peluru pada badannya. Senang sahaja. Nervous gila! Kena tabah Youngji, ujarnya dan membersihkan tangannya dengan bersih.

"Macam mana dengan pembedahan yang pertama, okey?," soal Jackson dengan tiba-tiba. 

"Oh mak kau melompat!," latah Youngji dan memalingkan mukanya sambil mengurut dadanya dengan perlahan. "Yah! Jackson! Kenapa buat macam ni!," marah Youngji dengan muka yang berkerut. Sungguh dia terkejut dengan perbuatan Jackson. Dahlah nak dekat tengah malam. Hospital pun sunyi.

"Wah, daebak! Melatah sebenarnya. Hahaha!" Jackson ketawa terbahak-bahak. Membulat mata Youngji dengan reaksi Jackson pada masa tu. Jatuh macho dia!

Youngji malas ingin melayan Jackson dan terus beredar dari situ. Jackson terus mengikutinya sehingga sampai di bilik Youngji. Jackson memandang sahaja pergerakan Youngji di biliknya. Apabila diperhatikan sebegitu, Youngji berasa tidak sedap hati sahaja.

"Awak nak apa?! Kenapa pandang macam tu! Dahlah saya nak balik ni!," kata Youngji yang ingin keluar dari situ tetapi dihalang oleh Jackson. Youngji terpaksa mengangkat muka untuk memandang Jackson.

"Sorry sebab buat macam tu pada awak. Saya tak sengaja pun. Saya cuma nak tanya awak je," cakap Jackson dengan lembut. Youngji seperti terkena pukau apabila mendengar kata-kata Jackson sebentar tadi.

"Youngji! Awak dengar apa yang saya cakapkan tadi? Pembedahan tadi okey ke?," sambungnya.

"Huh?! Tak apa! Saya tak ambil tahu pun tapi, jangan buat macam tu lagi. Pembedahan tu, saya boleh buat dengan baik. Okeylah saya nak baliklah ni," cakap Youngji dengan cepat dan terus berlalu dari situ. Sungguh hatinya berdegup dengan laju.

Youngji menekan butang lif dan sabar menunggu pintu lif untuk terbuka. Beberapa saat kemudian, pintu lif terbuka. Youngji masuk dan belum sempat menekan butang menutup lif, Jackson sudah menahannya.

"Jackson? Bukan ke awak sedang bekerja sekarang. Sekarang ni, bukan time awak boleh pulang," tanya Youngji. Jackson tersenyum dan masuk ke dalam lif.

"Saya minta cuti hari ini. Malas nak bekerja malam-malam kalau tak ada rakan sekerja. Bosan!," jawab Jackson dengan santai.

"Ye k

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ierashahira
Part 1 (bonus)! Silalah baca!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 27: Jackson a.k.a choi jimin sudah jatuh hati pada heo youngji kah??haha..update soon..
BaechuJyuu #2
Chapter 27: sikit lagi tu. hehehe
starlightkim_
#3
Chapter 26: Huhu..update soon..best sangat
Nabila_Pss
#4
Chapter 26: Deabak authornim!!!!!! sape yang panggil kai tu????? update soon author !!!!!♥♥♥
BaechuJyuu #5
Chapter 26: x sabar nak tahu apa yg Jackson akan buat.. hehehe
Nabila_Pss
#6
Chapter 24: Huhuhu...kenapa cerita banyak sangat halagan???kesian youngji tetapi cerita ni best la update soon!!!♥♥♥
youngminbfminwoo
#7
Chapter 23: Alaa, kalau jackson gagalkn rancangan seulgi, nanti Kai mcam mana? Kesian Kai... tapikan bestt, hohoho update soon
starlightkim_
#8
Chapter 23: Moga-mogalah Jimin dpt gagalkan rancangan jahat seulgi..tapi..makin tipislah kai nk dptkan youngji kallau macam tu..update soon
nabellaamin #9
Chapter 23: Makin best.. Cerita pun mudah faham... Keep it up author
nabellaamin #10
Chapter 22: Daebak... Baru faham knape seulgi berdendam dengan youngji... Hrp chapter seterusnya jackson tahu kebenarannya...